Vitara, CR-V, Sportage, terenówki, itd. - samochód na ryby
#1021 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2017 - 11:40
Odpuszczę temat.
Jeszcze gdybym je potrzebował w większości w terenie- dałyby radę.
Ale jest na odwrót- głównie śmigam po czarnym, by na piachy, lekko błotnisty, szutrowy teren zjechać docierając na swoje miejsca.
- thug i Dano. lubią to
#1022 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2017 - 18:58
Wiem, że komercyjny film, ale wydaje się że to auto da radę nas zawieźć na ryby
#1023 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2017 - 19:32
Zawieźć pewnie tak
Ale jak dla mnie to z PICK-UP ami zza oceanu ,wodując łodzie na dzikich slipach to lekka lipa jest .... waga auta.
Miałem Forda F-250 w dieslu,power mega ale prawie 3 tony,jak się kiedyś wpieprzyłem przy wodowaniu WIGRY355...to mnie traktor 200KM wyciągał
Szczególnie jak staniesz w miękkim terenie ,Nm i koni do oporu ,wrzucasz bieg,blokady i ogień...i dupa.Jak wchodziłem w ciężki teren rozpędzony to pół biedy ale.....zamieniłem na Land Cruisera W 120....jak na razie wyskakuje skowyrnie
- bartsiedlce i thug lubią to
#1024 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2017 - 19:58
Zgadzam się o tyle, co widziałem - osobiście nie użytkowałem tego typu auta.
Ten z filmidła wydaje się, jakby jednak moc miał coby Wigry wyciągnąć Może zbiornk ma 500 litrów, bo na bateryjki to on nie jest.
Tak wrzuciłem, jako ciekawostkę - może ktoś nie widział.
Sam ciągam (jeśli posiadam łajbę) Insignią i to w wersji przednionapędowej z raczej słabym silnikiem
Na Dadaju na zlocie grzecznie prosiłem Arka, żeby mi łabę wyciągnął. Po deszczach zrobiło się słabo i wyciągnąć to bym dał radę, ale pojechać po drodzę przez łąkę już nie.
Sztuka kompromisów niestety. Jak dziabnę kiedyś w totka, to przeczytam cały wątek od początku i coś sobie kupię
A co
Użytkownik Dano. edytował ten post 16 listopad 2017 - 19:58
- godski lubi to
#1025 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2017 - 20:08
Ja oczywiście żałowałem....że rozstałem się z moim FORDEM
Ta melodia V8 !
Ale tak jak napisałeś...kompromis
#1026 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2017 - 20:18
Czasem wydaje mi się, że lepiej mieć "bardziej cywilne " auto, ale konkretną łajbę i jak się da - przepłynąć te kilka km.
Frajda jakby też dochodzi
- JerryM lubi to
#1027 OFFLINE
Napisano 16 listopad 2017 - 20:36
- nalewator i Dano. lubią to
#1028 OFFLINE
Napisano 17 listopad 2017 - 01:25
#1029 OFFLINE
Napisano 01 grudzień 2017 - 13:00
Czy są wśród nas użytkownicy takich aut jak Hyundai Galloper 2,5 TD, rok produkcji 1998-2003 lub Mitsubishi Pajero 2,5 TD 1995-2000.
Oba z nadwoziem 3 drzwiowym.
Zastanawiam się nad jednym z tych modeli.
Wszelkie informacje, porady, sugestie mile widziane i z góry za nie dziękuje.
- krzychun lubi to
#1030 OFFLINE
Napisano 01 grudzień 2017 - 16:47
Łódkę ciągam Jeep'em Cherokee XJ z najbardziej znienawidzonym silnikiem 2.5 TD VM. Waga blisko 1600 kg a więc lekki, do Odry wjeżdżam śmiało, aż z wydechu bulgocze. Auto już pełnoletnie ale jak to mówią że Jeep XJ to stan umysłu.
#1031 ONLINE
Napisano 01 grudzień 2017 - 21:51
Witajcie.
Czy są wśród nas użytkownicy takich aut jak Hyundai Galloper 2,5 TD, rok produkcji 1998-2003 lub Mitsubishi Pajero 2,5 TD 1995-2000.
Oba z nadwoziem 3 drzwiowym.
Zastanawiam się nad jednym z tych modeli.
Wszelkie informacje, porady, sugestie mile widziane i z góry za nie dziękuje.
Oba auta mają jedną wadę, po tych kilkunastu latach ruda je gryzie. Sprawdź dokładnie stan ramy i podwozia. Blachy mogą mieć pęcherzyki, zwykle mało pracochłonne. Poza tym twarde, sztywne klekoty. Zimy nie lubią, jak większość starych diesli, ale jak zadbasz, to będą odpalać nawet przy minus 30.
Przed zakupem sprawdź stan napędu, jeśli auto było mocno katowane w terenie, to mechanizmy różnicowe i blokady mogą być wyrąbane, podobnie jak sprzęgło i skrzynia. Trzeba się koniecznie przejechać, najlepiej na śniegu albo błocie. Zapiąć blokady i popróbować, bez reduktora. Potem sam reduktor, na koniec wszystko razem i zobaczyć, czy nic nie stuka, nie ślizga się, nie szarpie. Jeli nie jeździłeś terenówkami, weź kogoś, kto trochę ma pojęcia. Remonty napędów to kosztowna zabawa.
Gdybym miał wybierać, to Pajero, tylko nie Pinin.
- nalewator i Arek X lubią to
#1032 OFFLINE
Napisano 02 grudzień 2017 - 08:19
Miałem kiedyś Patrola Y60, maszyna do orania w trudnym terenie. Sporo pracy i hajsu kosztowało aby doprowadzić furmankę do stanu używalności ale później nigdy nie zawiódł.
Jedno z lepszych aut jakie miałem. Potem był 4Runner i bez porównania do Y60. Dobrze że szybko znalazłem kupca
Użytkownik bociekgc8 edytował ten post 02 grudzień 2017 - 08:19
#1033 OFFLINE
Napisano 06 grudzień 2017 - 07:03
Nie warto pchać się w zimę w stara gumę.
#1034 ONLINE
Napisano 06 grudzień 2017 - 10:37
https://www.youtube....h?v=6cFrkr8zHxA
autko dla wędkarza
Użytkownik bogdan333 edytował ten post 06 grudzień 2017 - 10:40
#1035 OFFLINE
Napisano 06 grudzień 2017 - 16:13
Jest Impreza co prawda nie wiem czy łapię się na auto dla wędkarza ale młodsi koledzy lubią szybkie 4x4 i żeby jeszcze warczało.
Hatchback z 2008 , srebrna /przebieg 126 400 / 1,9 benzyna / ręczna skrzynia / tempomat / klima / grzane siedzenia / cena 28 tys pewnie do negocji.
Kontakt 536 290 472 albo yoriko.terada@mofa.go.jp auto z Japonii i właściciel też.
#1036 OFFLINE
Napisano 06 grudzień 2017 - 16:42
Jest Impreza co prawda nie wiem czy łapię się na auto dla wędkarza ale młodsi koledzy lubią szybkie 4x4 i żeby jeszcze warczało.
Hatchback z 2008 , srebrna /przebieg 126 400 / 1,9 benzyna / ręczna skrzynia / tempomat / klima / grzane siedzenia / cena 28 tys pewnie do negocji.
Kontakt 536 290 472 albo yoriko.terada@mofa.go.jp auto z Japonii i właściciel też.
O widze ze Japonczyk pracuje w ambasadzie Az dziwne ze chlopak nie podal prywatnego maila tylko ministerstwa
- sacha lubi to
#1037 OFFLINE
Napisano 06 grudzień 2017 - 20:07
O widze ze Japonczyk pracuje w ambasadzie Az dziwne ze chlopak nie podal prywatnego maila tylko ministerstwa
Będę zgadywał że w japońskiej szczególnie że ma niebieskie blachy i znaczek "CD". A chłopak to chyba nie do końca bo ma damskie imię . Chociaż u nas też np. Jan Maria było.
Użytkownik sacha edytował ten post 06 grudzień 2017 - 20:11
#1038 OFFLINE
Napisano 06 grudzień 2017 - 20:41
Będę zgadywał że w japońskiej szczególnie że ma niebieskie blachy i znaczek "CD". A chłopak to chyba nie do końca bo ma damskie imię . Chociaż u nas też np. Jan Maria było.
Ja tam do tej pory czasami nie rozrozniam czy chlopak czy dziewczyna po ich imionach
- BOSMAN 76 lubi to
#1039 OFFLINE
Napisano 14 styczeń 2018 - 09:36
Witajcie.
Czy są wśród nas użytkownicy takich aut jak Hyundai Galloper 2,5 TD, rok produkcji 1998-2003 lub Mitsubishi Pajero 2,5 TD 1995-2000.
Oba z nadwoziem 3 drzwiowym.
Zastanawiam się nad jednym z tych modeli.
Wszelkie informacje, porady, sugestie mile widziane i z góry za nie dziękuje.
Arek pomyśl o dacii Duster 1,6 w benzynie. Prędzej się wygrzebie z błota jak pajero 2,5l bo jest lżejszy.
#1040 OFFLINE
Napisano 14 styczeń 2018 - 09:45
Ale ma mniejszy prześwit, dacia do progów 210 mm zaś Pajero do dyfra 215 mm to do płyty podwozia zapewne wyjdzie ze 400 mm.
I jeśli chodzi o błoto to zapewne nie jest to samochód do błota, na minus brak ramy.
Zapewne jeśli auto na czarne i do ciągania przyczepy z łódką (nie łodzią) do dobry wybór.
Sam się na Dacia zastanawiam.
Użytkownik Małkociniak edytował ten post 14 styczeń 2018 - 09:53
Użytkownicy przeglądający ten temat: 6
4 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych
-
Krzysztof Jeżyna, Kierat, jajakub, rózgaś