Dokładnie tak.Brawo Paweł opity kawą u Huberta?
Vitara, CR-V, Sportage, terenówki, itd. - samochód na ryby
#1301 OFFLINE
Napisano 19 styczeń 2019 - 19:36
- BOB i Koincydencja lubią to
#1302 OFFLINE
Napisano 19 styczeń 2019 - 21:26
Graty, długo nie czekałeśDokładnie tak.
- Paweł J lubi to
#1303 OFFLINE
Napisano 19 styczeń 2019 - 21:31
Stare, ale jare.
Jak dla mnie więcej nie potrzeba😉
Dwa koła na rekonesans, cztery na docelowe wyprawy z kijem😁
_20190119_213248.JPG 87,25 KB 40 Ilość pobrań
- nalewator, Paweł J, gulf i 4 innych osób lubią to
#1304 OFFLINE
Napisano 20 styczeń 2019 - 12:24
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#1305 OFFLINE
Napisano 20 styczeń 2019 - 12:27
Ładne to pajero sport, jak dla mnie funkcjonalniejsze od l200, tylko w tej budzie ciężkie do dostania, to Polski salon?Holownik zmieniony ,wymaga małego dopieszczenia ale od razu nic nie jest idealne. Dla dociekliwych 180 kucy i 400 niutów ,bagażnik jak jaskinia przeszło 700 litrów , rama reduktor i dwie blokady.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#1306 OFFLINE
Napisano 20 styczeń 2019 - 14:41
- nalewator, Paweł J i Anonymous lubią to
#1307 OFFLINE
Napisano 20 styczeń 2019 - 18:41
Salon Polska , w 2013 sprzedano 150 sztuk i w 2014 też parę . Troszkę jest z importu prywatnego z Rosji. Byliśmy jedynym krajem w Unii gdzie był sprzedawany. W Rosji jest nawet fabryka i na ich rynek naprodukowała przeszło 24000 tyś.sztuk. Teraz jest nowszy model i jedyny kraj w Unii w którym można kupić to UK ,kiera oczywiście nie po prawidłowej stronie. Pozostaje import prywatny ze wschodu, jest do kupienia w każdym kraju byłego ZSRR. Tam jest w ogóle niezły wybór takich samochodów ,zazdrość człowieka żre że można kupić normalną terenówkę a nie plasticzane gówno z dopędzanym tyłem ,prawie elektryczne i łączące się ze srajfonem. Chcę mieć ramę ,reduktor ,blokady i wielkie koła i ja chcę decydować czy kupię diesła palącego 17 litrów na 100 km.czy benzynę v8 kotłującą 25 litrów beny. Pomału się rozglądam za jakimś wózkiem z odpowiednim wiekiem żeby go na zabytek zarejestrować, doprowadzić do stanu ideolo i cieszyć się weekendową jazdą prostym samochodem.Ładne to pajero sport, jak dla mnie funkcjonalniejsze od l200, tylko w tej budzie ciężkie do dostania, to Polski salon?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
- Koincydencja, MajKar i konopaa lubią to
#1308 OFFLINE
Napisano 20 styczeń 2019 - 20:12
Salon Polska , w 2013 sprzedano 150 sztuk i w 2014 też parę . Troszkę jest z importu prywatnego z Rosji. Byliśmy jedynym krajem w Unii gdzie był sprzedawany. W Rosji jest nawet fabryka i na ich rynek naprodukowała przeszło 24000 tyś.sztuk. Teraz jest nowszy model i jedyny kraj w Unii w którym można kupić to UK ,kiera oczywiście nie po prawidłowej stronie. Pozostaje import prywatny ze wschodu, jest do kupienia w każdym kraju byłego ZSRR. Tam jest w ogóle niezły wybór takich samochodów ,zazdrość człowieka żre że można kupić normalną terenówkę a nie plasticzane gówno z dopędzanym tyłem ,prawie elektryczne i łączące się ze srajfonem. Chcę mieć ramę ,reduktor ,blokady i wielkie koła i ja chcę decydować czy kupię diesła palącego 17 litrów na 100 km.czy benzynę v8 kotłującą 25 litrów beny. Pomału się rozglądam za jakimś wózkiem z odpowiednim wiekiem żeby go na zabytek zarejestrować, doprowadzić do stanu ideolo i cieszyć się weekendową jazdą prostym samochodem.
Pb czy ON ? ile ten silnik ma niutonów.
#1309 OFFLINE
Napisano 20 styczeń 2019 - 21:13
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#1310 OFFLINE
Napisano 20 styczeń 2019 - 21:42
#1311 OFFLINE
Napisano 21 styczeń 2019 - 01:03
Diesel 2,5 litra 180 km i 400 niutów.Pb czy ON ? ile ten silnik ma niutonów.
Ten amerykaniec ma tyle wspólnego z mitsu co znaczek na masce. Mitsubishi weszło w deal z jakimś amerykanckim koncernem samochodowym i w USA robili dla nich takie auta na ichni rynek. Mieli pickupa ,suva i jakiegoś busa ale swoje auta też gonili lancer evo jak ciepła buła się sprzedawał.
Użytkownik Paweł J edytował ten post 21 styczeń 2019 - 01:12
#1312 OFFLINE
Napisano 24 styczeń 2019 - 05:14
#1313 OFFLINE
Napisano 24 styczeń 2019 - 09:58
Mnie do zakupu Outlandera (rocznik 2010) przekonała dzielona klapa tylna, na której dolej części mogą usiąść dwie osoby w celu na przykład zmiany obuwia. Ułatwia to też załadunek sprzętu. Niestety obecne modele nie posiadają tego udogodnienia.
#1314 OFFLINE
Napisano 24 styczeń 2019 - 11:35
Jak nie przeszkadza tobie stylistyka jeepa to popatrz na cherokee 4 gen. Dynamiczny diesel i benzyna, koszty utrzymania nie zabijają, do wędkarskiego terenu się nadaje. Ma reduktor i prawdziwy napęd na cztery koła,na trasie nie jest zawalidrogą.W SUV'ach jestem zielony. Rozglądam się za jakimś suvem rocznik 07-09. Myślę nad Grand Vitara II autko ma być do użytku codziennego i na ryby. Budżet do 28tyś(Do czegoś lepszego dołoże).Co polecacie?
Załączone pliki
- lexi lubi to
#1315 OFFLINE
Napisano 24 styczeń 2019 - 12:00
#1316 OFFLINE
Napisano 24 styczeń 2019 - 12:29
Jak się chce to się znajdzie no może troszkę powyżej.Do 28 tys ??
#1317 OFFLINE
Napisano 24 styczeń 2019 - 13:07
Jak nie przeszkadza tobie stylistyka jeepa to popatrz na cherokee 4 gen. Dynamiczny diesel i benzyna, koszty utrzymania nie zabijają, do wędkarskiego terenu się nadaje. Ma reduktor i prawdziwy napęd na cztery koła,na trasie nie jest zawalidrogą.
..od kilku dni oglądam własnie Comandera i coraz bardziej mi pasuje - jedyna wada to brak modeli młodszych niż 2010
#1318 OFFLINE
Napisano 24 styczeń 2019 - 14:42
-środkowe fotele lub kanapa są na "obrotnicy" wiec można dowolnie ustawić . Napędy, podwozie i motor to Pajero 2,8 wiec daje rade -
Jedyny problem ze w przeciwieństwie do nowego kołowrotka czy czegoś takiego, tej "paskudy" nie ma gdzie schować zęby zona nie widziała ze nowa zabawkę kupiłem - wiec cierpię
Załączone pliki
- Paweł J, GoLoManoLo, coma i 1 inna osoba lubią to
#1319 OFFLINE
Napisano 24 styczeń 2019 - 17:10
Jak już rozmawiamy o oponach. No to mam pytanie ? taki Tucson z napędem 4x4 z oponami powiedzmy AT będzie mniej dzielny od Vitary czy nie . Nie mówię o taplaniu w błocie tylko o wyciągnięciu łódki z wody i piachu .Gdzie kombi z napędem na jedną oś nie daje rady.
#1320 OFFLINE
Napisano 24 styczeń 2019 - 17:27
Slip był trochę zabłocony, kamienie, a dalej w wodzie miękki piasek.
W szoku byłem bo nawet koła się nie obróciły i wyszedł na górę.
Auto było w wodzie tuż poniżej lini dzrwi.
Opony miał zimowe, nie najnowsze.
My mieliśmy problem VW caddy wjeżdżając znacznie mniej do wody z nowymi oponami. Trzeba było trochę popchnąć auto.
Także według mnie jak napęd jest OK i bieżnik na oponach nie zużyty to nie ma sensu kupować opon, dzięki którym na normalnej drodze można doznać wstrząsu mózgu.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 5
0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych