A zawory były kiedykolwiek w nim regulowane
Ja mam go od czerwca ubiegłego roku. Zaworów nie regulowałem. A czy były nie wiem.
A czy objawy zbyt dużych luzów zaworowych byłyby takie jak wyżej opisałem ?
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 10 listopad 2020 - 17:22
A zawory były kiedykolwiek w nim regulowane
Ja mam go od czerwca ubiegłego roku. Zaworów nie regulowałem. A czy były nie wiem.
A czy objawy zbyt dużych luzów zaworowych byłyby takie jak wyżej opisałem ?
Napisano 10 listopad 2020 - 17:38
Raczej zbyt małych luzów
Napisano 10 listopad 2020 - 17:41
A zawory były kiedykolwiek w nim regulowane
Ja mam go od czerwca ubiegłego roku. Zaworów nie regulowałem. A czy były nie wiem.
A czy objawy zbyt dużych luzów zaworowych byłyby takie jak wyżej opisałem ?
Napisano 10 listopad 2020 - 17:42
Napisano 10 listopad 2020 - 21:15
Napisano 10 listopad 2020 - 21:28
Znam olejuPanowie znacie jakieś zamienniki filtra oleju do yamaha f30? W oryginale mają oznaczenie
OLEJU 5GH13440-61
PALIWA 6D8-2456300.
Wysłane z mojego SM-G715FN przy użyciu Tapatalka
Użytkownik GrzesM edytował ten post 10 listopad 2020 - 21:32
Napisano 10 listopad 2020 - 22:02
OP595/2Panowie znacie jakieś zamienniki filtra oleju do yamaha f30? W oryginale mają oznaczenie
OLEJU 5GH13440-61
PALIWA 6D8-2456300.
Wysłane z mojego SM-G715FN przy użyciu Tapatalka
Napisano 11 listopad 2020 - 19:34
Napisano 14 listopad 2020 - 00:28
Ja mam go od czerwca ubiegłego roku. Zaworów nie regulowałem. A czy były nie wiem.
A czy objawy zbyt dużych luzów zaworowych byłyby takie jak wyżej opisałem ?
Napisano 15 listopad 2020 - 21:16
Witam czy ktoś miał taki przypadek jak mój? A mianowicie: dziś wpłynąłem pontonem w poszukiwaniu jesiennych boleni i wszystko było ok przez 1 godzinę a później kiedy odpaliłem silnik i już miał wchodzić w ślizg to zaczęło coś rzecholic jakby jakieś (zgaduje) ząbki się nie zazębiały byłem wstanie płynąc ale nie mogłem skręcić w lewo bo zaczynało coś tam stukać. (Olej regularnie wymieniany)
Silnik Yamaha 9.9c 2t
Użytkownik Jano edytował ten post 15 listopad 2020 - 21:32
Napisano 15 listopad 2020 - 21:27
Jak wróżenie z fusów, może szarpak się poluzował, może cięgno biegów się poluzowało, zdjąłeś chociaż czapkę żeby obejrzeć wszystko dookoła?
Napisano 15 listopad 2020 - 21:48
Napisano 16 listopad 2020 - 19:51
Kompresję mierzyłeś?
Nie mierzyłem.
Ale gdyby nagle( po zimie) stracił kompresję to czy odpalał by od strzała i czy miał by moc podczas wchodzenia łódki w ślizg?
Napisano 16 listopad 2020 - 22:04
Witam czy ktoś miał taki przypadek jak mój? A mianowicie: dziś wpłynąłem pontonem w poszukiwaniu jesiennych boleni i wszystko było ok przez 1 godzinę a później kiedy odpaliłem silnik i już miał wchodzić w ślizg to zaczęło coś rzecholic jakby jakieś (zgaduje) ząbki się nie zazębiały byłem wstanie płynąc ale nie mogłem skręcić w lewo bo zaczynało coś tam stukać. (Olej regularnie wymieniany)
Silnik Yamaha 9.9c 2t
Rzęcholić może też uszkodzone łożysko - oby nie w spodzinie.
Napisano 17 listopad 2020 - 08:22
Napisano 17 listopad 2020 - 08:46
Nie mierzyłem.
Ale gdyby nagle( po zimie) stracił kompresję to czy odpalał by od strzała i czy miał by moc podczas wchodzenia łódki w ślizg?
Napisano 17 listopad 2020 - 12:11
A na jakim poziomie powinna być kompresja w tym silniku ?
Napisano 17 listopad 2020 - 12:53
Użytkownik crizz100 edytował ten post 17 listopad 2020 - 12:54
Napisano 17 listopad 2020 - 13:12
Rzęcholić może też uszkodzone łożysko - oby nie w spodzinie.
Napisano 17 listopad 2020 - 13:13
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych