Cieszę się, że jesteś zadowolony z zakupu MK, ale wątek dotyczy Osapiana, załóż temat "MK jest zaje...." i się tam produkuj.
Haswing Osapian 45/55/60lb
#221 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 02:31
- godski i delux64 lubią to
#222 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 02:37
Cieszę się, że jesteś zadowolony z zakupu MK, ale wątek dotyczy Osapiana, załóż temat "MK jest zaje...." i się tam produkuj.
Nie założę. Proponuję wątek o zajebistości Osapiana. Bedziesz tam kilerem.
Uważam po prostu że MK jest dużo lepszym wyborem i z mojego i innych doświadczenia lepiej dopłacic . Ot tyle.
Tak na marginesie. Jak moja kilkuletnia MK się skończy to nigdy w zyciu nie kupię Osapiana czy innego noname. Życie jest za krótkie na doświadczenia.
Wiedz , że drzewiej miałem sprowadzać te silniki dla MC.
Ale Wy wiecie lepiej. Młodzi i gniewni.
A co do onanistów. Lepiej się onanizować do lepszych dup.
Użytkownik godski edytował ten post 25 październik 2016 - 03:22
#223 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 05:44
A co do onanistów. Lepiej się onanizować do lepszych dup.
Andrzej co z Tobą,chłopie wyluzuj, bo Ci żyłka pęknie .
Nie musisz już tak krytykować tego osapiana a MK chwalić - wygląda to na to że masz w tym interes, że tak zajadle atakujesz, rozwiń temat o tym niedoszłym sprowadzaniu osapianów.
Pływam swoim osapiankiem 45 i nie widzę drastycznej różnicy między nim a pływaniem na MK 36.Może jestem mało spostrzegawczy-człek już stary.
Cóż poradzić, że wodzu z klientami wali w gumę, niech tak robi dalej. Dzięki tym informacjom za fiksa do niego silnika nie wyślę na przegląd- będzie kręcił aż zdechnie-wówczas sam będę grzebał, mało tego kolegę jeszcze ostrzegę bo jest na etapie zakupu 55-ki.
Piszcie koledzy, piszcie co kogo boli, ja osobiście mogę się zdeklarować i zaprosić właściciela MC do odpowiedzi na zarzuty.
Ciekaw jestem czy przyjmie zaproszenie .
- godski, Szymon82, Kaszub Bait i 1 inna osoba lubią to
#224 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 05:58
Andrzej - przeginasz łuk w drugą stronę, uważaj bo sam się trafisz.
Ortodoksyjny się zrobiłeś i monotematyczny w kwestii silników.
Dobrze że nikt nie ma Karvina lub TORQEEDO, albo się boja ujawnić bo ich zaatakujesz.
Na marginesie również mam MK.
Ale w wątku jakoś nikt nie pisze że mu padł silnik, tylko jest problem z maksymizerem MC Sklep i biciem śruby (to wada nie uszkodzenie).
Kipawe Wódz wyważał mi, a tej z Osypiana się nie da....?
A MK się psuje, padają róże części (mi też) co można było przeczytać nawet na jerkbait.
Ale pewnie nie znalazłem wątku z uszkodzonym silnikiem Osypian.
Tysiące kilometrów przepływałeś - chłopie kiedy Ty spisz, pracujesz i życiem codziennym się zajmujesz? - pytanie retoryczne - EOT
- Jozi i Szymon82 lubią to
#225 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 06:31
no wlasnie Torqqedo tez sa chu...owe, glosne, drogie i w dodatku akumulatory od 4tys do 12tys...jak Sluszenie zauwazyl kolega wyzej , problem lezy w zle wywazonej srubie i maxymizerze tworzonym przez Pana Wodza. A ze cala sprzedaz przechodzi przez niego , to klientow nie brakuje... i obrosl w piórka. W koncu trafi kosa na kamien i sie gosciu zdziwi. kazdego mozna urobic
#226 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 08:00
Piszcie koledzy, piszcie co kogo boli, ja osobiście mogę się zdeklarować i zaprosić właściciela MC do odpowiedzi na zarzuty.
Ciekaw jestem czy przyjmie zaproszenie .
Też uważam, że dobrze aby się wypowiedział sam zainteresowany, bo dyskusja robi się trochę jednostronna. Nie bronię dystrybutora, ale chciałbym poznać jego punkt widzenia. Może jest i coś na rzeczy a może i ta dyskusja zmieni podejście do Klienta
#227 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 08:13
Też uważam, że dobrze aby się wypowiedział sam zainteresowany, bo dyskusja robi się trochę jednostronna. Nie bronię dystrybutora, ale chciałbym poznać jego punkt widzenia. Może jest i coś na rzeczy a może i ta dyskusja zmieni podejście do Klienta
Dokładnie, jeżeli Pan Wódz traktuje klientów z buta, to może trzeba mu z lekka kręgosłup wyprostować, bo za mocno obrósł w piórka.
#228 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 08:15
A kto złowił szczupaka 120 i na jakim silniczku pływał aaaaaaa.
- Jozi i bayrt lubią to
#229 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 08:35
A kto złowił szczupaka 120 i na jakim silniczku pływał aaaaaaa.
A to wiele wyjaśnia
https://youtu.be/8wQm01UmP2E?t=95
Użytkownik Pietruk edytował ten post 25 październik 2016 - 08:57
#230 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 08:50
Cieszę się, że jesteś zadowolony z zakupu MK, ale wątek dotyczy Osapiana, załóż temat "MK jest zaje...." i się tam produkuj.
SzymonK i za to Cię lubię..krótko i dosadnie!
#231 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 09:07
Dokładnie, jeżeli Pan Wódz traktuje klientów z buta, to może trzeba mu z lekka kręgosłup wyprostować, bo za mocno obrósł w piórka.
Nic nie wyprostujesz.
Zanim miał osapianay w ofercie też nie był najlepszy w relacji z klientem. Sprzedać - owszem, gwarancja - najlepiej do drzwi.
Ten typ tak ma.
#232 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 11:27
Nic nie wyprostujesz.
Zanim miał osapianay w ofercie też nie był najlepszy w relacji z klientem. Sprzedać - owszem, gwarancja - najlepiej do drzwi.
Ten typ tak ma.
Ja nie wyprostuję, życie mu wyprostuje, jak interes zacznie padać. Jak zobaczy ile ludzi siedzi na portalu i czyta informacje to mu uszy przywiędną - nikt nie lubi jak otrzymuje taką opinię,bo w dzisiejszej dobie internetu spieprzyć sobie opinię jest bardzo łatwo.
#233 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 12:03
Panowie, kilka razy ktoś wspomniał, że jest problem z maksymizerem, nie wiem skąd to się wzięło, bo nikt nie sygnalizował takiego problemu a jedynie brak mocy po powrocie z serwisu. Obstawiam, że Wodzu w ten sposób chciał zamaskować problem bicia śruby i przeprogramował maksymizer na inną krzywą mocy, która np. przy manetce odkręconej na 100% daje np. 70% mocy na silniku. Wiem na pewno, że umie to robić bo rozmawiałem z nim na ten temat, w kontekście krzywej mocy bardziej dopasowanej do trolingu (mniejsza prędkość minimalna, dokładniejsza regulacja prędkości w dolnym zakresie).
Nie oznacza to że maksymizer jest zły, tylko że jest na tyle dobry, że Wodzu może nim manipulować dowolnie, niekoniecznie w uczciwych celach.
Wg mnie problemy są tylko 2: śruba i Wodzu.
Ten drugi raczej nierozwiązywalny.
Mówiąc o złym wyważeniu śruby, nie mam na myśli dołożenie ciężarka gdzieś na obwodzie (tak jak przy wyważaniu kół), nie w tym problem, śruba przy pracy w powietrzu nie bije.
Problem polega na tym, że muszą istnieć jakieś różnice w kształcie, wyprofilowaniu, kącie natarcia pomiędzy poszczególnymi łopatami śruby i przynajmniej na jednej z nich powstaje w wodzie inna siła nośna niż na pozostałych, a siły te są na tyle duże, że potrafią zatelepać dość ciężkim silnikiem.
Ewentualne doprowadzenie takiej śruby do porządku, wymagałoby precyzyjnego pomierzenia łopatek i doszlifowaniu ich do identycznych kształtów. Nie wiem czy ktoś w Polsce takie rzeczy robi, ale na pewno nie będzie to tanie. Łatwiej przerobić jakąś markową śrubę (albo ośkę silnika), żeby mocowanie pasowało.
I jak ktoś wspomniał, to nie jest usterka, tylko wada produkcyjna, pewnie mają spieprzone i niepowtarzalne formy wtryskowe. Sprawę mogła by rozwiązać np. Kipawa, wypuszczając pasujący zamiennik, a może nawet i Wodzu zamawiając gdzieś partię porządnych śrub, albo twardo gadając z Haswingiem.
Użytkownik SzymonK edytował ten post 25 październik 2016 - 12:17
#234 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 12:05
#235 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 12:19
Mówiąc o złym wyważeniu śruby, nie mam na myśli dołożenie ciężarka gdzieś na obwodzie (tak jak przy wyważaniu kół), nie w tym problem, śruba przy pracy w powietrzu nie bije.
Problem polega na tym, że muszą istnieć jakieś różnice w kształcie, wyprofilowaniu, kącie natarcia pomiędzy poszczególnymi łopatami śruby i przynajmniej na jednej z nich powstaje w wodzie inna siła nośna niż na pozostałych, a siły te są na tyle duże, że potrafią zatelepać dość ciężkim silnikiem.
Ewentualne doprowadzenie takiej śruby do porządku, wymagałoby precyzyjnego pomierzenia łopatek i doszlifowaniu ich do identycznych kształtów. Nie wiem czy ktoś w Polsce takie rzeczy robi, ale na pewno nie będzie to tanie. Łatwiej przerobić jakąś markową śrubę (albo ośkę silnika), żeby mocowanie pasowało.
I jak ktoś wspomniał, to nie jest usterka, tylko wada produkcyjna, pewnie mają spieprzone i niepowtarzalne formy wtryskowe. Sprawę mogła by rozwiązać np. Kipawa, wypuszczając pasujący zamiennik.
A nie doczytałem że w powietrzu jest OK.
Zatem może służyć jako napęd poduszkowca lub śmigłowiec .
A poważnie, wymiana tylko śruby na lepszą np jak napisał Sylwek 1981. Moim zdaniem kwestia dorobienia odpowiedniej przejściówki z tworzywa (tak mam w Kipawie).
Użytkownik Pietruk edytował ten post 25 październik 2016 - 12:19
#236 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 12:31
Podejrzewam, że gdyby ktoś kumaty zrobił takie przejście na śruby MK w cadzie i dał na dobre frezarki to towar wzięcie by miał, bo rynek jak widać duży i perspektywiczny
#237 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 12:40
Podejrzewam, że gdyby ktoś kumaty zrobił takie przejście na śruby MK w cadzie i dał na dobre frezarki to towar wzięcie by miał, bo rynek jak widać duży i perspektywiczny
Raczej na tokarkę, będzie zdecydowanie łatwiej okrągłe elementy wykonać
#238 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 14:29
Nie wiem, co potrzeba, ale tak czy siak to może być ciekawy pomysł.
#239 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 15:28
Dopasowanie innej śruby to nie tylko samo gniazdo / mocowanie / przejściówka. Oryginalna śruba ma kołnierz, który ładnie się zgrywa i zachodzi kilka mm na korpus silnika, utrudnia to wkręcenie różnych śmieci czy żyłki na ośkę silnika, zmniejsza opory przepływu wody, itp.
Nie wiem czy inną śrubę da się tak dobrze dopasować (średnica i głębokość kołnierza), czy jednak będzie ona zamontowana trochę bardziej z tyłu, powodując, że ośka będzie widoczna przez szparę, która zostanie między śrubą a korpusem. Oczywiście będzie to działać, ale życzył bym sobie bardziej profesjonalne i dedykowane rozwiązanie.
#240 OFFLINE
Napisano 25 październik 2016 - 15:49
Czyli na bogato: cad+ drukarka 3d całego panelu tylnego silnika
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych