MotorGuide Xi3 / Xi5
#1021 ONLINE
Napisano 27 marzec 2021 - 22:59
Wszystko działa nie gubi pozycji.
Przyznam się bez bicia że nawet nie kalibrowałem pozycji na wodzie.
Kiedyś mnie kusiło połączyć kablem z echo ( kabel mogłem kupić za 160 USD dzięki koledze z jerka) ale jakoś mi przeszło.
Kolega z jerka też ma xi5 połonczonego z echo i u niego nic nie nawala wszystko śmiga.
- Sonary i mapy lubi to
#1022 OFFLINE
Napisano 28 marzec 2021 - 07:34
Szanowny kolego intruz, bzdury to najczęściej rodzą się po twoich postach, zwłaszcza pisanych cyklicznie w watku Cayman. Po Twoich wypowiedziach można by opowiadanie stworzyć ,,jak to dobrze że Intruz Haswinga sprzedał ,, tym bardziej że był uszkodzony jak to sam napisałeś.Jasne że mógł się trafc,jak w każdym brandzie są wadliwe modele...ale tak się właśnie rodzą bzdury o "dużych problemach"
Nie, to nie był pojedynczy przypadek z przekładnią w MG, info nt pochodzi od jednego z większych producentów łódek. Teraz zamiast MG sprzedaje MK i ma dużo mniej reklamacji.
- Kostek Kleń i IntruZ9 lubią to
#1023 ONLINE
Napisano 28 marzec 2021 - 08:07
#1024 OFFLINE
Napisano 28 marzec 2021 - 08:26
#1025 ONLINE
Napisano 28 marzec 2021 - 08:39
Jedna z największych szkótni na mazurach która exportuje 90 % na skandynawie wyszła z lowrance na które miała reklamację i teraz montuje Simrady.
#1026 OFFLINE
Napisano 28 marzec 2021 - 09:33
Sam jesteś uszkodzony no ale sam siebie spróbuj przeczytać,tak "duży problem" z przekładnia,ze nikt o nim tutaj nie słyszał?
Tak, jak zwykle masz rację.
#1027 OFFLINE
Napisano 28 marzec 2021 - 10:04
#1028 OFFLINE
Napisano 28 marzec 2021 - 10:56
Po to jest reklamacja jak coś nie działa ( pomijam fakt że sam nie chciał bym oddawać silnik w trakcie sezonu do serwisu , ale takie rzeczy się dzieją - Życie)...
Jestem prawie pewien że najwięcej silników na tym forum to właśnie produkty MG i 90 pare% to bardzo zadowolony użytkownik, niestety jak by więcej w obiegu było MK to czytali byśmy jak wadliwe są one względem MG .
Fajne są tematy jak ten , ale komentarze czasami są mocno nieobiektywne bo to co mamy to wierzchołek góry lodowej...
Spora większość stoczni, sklepów sprzedaje produkty MG i Navico więc normalne że będzie więcej postów o ich problemach niż z mniej popularny HB czy RM
Przeciętny Kowalski przeczyta o wadliwych sztukach a hurtownik lub stocznia spojrzy na ilość sprzedanych/zamontowanych egzemplarzy.
Pamiętajmy że wszystko się psuje , niestety...
#1029 OFFLINE
Napisano 28 marzec 2021 - 11:16
Kolega miał dwie pod rząd wadliwe sztuki, to było w zeszłym roku
Na czym polegały wady? Wymieniono mu gwarancyjnie?
Te silniki są na rynku od lat. Problem działania w sieci pojawił się po zmianie modułu gps w czapce. Skądinąd - jest ich najwięcej na rynku, jak sądzę więc proporcjonalnie zwiększa się ilość wadliwych egzemplarzy. Akurat to nie wina Navico w tej materii, co MG, które przez ponad dwa lata nie potrafiło ogarnąć sprawy. Wierzę, że odyseja zmierza do końca, i będę jednym z tych, który jako pierwszy napisze, że po akcji serwisowej jest ok.
Użytkownik Maciej_K edytował ten post 28 marzec 2021 - 11:20
- nurek28 i Radbraw lubią to
#1030 ONLINE
Napisano 28 marzec 2021 - 11:20
#1031 OFFLINE
Napisano 28 marzec 2021 - 11:26
Jeśli nie działał od początku to pewnie skorzystał z rękojmi.
Ja też mogłem mieć wymieniony rok temu na nowy, ale nie chciałem- bo problemem była nie mechanika a oprogramowanie, na które nie było wtedy jeszcze rozwiązania.
#1032 ONLINE
Napisano 28 marzec 2021 - 13:16
Mi chodziło o pierwsze uruchomienie wkładasz do wody i nie działa.
Każdy sklep podczas zwrotu mówi że reklamacja bo wygodniej dla niego a człowiek mówi że się nie zespół tylko nie działa od kiedy kupił i chce skorzystać z prawa rękojmi. I wtedy zaczyna się przekonywanie że nie to tak nie działa. A ty dalej że chcesz skorzystać z rękojmi.
#1033 ONLINE
Napisano 28 marzec 2021 - 17:32
Na czym polegały wady? Wymieniono mu gwarancyjnie?
Te silniki są na rynku od lat. Problem działania w sieci pojawił się po zmianie modułu gps w czapce. Skądinąd - jest ich najwięcej na rynku, jak sądzę więc proporcjonalnie zwiększa się ilość wadliwych egzemplarzy. Akurat to nie wina Navico w tej materii, co MG, które przez ponad dwa lata nie potrafiło ogarnąć sprawy. Wierzę, że odyseja zmierza do końca, i będę jednym z tych, który jako pierwszy napisze, że po akcji serwisowej jest ok.
Jednak to była jedna sztuka. Najpierw padał mu GPS, po pobycie w serwisie głośno pracował. Ostatecznie dostał zwrot pieniędzy i kupił MK
#1034 OFFLINE
Napisano 11 kwiecień 2021 - 06:56
To chyba koniec cyrków z dziobówkami, kwestia czasu - by serwis przemielił upgrade w tych niedziałających w sieci silnikach- pod warunkiem że ma już nośnik danych.
https://www.motorgui...tnTV5Jk_5ave3ZY
- PawelMAT i 12345 lubią to
#1035 OFFLINE
Napisano 11 kwiecień 2021 - 08:29
#1036 OFFLINE
Napisano 11 kwiecień 2021 - 09:00
I co to będzie ładowane z poziomu echa ?
Nie, z poziomu serwisu
- Radbraw lubi to
#1037 OFFLINE
Napisano 13 kwiecień 2021 - 20:42
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
#1038 OFFLINE
Napisano 13 kwiecień 2021 - 21:09
Pytanie do praktyków, bo moje doświadczenia z akumulatorem to ciężki żel 100ah, silnik 55lbs i ładowanie po pływaniu . Jak bym potrafił policzyć to bym to zrobił, dlatego poprosiłem o odpowiedź praktyków.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
#1039 OFFLINE
Napisano 13 kwiecień 2021 - 21:15
Wysłane z mojego Redmi 8 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Maciej_K edytował ten post 13 kwiecień 2021 - 21:16
#1040 OFFLINE
Napisano 13 kwiecień 2021 - 23:06
na 10h ciagłego pływania bez przystawania bez sztormowego wiatru to 120AHr staarczy
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych