Już poczyniłem pewne kroki
Silniki Yamaha - opinie i porady
#381 OFFLINE
Napisano 22 kwiecień 2014 - 19:57
#382 OFFLINE
Napisano 26 kwiecień 2014 - 10:06
Ma ktoś może instrukcję do tego obrotomierza?
Załączone pliki
#383 OFFLINE
Napisano 26 kwiecień 2014 - 17:56
Mam podobny. Kliknij przycisk. Będziesz miał trzy wartości liczbowe do ustawienia: 0,5 , 1 i 2. Przełączasz się między nimi wciskając przycisk. Jeżeli masz 4t 2cyl, to ustaw 1. Jeżeli 2t 2cyl - 2. Owiń kabelek na kablu WN i powinno działać. Obroty wyświetla tylko jak silnik chodzi.
Użytkownik psulek edytował ten post 26 kwiecień 2014 - 17:58
- Mario41 lubi to
#384 OFFLINE
Napisano 18 maj 2014 - 10:09
Odpowiednia będzie 9x10", 9x11" lub 9 1/4x10-11", a która będzie najlepsza, { najodpowiedniejsza do twojej łodzi, pontonu } musisz sprawdzić sam
Mam taki silnik tyle, że 15KM kolega miał takie 9,9 i 15KM. Właśnie przy 9,9 KM była śruba 9 1/4x10" śilnik przy mojej 4 metrowej łodzi bardzo ładnie się wkręcał już od dolnych obrotów łódź wchodziła w ślizg { wrażenie było takie, że szybciej zasuwamy niż na 15KM z śrubą 9x11" }. Wrażenie, nawigacja pokazała prawdę na 9 1/4x10" 29-31km/h a na 9x11" ok 35km/h. Jest można by powiedzieć niewielka różnica pomiędzy tymi śrubami, ale uważam, że odpowiedniejsza jest 9 1/4x10" na 11" jest zdecydowanie ciężej wyrwać łódź, udaje się to dopiero na 3/4 gazu.
A więc uważam, żę do pontonu odpowiedniejsza będzie 9x11" a do łodzi 9 1/4x10".
Znalazłem taką oto śrubkę czy będzie pasowała?-http://propellers.is...9-1-2-x-10.html
#385 OFFLINE
Napisano 18 maj 2014 - 11:45
większy skok śruby podnosi predkość maksylaną, ale zmniejsza przyśpieszenie.
mniejszy skok sruby przyspiesza start z miejsca i szybsze wejście w ślizg, ale kosztem prędkości maksymalnej
Mirek ma w 100% racje co do doboru śruby
#386 OFFLINE
Napisano 05 czerwiec 2014 - 23:04
Mam problem z silnikiem Yamaha 15koni 4t 2007. Pływałem sobie bez szwanku a tu nagle w połowie gazu mi zdechł. Odpaliłem, chodzi. Daję gazu i zdycha. Odpalam. Chodzi. Wrzucam bieg i płynie. daje gazu i zdycha. Dopłynąłem do brzegu tylko na biegu, dając gazu umierał. Poproszę o pomysły. dzięki z góry.
#387 OFFLINE
Napisano 05 czerwiec 2014 - 23:17
#388 OFFLINE
Napisano 06 czerwiec 2014 - 04:16
..gaźnik na 100%...
#389 OFFLINE
Napisano 06 czerwiec 2014 - 04:58
Może to głupie ale ja bym jeszcze szczelność gruszki i całego przewodu sprawdził, czasem nie myślimy o prostych rzeczach. Ja w suzuki df15 musiałem zmienić złącze przy silniku bo była mała nieszczelność i ciągnęło fałszywe powietrze. Odpalał i płynął a przy dodawaniu gazu zdychał.
#390 OFFLINE
Napisano 06 czerwiec 2014 - 07:02
Po pierwsze - sprawdź /wymień filterki
dwa - sprawdź linię paliwową
trzy - sprawdź gaźnik i oczyść go
cztery - paliwko czy nie zwietrzałe z tamtego roku albo nie za bardzo "chrzczone"
pięć - n i oczywiście świeczka
#391 OFFLINE
Napisano 06 czerwiec 2014 - 08:03
Jakbyś Krzychu sam nie dał rady to mam numer do dobrego mechanika w Pucku. Ponoć nie jest drogi. Hahahaha.
#392 OFFLINE
Napisano 06 czerwiec 2014 - 09:45
#393 OFFLINE
Napisano 06 czerwiec 2014 - 11:24
Temu mechanikowi z pucka to niech go diabli!!!!!!!!!!!!! za wymiane wirnika gumowego skasował mnie 300zł!!!!! zeby sraczki dostał na krzyżówce!!
#394 OFFLINE
Napisano 06 czerwiec 2014 - 11:30
Mówiłem zapakuj złom przed sezonem i przywieź. Przy okazji przeglądu moich zrobił bym ci cały przegląd Yamaszki i nie było by problemów.
Aa, i to mówiłem przed tamtym sezonem Widzę historia się powtarza.
Użytkownik robbox4 edytował ten post 06 czerwiec 2014 - 11:31
#395 OFFLINE
Napisano 06 czerwiec 2014 - 11:42
Robert Kołowrotki serwisujesz, wędki kosiory robisz, to nie wpadłem, że jeszcze serwis silników robisz. masz jeszcze jakies ukryte talenty o których nie wiem????
#396 OFFLINE
Napisano 06 czerwiec 2014 - 11:46
MA... ale jak ci powie to będzie Cie musiał sprzątnać
- robbox4 lubi to
#397 OFFLINE
Napisano 06 czerwiec 2014 - 13:05
Popieram przedmówców - często przyczyną dławienia jest pierdółka. Miałem tak ostatnio w aucie - stara Toyota D4d - dławiła się przy 3000 obr myślę sobie cholera wtryski, pompa lub inne ustrojstwo za grubą kasę. Zacząłem od najprostrzej wymiany filtra paliwa który miał rok. I okazało się że to było przyczyną. Takie niesteny ścierwo lejemy do baków.
#398 OFFLINE
Napisano 06 czerwiec 2014 - 13:08
Popieram przedmówców - często przyczyną dławienia jest pierdółka. Miałem tak ostatnio w aucie - stara Toyota D4d - dławiła się przy 3000 obr myślę sobie cholera wtryski, pompa lub inne ustrojstwo za grubą kasę. Zacząłem od najprostrzej wymiany filtra paliwa który miał rok. I okazało się że to było przyczyną. Takie niestety ścierwo lejemy do baków.
#399 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 08:28
Witam.
Posiadam Yamahę 9.9 i przymierzam się do zakupu Yamahy 20 km będzie przypięty do pontonu bush 3.6m.
Chcę zmienić silnik na większy aby mobilniej się poruszać po rzece ale mam jedną obawę bo chcę go wykorzystywać do trolla za sumem i nie wiem czy ten 20 km nie będzie pływał na najmniejszych obrotach za szybko?
I tu moje pytanie do użytkowników takich silników lub pływających w trollu jak jest z tą prędkością czy jest duża różnica na najmniejszych obrotach między dwoma tymi silnikami czy spokojnie można trollować tą 20-stką za sumem.
#400 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 10:28
Wysłane z mojego Lenovo A820 przy użyciu Tapatalka
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych