http://jerkbait.pl/t...inie/?p=2913733
Silnik elektryczny dziobowy Haswing Cayman 55 GPS - informacje , opinie, naprawy i serwis
#661 OFFLINE
Napisano 16 czerwiec 2021 - 08:26
#662 OFFLINE
Napisano 18 czerwiec 2021 - 05:02
Witam
Czy może ktoś z kolegów ma już nowy model jak sprawuje się funkcja kotwicy w pilocie .Rozważam zakup i chciałbym zaczerpnąć informacji
Od tygodnia mam ten silnik . Narazie tylko jeden dzień pływałem (około 10 godzin). Z rana flauta , po południu troche sie rozwiało. Na tą chwilę wszystko ok , silnik pozycje trzyma , wszystko działa bez zarzutu.
Użytkownik Krystianin edytował ten post 18 czerwiec 2021 - 05:02
#663 OFFLINE
Napisano 19 czerwiec 2021 - 14:59
Panowie jakie smartwatch/android , Apple Watch IOS używacie do sterowania.
Ma ktoś smartwatch/android, mogę prosić o foto ekranu głównego.
Użytkownik koyot edytował ten post 19 czerwiec 2021 - 15:07
#664 OFFLINE
Napisano 06 lipiec 2021 - 04:56
Silnik elektryczny Minn Kota POWER DRIVE GPS VS Haswing Cayman 55 GPS
Panowie jak w temacie, co wybrać dziobowy 45ah minkota ok. 5.000zł CZY 55ah haswing ok. 4.000
Warto dołożyć 1000zł ?
Najbardziej interesuje mnie funkcja kotwicy.
#665 OFFLINE
Napisano 06 lipiec 2021 - 05:58
Użytkownik IntruZ9 edytował ten post 06 lipiec 2021 - 06:01
- Lucas 235 lubi to
#666 ONLINE
Napisano 06 lipiec 2021 - 06:45
Załączone pliki
Użytkownik Radbraw edytował ten post 06 lipiec 2021 - 06:48
#667 OFFLINE
Napisano 06 lipiec 2021 - 06:54
@IntruZ9 - POWERDRIVE z pilotem 45A/h kosztuje 5.000zł rozumiem że pilot uboższy ? ale mnie interesuje tylko kotwica
A ogólnie GPS minkoty dokładniejszy od haswinga ?
#668 OFFLINE
Napisano 06 lipiec 2021 - 09:06
Powerdrive napewno jest mniejszy i lżejszy ale system blokowania silnika w podniesionej pozycji dramat ten zatrzask jest w Haswingu o wiele lżej się opuszcza. Gps trzyma podobnie praca przekładni według mnie Minnkota pracuje trochę głośniej i częściej szuka pozycji czasem jej się zdarzy seria krótkich obrotów na boki łowiąc przy dziobie troche drażni praca przekładni na dłuższą metę. No i cena tysiac robi różnicę można więc przynęt kupić
- Spigott lubi to
#669 OFFLINE
Napisano 06 lipiec 2021 - 10:57
podzwoniłem po MC-tuningach i innych specach. Haswing po zmianach robi robotę .
Dzięki.
#670 OFFLINE
Napisano 06 lipiec 2021 - 13:37
Ci, co handlują- na ogół wychwalają towar na swych półkach...podzwoniłem po MC-tuningach i innych specach. Haswing po zmianach robi robotę .
Dzięki.
Wysłane z mojego Redmi 8 przy użyciu Tapatalka
- Biesan, Radbraw i Marcin1991 lubią to
#671 OFFLINE
Napisano 07 lipiec 2021 - 04:34
stara prawda - cyt.Ci, co handlują- na ogół wychwalają towar na swych półkach...
ale oni mają i haswingi i minkoty.
Na łodzi mam jeszcze starego Ospiana 55 MAX 5 lat bezawaryjnej pracy.
Z zebranych info: ludzie strasznie narzekają na system składania minkoty, palenie elektroniki przez akumulatory LiPO, wymiana uszkodzonego maximizera to ponad połowa ceny silnika.
#672 OFFLINE
Napisano 07 lipiec 2021 - 07:33
stara prawda - cyt.Ci, co handlują- na ogół wychwalają towar na swych półkach...
ale oni mają i haswingi i minkoty.
Na łodzi mam jeszcze starego Ospiana 55 MAX 5 lat bezawaryjnej pracy.
Z zebranych info: ludzie strasznie narzekają na system składania minkoty, palenie elektroniki przez akumulatory LiPO, wymiana uszkodzonego maximizera to ponad połowa ceny silnika.
ja też mam osapiana MAX 55lb i co z tego że bezawaryjny, skoro nie ma płynnej regulacji obrotow od 0?, trzęsie się to na śrubie 3łopatkowej bardzo mocno...znam przypadki usmażenia elektroniki w tym silniku poprzez długotrwałe użycie w pełnym obciążeniu- na akumulatorze lifepo4. Są brandy, które informują, że maksymalna moc może być użyta tylko przez określony okres czasu.
Cayman jest ok, ale trzeba poczekść jeszcze trochę jak spisuje się ta nowa wersja z zintegrowanym pilotem.
Co do systemu skladania minkot najdroższych-tak, on potrafi się popsuć, zwłaszcza zimą, w oblodzeniu - nie na takie warunki był projektowany. Motorguide xi też miały swoje przygody softowe, jest lepiej, ale akcja serwisowa cały czas trwa.
#673 ONLINE
Napisano 07 lipiec 2021 - 09:58
Pokazano mi jak to należy obsługiwać by działało prawidłowo - trzeba dynamicznie naciskać dźwignię by wyrzuciła silnik z blokady i potraktować jej elementy suchym smarem/teflonem (30 pln w sklepie rowerowym) daje to mniejsze tarcie i płynne działanie. Wyższe modele MK mają fajniejszy system składania.
- Karol Krause lubi to
#674 OFFLINE
Napisano 14 lipiec 2021 - 19:48
Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
#675 OFFLINE
Napisano 14 lipiec 2021 - 21:18
- Reeldizast3r lubi to
#676 OFFLINE
Napisano 15 lipiec 2021 - 05:47
Użytkownik wuran edytował ten post 15 lipiec 2021 - 05:47
- Reeldizast3r lubi to
#677 OFFLINE
Napisano 15 lipiec 2021 - 21:33
#678 OFFLINE
Napisano 18 lipiec 2021 - 05:19
Nowy Cayman będzie HITciorem Jest tak poszukiwany, że cena jest podbijana do góry 3900, obecnie 4100. Ciężko ugrać parę złoty bo pierwszy rzut był mały ilościowo.
Przycisk kotwy zrobił swoje, 5 dni łowienia i koniec walki z rozłączającym się smartfonem. POLECAM
#679 OFFLINE
Napisano 19 lipiec 2021 - 22:09
Nowy Cayman będzie HITciorem Jest tak poszukiwany, że cena jest podbijana do góry 3900, obecnie 4100. Ciężko ugrać parę złoty bo pierwszy rzut był mały ilościowo.
Przycisk kotwy zrobił swoje, 5 dni łowienia i koniec walki z rozłączającym się smartfonem. POLECAM
Jest już nowa dostawa?
#680 OFFLINE
Napisano 21 lipiec 2021 - 16:50
Czy jest gdzieś dostępny ten silnik?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych