Witam, mam nadzieję, że święta spędzacie jakoś lepiej nie nudząc się jak ja
Tak się zastanawiam, czy może zamiast przeszukiwać katalogi chrustu, zamówić sobie jakiś patyk ? Obawiam się, że jako iż jestem amatorem nie będę potrafić wykorzystać wszystkich zalet customowego badylka.
Czy Waszym zdaniem warto zamówić chociaż jakąś budżetową konstrukcje czy lepiej jeszcze pobawić się chrustem ?
Wiem, że w prawdziwych pracowniach złożą mi co zechcę...ale za poważne pieniążki, a że nie wiem czego się spodziewać po customowej wędce mógłbym być niezadowolonym :/
Może ktoś z Was chciałby zmierzyć się z fantazją początkującego spinningisty, wykorzystać przy tym jakieś zalegające komponenty i zarobić trochę ? Powiem z góry, wyzwanie byłoby trudne i za pewne takie jakiego nie lubicie - wklejanka Kijek długości 2.50 - 2.70 pod gumę 3 - 3.5" główki 10-15 g...taki sandacz na lekko, okoń z głębokich dziur. W jakimś prostym minimalistycznym stylu, krótki dolnik, najlepiej dzielony z pianki EVA, wklejka...fajnie jakby pomalowana na biało
W zasadzie to takie podstawowe wymagania ...ile trzeba złociszy na zbudowanie takiego czegoś w wersji budżetowej ?
#1 OFFLINE
Napisano 25 grudzień 2015 - 13:06
#2 OFFLINE
Napisano 25 grudzień 2015 - 14:11
Oczywiście budując coś na blankach znanych producentów będzie o wiele bardziej czułe, o płynnjejszym ugięciu, bardziej stabilne. Mam nadzieję, że troszkę Ci rozjaśniłem jak to wygląda. Co do kasy...to już kwestia indywidualna, możesz zrobić coś za 800 zł a możesz i za 2800.
Użytkownik Manniek66 edytował ten post 25 grudzień 2015 - 14:14
#3 OFFLINE
Napisano 25 grudzień 2015 - 15:16
Poszukaj w blankach Matagi...tam jest kilka wklejek
- ms80 lubi to
#4 OFFLINE
Napisano 25 grudzień 2015 - 15:40
Z Matagi to nie wyjdzie raczej budzetowo
- Tomasz eS lubi to
#5 ONLINE
Napisano 25 grudzień 2015 - 15:42
#6 OFFLINE
Napisano 25 grudzień 2015 - 16:37
Zagadaj na PW do @Mekamil, bo watek ma "zakurzony":
http://jerkbait.pl/t...amila-wędki-ks/