Quattro robi mega robotę. Myślę jeszcze nad jakimś audikiem allroad, właśnie w Quattro. A napisz coś więcej o BMW na PW.Ostatnio na slipie gość wyciągał kabinowke circa 5 metrów audi a4 quatro.
Slip był trochę zabłocony, kamienie, a dalej w wodzie miękki piasek.
W szoku byłem bo nawet koła się nie obróciły i wyszedł na górę.
Auto było w wodzie tuż poniżej lini dzrwi.
Opony miał zimowe, nie najnowsze.
My mieliśmy problem VW caddy wjeżdżając znacznie mniej do wody z nowymi oponami. Trzeba było trochę popchnąć auto.
Także według mnie jak napęd jest OK i bieżnik na oponach nie zużyty to nie ma sensu kupować opon, dzięki którym na normalnej drodze można doznać wstrząsu mózgu.
Vitara, CR-V, Sportage, terenówki, itd. - samochód na ryby
#1321 OFFLINE
Napisano 24 styczeń 2019 - 18:22
#1322 OFFLINE
Napisano 24 styczeń 2019 - 20:28
Jak najbardziej Quattro robi robotę tu u kumpla na budowie
#1323 OFFLINE
Napisano 25 styczeń 2019 - 09:20
Jak najbardziej Quattro robi robotę tu u kumpla na budowie
Ciekawe jak mocno sprzęgło i układ przeniesienia napędu dostały w p... . Zabawa nie dla mnie.
#1324 OFFLINE
Napisano 25 styczeń 2019 - 10:29
Czyli A6 o numerze ZPL 51035 lepiej nie kupować na otomoto
- G_rzegorz i S.N. lubią to
#1325 OFFLINE
Napisano 25 styczeń 2019 - 10:43
Ciekawe jak mocno sprzęgło i układ przeniesienia napędu dostały w p... . Zabawa nie dla mnie.
To jest automat raczej...
Nic się złego nie stało, jestem pewien
- JerryM i M a r a s lubią to
#1326 OFFLINE
Napisano 25 styczeń 2019 - 11:04
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#1327 OFFLINE
Napisano 25 styczeń 2019 - 11:25
Jakby po taki incydencie miało się coś mocniej zużyć to samochody nie dojeżdżały by do 50 tyś km.
Każde auto jest przystosowane do ciąganie jakiejś tam przyczepy, jedno cięższej drugie lżejszej...
#1328 OFFLINE
Napisano 25 styczeń 2019 - 12:08
Gdyby to był Xdrive to bym się może zgodził... jest bardziej wrażliwy... Quattro jest nie do zaj...echania
Użytkownik Marcyś edytował ten post 25 styczeń 2019 - 12:24
#1329 OFFLINE
Napisano 25 styczeń 2019 - 12:22
Jak w każdym napędzie czy skrzyni należy zmieniać olej, nie ma czegoś takiego jak longlife
Bardzo dużo ludzi to lekceważy...
Haldexy popsute też widziałem, nie ma reguły...
#1330 OFFLINE
Napisano 25 styczeń 2019 - 12:26
A6 Quattro, to trochę słabo na ryby, Allroad jest idealny na jazdę po bezdrożach. Mówimy o zwyczajnym dojeździe do łowiska, a nie forsowaniu podmokłych pól i bagien.
Mnie w A6 przeszkadzała zbyt mała długość po złożeniu tylnych foteli. Na spinningowych dwudniówkach w ciepłym okresie, mam zwyczaj sypiać w aucie z tyłu, a nie udaje się tam rozprostować nóg. Ale ktoś niewysoki, zmieściłby się tam pewnie i chwalił tą przestrzeń. Samo prowadzenie auta i dzielność w terenie dla typowego wędkarza, jest więcej niż zadowalająca. Szczególnie jeśli na ryby jeździ się np. 200km, a jazda po drogach nieutwardzonych/bezdrożach to kilkaset metrów.
#1331 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2019 - 07:54
Zależy od której Vitary , Tucson nie ma reduktora tylko blokadę centralnego dyferencjału i do wyciągania łódki wystarcza. Jak masz suchy piach to zwykła opona (szosowa) lepiej robi jak atek. Giepol jeździ bliźniakiem hultaja (Kia Sportage )radzi sobie świetnie ,jego zestaw do wyciągania waży coś koło 450 kg.Jak już rozmawiamy o oponach. No to mam pytanie ? taki Tucson z napędem 4x4 z oponami powiedzmy AT będzie mniej dzielny od Vitary czy nie . Nie mówię o taplaniu w błocie tylko o wyciągnięciu łódki z wody i piachu .Gdzie kombi z napędem na jedną oś nie daje rady.
- M a r a s lubi to
#1332 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2019 - 08:33
Coś czuję że zostanie do końca swojego życia z moją żonką i ze mną.
Ja dla siebie kupię nowego Subaru Outback jak wyjdzie, albo Jeepa Wranglera.
😉
- BOSMAN 76 lubi to
#1333 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2019 - 09:10
Z 2.0 benzyną nie będzie demonem prędkości, lubi ją Ruda ale zwykła konserwacja załatwia sprawę. Najlepiej kupować z silnikiem 2.4 po 2010r lub motor 2.7 lub 3.2 niezależnie od roku produkcji. Takie 2.7 w gazie, w drodze do Chorwacji, auto zapakowane po dach, z boxem na dachu, 4 dorosłe osoby spaliło 13-14 l gazu. Terenowo bardzo dzielna, reduktor, automatyczna skrzynia biegów, duży motor. Jednoskład 2,3m wchodzi bez problemu
- Paweł J lubi to
#1334 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2019 - 12:19
He, he chyba nie oglądałeś do końca jak widać troszkę się zakopała.
Dużo aut siadłoby na takim piachu aczkolwiek myślę, że I i II poradziłaby sobie lepiej.
Co do Forestera, mam jedynkę, polecam, następna będzie dwójka XT albo właśnie Outback.
Coraz częściej jestem za Outbackiem, bardziej komfortowy i z przyczepą też sobie poradzi.
Czasu do namysłu mam dużo bo szybko swojego Forestera nie zajadę
Auto bezobsługowe, brakuje mi tylko tempomatu...
Użytkownik chojny83 edytował ten post 28 styczeń 2019 - 12:21
- BOSMAN 76, gulf i cabage lubią to
#1335 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2019 - 12:29
He, he chyba nie oglądałeś do końca jak widać troszkę się zakopała.
Dużo aut siadłoby na takim piachu aczkolwiek myślę, że I i II poradziłaby sobie lepiej.
Co do Forestera, mam jedynkę, polecam, następna będzie dwójka XT albo właśnie Outback.
Coraz częściej jestem za Outbackiem, bardziej komfortowy i z przyczepą też sobie poradzi.
Czasu do namysłu mam dużo bo szybko swojego Forestera nie zajadę
Auto bezobsługowe, brakuje mi tylko tempomatu...
Fura śmiga na zwykłych oponkach Dobra wielosezonowa lepiej robiła by w piachu jak te Sliki
GVII to już kawał auta i swoje waży. Ale jak ktoś się bawi w Off-a i chcę Liftować furę to już można zrobić to w tym modelu nie dużym kosztem. Zyskujemy dodatkowe 6cm prześwitu bez wymiany oryginalnych amortyzatorów . Do tego dobra opona i można się bawić w lekkim i średnim terenie. Dodatkowo 1700 kg na haku można targać.
Użytkownik cabage edytował ten post 28 styczeń 2019 - 12:30
#1336 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2019 - 16:53
#1337 OFFLINE
Napisano 28 styczeń 2019 - 17:35
A czy to prawda ze w GV II automaty są uważane za bardzo wytrzymałe ???
Nie wiem czy tak jest, ale mam 2 GVII w domu i z żadną nigdy żadnych problemów nie miałem. Tfu, tfu...
1) Jedna 2.0 AT 140 KM (110 tyś km - zrobiłem ponad 20 tyś km),
2) Druga 2.7 V6 - prawie 180 KM ( na zegarze 80 tyś mil, zrobione przeze mnie ponad 50 tyś mil). Tylko wymiana olejów, filtrów, klocków. Sprint do setki 9-10 sekund.
Obie biegi zmieniają bezszelestnie. Przy czym 2.7 V6 jest 5 biegowy a 2.0 ma 4 biegi do przodu. Żeby było ciekawiej 2.7 przy 100 km/h na tempomacie pali 0,5 l mniej od 2.0
#1338 OFFLINE
Napisano 29 styczeń 2019 - 06:57
#1339 OFFLINE
Napisano 29 styczeń 2019 - 07:36
Panowie nie jestem aż tak w temacie... co to jest GVII i tak dalej.
Suzuki Grand Vitara II
#1340 OFFLINE
Napisano 29 styczeń 2019 - 07:47
Koledzy pewnie myśleli, że Suzuki siódmej generacji
Użytkownik chojny83 edytował ten post 29 styczeń 2019 - 07:47
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
2 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych
-
asp, Synek