Silniki Yamaha - opinie i porady
#81 OFFLINE
Napisano 22 styczeń 2012 - 20:47
- Zdrodu88 lubi to
#82 OFFLINE
Napisano 22 styczeń 2012 - 22:42
Gumo
- Kort lubi to
#83 OFFLINE
Napisano 23 styczeń 2012 - 20:21
#84 OFFLINE
Napisano 09 luty 2012 - 21:43
Podejme sie zrobic to sam
Postaram sie udokumentowac cala akcje fotkami i umieszcze na forum. Moze sie przyda innym.
#85 OFFLINE
Napisano 09 luty 2012 - 22:54
#86 OFFLINE
Napisano 18 maj 2012 - 10:53
A silnik zobaczę dopiero na miejscu tj w Szwecji.
Teraz pytanie, czy jest jakiś określony typ złącza od zew. linii paliwowej który pasuje do tego silnika?
Może ktoś ma taki motorek i mógłby wstawić zdjęcie tej końcówki?
Mam znajomego który ma kupę różnego sprzętu: silników, zbiorników zewnętrznych itd. Ale trzeba wiedzieć czego się szuka.
Będę wdzięczny za każdą pomoc i skazówkę.
#87 OFFLINE
#88 OFFLINE
Napisano 26 maj 2012 - 14:54
Może ktoś mi doradzi a mianowicie silnik pali bez problemu, pracuje ale nie chce wejść na wyższe obroty przy włączonym biegu, przez to nie mogę się rozpędzić. Gdy jest na tzw. luzie to rozkręca się do oporu a na biegu jak pisałem już nie.
Czy tylko serwis może pomóc?
#89 OFFLINE
Napisano 26 maj 2012 - 20:18
#90 OFFLINE
Napisano 26 maj 2012 - 23:56
Jaka to łódź (model, wymiary, waga)
Testowałeś sam czy z innymi osobami na pokładzie (ile pasażerów i bagaży, ich waga)
Jaka śruba (standardowa, uciągowa, prędkościowa)
Silnik na luzie zawsze będzie się wkręcał na wyższe obrony niż przy obciążeniu, właśnie dla tego do większych łodzi są większe silniki. Tylko zależy czy jest dużo mniej czy po prostu mniej.
#91 OFFLINE
Napisano 27 maj 2012 - 09:13
Silnik wcześniej działał bez zarzutu.
Na resztę tzn. gaźnik dysze itp. będę musiał poczekać bo w tygodniu zawiozę go do kolegi który zna się na silnikach i złoży to w całość...ja gdybym go rozkręcił to jakaś część mogła by zostać po złożeniu
#92 OFFLINE
Napisano 28 maj 2012 - 07:02
A żeby obrócić rękę śrubą przy włączonym biegu to chyba trzeba by mieć dziurę w tłoku albo urwany wał
#93 OFFLINE
Napisano 28 maj 2012 - 17:15
Cieszy mnie to że może być to drobnostka...podobno może to być również wina świecy zapłonowej.
Powiem co i jak jutro po obejrzeniu go przez zaufanego kolegę.
Dzięki za pomoc.
#94 OFFLINE
Napisano 28 maj 2012 - 17:47
trochę przesadziłem.chodziło mi o przekładnię czy aby się nie zblokowała.można obrócić na odkręconych świecach.przewody wysokiego też moga być przyczyną ale raczej stawiam na paliwo filtry gaznik.
#95 OFFLINE
Napisano 28 maj 2012 - 18:22
#96 OFFLINE
Napisano 30 maj 2012 - 19:30
#97 OFFLINE
Napisano 31 maj 2012 - 04:33
#98 OFFLINE
Napisano 31 maj 2012 - 20:12
#99 OFFLINE
Napisano 01 czerwiec 2012 - 20:20
1,1l wystarczy na kilka h pływanie (3-4 wg mnie), a wiem, co mówię, bo będziesz pływał na moim silniku
#100 OFFLINE
Napisano 02 czerwiec 2012 - 07:20
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych