w tym roku przesiadłem się na Suzuki 20KM. przy 750 obrotach -> 3,5 lub mniej km/h (ponton 3,7m)
Silniki Yamaha - opinie i porady
#401 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 14:15
#402 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 14:19
#403 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 21:20
Trolinguję yamahą 20 HP na Narwi i jeziorach. Nie masz się czego obawiać. Miałem traki sam dylemat jak Ty, gdy zmieniałem silnik na większy. Sprawdzone jest ok.. Zresztą wielkość samej śruby w jamaszce czterosów od 9,9 do 20 jest taka sama. Dopiero w 25 masz większą.
#404 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 21:45
#405 OFFLINE
Napisano 09 czerwiec 2014 - 10:44
Zamówiłem nową linię paliwową. Moja puszczała i grucha sparciała. Może to będzie to. Jak nie to wyczyszcze wkład filtra, bo ponoć jest tu wkład a nie wymienny filtr paliwa. Liczę że będzie po problemie. ..
#406 OFFLINE
Napisano 10 czerwiec 2014 - 19:34
...po 2008 roku chyba juz nie takie same...
Takie same... Mój silnik jest z 2011 roku. Zresztą proszę sprawdzić linku.
http://www.permatech...0hp-2-suw-4-suw
#407 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2014 - 10:36
Regulacja niskich obrotów Yamaha 15 KM
Wiam, mam takie coś, że jak ujmuję gazu to mi często ww fura gaśnie. Mógłby ktos łopatologicznie wytłumaczyc jak to poprawic???
#408 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2014 - 10:53
Ja mam podobnie w mojej hondzie.Zmniejszam obroty co by za szybko nie płynąć ale czasem małpa gaśnie.Jak ustawię żeby nie gasł to tempo czasem za duże
#409 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2014 - 10:58
Najsmieszniejsze ze było git i sie pomieszało.
#410 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2014 - 12:50
Ja u siebie w hondziawce mam podobnie, co prawda nie gaśnie ale na wolnych zaczyna pracować nie równo, chętnie też dowie się o co chodzi.
Może być to jakość paliwa? Pływam jeszcze na zbiorniku z ubiegłego roku 2 litry zostały a nie chcę mieszać żeby się upewnić czy to problem z paliwem.
#411 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2014 - 13:15
Nie wiem nie znam się na spalinach ale po mojemu to tak jakby na wolnych obrotach pompa nie dawała rady z zaciągnięciem paliwa.
#412 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2014 - 19:14
Ja u siebie w hondziawce mam podobnie, co prawda nie gaśnie ale na wolnych zaczyna pracować nie równo, chętnie też dowie się o co chodzi.
Może być to jakość paliwa? Pływam jeszcze na zbiorniku z ubiegłego roku 2 litry zostały a nie chcę mieszać żeby się upewnić czy to problem z paliwem.
Mnie ktoś kiedyś powiedział że hondy nie lubią zbyt niskich obrotów a czasem trzeba wolniej płynąć a tu cinżko panie
#413 OFFLINE
Napisano 02 lipiec 2014 - 19:48
#414 OFFLINE
Napisano 03 lipiec 2014 - 07:14
Spuścić paliwo z gaźnika (może być syf w komorze pływakowej), rozłożyć gaźnik i wymyć (środkiem do mycia gaźników, ale sprawdzi się i ten do mycia zacisków hamulcowych), albo przynajmniej przedmuchać sprężonym powietrzem. Wyczyścić/wymienić filtr paliwa oraz filtr powietrza.
Sprawdzić stan i kolor świecy zapłonowej.
Do paliwa wlać setkę spirytusu (denaturatu, izopropylu, rektyfikowanego, bimbru - byleby miał ~96%) jeśli zachodzi podejrzenie że w paliwie może być woda. Ja to raz w sezonie robię profilaktycznie.
Silnik na wolnych musi ładnie pracować, bez względu czy jest to 40 letnie tohatsu 2t czy nówka yamaha 4t z wtryskiem i chorągiewką
#415 OFFLINE
Napisano 03 lipiec 2014 - 20:59
Nie wiem nie znam się na spalinach ale po mojemu to tak jakby na wolnych obrotach pompa nie dawała rady z zaciągnięciem paliwa.
...pompa paliwa???...
#416 OFFLINE
#417 OFFLINE
Napisano 05 lipiec 2014 - 03:50
.. jakby na wolnych pompa nie wyrabiała to tym bardziej na pełnym otwarciu przepustnicy...
imho, kwestia regulacji i czyszczenia układu...
#418 OFFLINE
Napisano 05 lipiec 2014 - 17:54
Patryk wiesz może ile takie czyszczenie układu + wymiana świec może kosztować w serwisie? Generalnie jestem ogarnięty z mechaniką ale nie bardzo mam warunki do takich akcji.
#419 OFFLINE
Napisano 05 lipiec 2014 - 19:23
- Sławek.Sobolewski lubi to
#420 OFFLINE
Napisano 05 lipiec 2014 - 20:55
...Sławek, w serwisie Cię nieźle skasują...ostatnio płaciłem ponad 300PLN za 1-szy przegląd serwisowy ( wymiana olei, filtra, przegląd, smarowanie cięgien i elem. ruchomych itp, itd)...u mechaniora w 1szej lepszej marinie pewnie połowa tego...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych