Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

MotorGuide Xi3 / Xi5


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1620 odpowiedzi w tym temacie

#1061 OFFLINE   Michal Sz

Michal Sz

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 27 postów
  • LokalizacjaPEŁCZYCE
  • Imię:Michał

Napisano 12 maj 2021 - 08:10

Widze ze jest możliwość aktualizacji przez echo
https://www.motorgui...en/service.html

Trzeba wypełnić formularz z odpowiednimi danymi i niby przyślą plik i można to zrobić z poziomu echa.
Czy ktoś to już sprawdził?

Użytkownik Michal Sz edytował ten post 12 maj 2021 - 08:11


#1062 OFFLINE   mercoss

mercoss

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 334 postów

Napisano 12 maj 2021 - 08:45

Wszystko działa jak trzeba  po updacie przez serwis.  Kotwiczenie  do wskazanego waypointa, jazda po trasie zakończona kotwiczeniem na ostatnim puncie trasy. 

Silnik jest wykrywany w sieci od strzała, bez cudowania z włącznikami, sekwencjami uruchomień itp. 

Damm, to zajęło cały okres gwarancyjny mojego silnika. Jak myślicie jest sens pisać na serwis w celu przedłużenia gwarancji na sprzęt o okresy pobytu w serwisie, których łącznie nazbierało się ok 6 miecha?

 

Art.  581.  [Bieg terminu gwarancji]
§  1. 
Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.
§  2. 

W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.

 

To za drogie zabawki, żeby nie skorzystać z prawa które Ci przysługuje. Po prostu napisz pytanie na podstawie 581 par. 2 do kiety teraz Twoja gwarancja obowiązuje a później sprawdź czy dobrze zliczyli czas kiedy nie mogłeś korzystać z silnika. To żadna łaska. Tylko zamiast później się ciągać po sądach i udowadniać że gwarancja jest ważne lepiej teraz wymusić na gwarancie taką deklarację.

 


  • Biesan lubi to

#1063 OFFLINE   Maciej_K

Maciej_K

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4698 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 12 maj 2021 - 08:56

 

Art.  581.  [Bieg terminu gwarancji]
§  1. 
Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.
§  2. 

W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.

 

To za drogie zabawki, żeby nie skorzystać z prawa które Ci przysługuje. Po prostu napisz pytanie na podstawie 581 par. 2 do kiety teraz Twoja gwarancja obowiązuje a później sprawdź czy dobrze zliczyli czas kiedy nie mogłeś korzystać z silnika. To żadna łaska. Tylko zamiast później się ciągać po sądach i udowadniać że gwarancja jest ważne lepiej teraz wymusić na gwarancie taką deklarację.

 

 

Napisałem do człowieka od nich, podając te paragrafy, zobaczymy co z tego wyniknie. 



#1064 OFFLINE   mercoss

mercoss

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 334 postów

Napisano 12 maj 2021 - 09:07

Tak na prawdę to teraz nie chodzi o Ciebie, tylko o precedens ;-). zobaczymy jak się firma zachowa. 



#1065 OFFLINE   Maciej_K

Maciej_K

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4698 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 12 maj 2021 - 09:13

Tak na prawdę to teraz nie chodzi o Ciebie, tylko o precedens ;-). zobaczymy jak się firma zachowa. 

Dzięki za szczerość :)


  • mercoss lubi to

#1066 OFFLINE   mercoss

mercoss

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 334 postów

Napisano 12 maj 2021 - 09:19

Dzięki za szczerość :)

...ale wszyscy który mają podobne problemy trzymają kciuki i liczą, że Ci się uda, a  firma w imię dbałości o markę nawet nie pomyśli żeby robić jakieś kłopoty ;-)



#1067 OFFLINE   golenia

golenia

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 539 postów
  • LokalizacjaBiskupiec
  • Imię:Przemek

Napisano 12 maj 2021 - 10:31

Spotakalem na wodzie wędkarza, który odebrał silnik z drugiej już naprawy i okazało się, że zamiast do przodu to plynie do tyłu i odwrotnie. Serwis złożył górę silnika obracając o 180 stopni... na szczęście to tylko jedna śruba, żeby samemu przełożyć.
  • Pietruk i Radbraw lubią to

#1068 OFFLINE   Maciej_K

Maciej_K

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4698 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 12 maj 2021 - 11:54

Staff parkerowy skontaktował się ze  mną na fb, gdzie pytałem: można zgłaszać się do serwisu i po terminie, sprawy będą rozpatrywane indywidualnie ze wskazaniem na pozytywne załatwienie sprawy. Także to chyba wyczerpuje temat. 


Użytkownik Maciej_K edytował ten post 12 maj 2021 - 12:10


#1069 OFFLINE   psulek

psulek

    Zaawansowany

  • Giełda komercyjna
  • PipPipPip
  • 4824 postów
  • LokalizacjaWilcza Dziura :) /Piaseczno/Wa-wa

Napisano 12 maj 2021 - 12:52

Spotakalem na wodzie wędkarza, który odebrał silnik z drugiej już naprawy i okazało się, że zamiast do przodu to plynie do tyłu i odwrotnie. Serwis złożył górę silnika obracając o 180 stopni... na szczęście to tylko jedna śruba, żeby samemu przełożyć.

No to pływał dobrze, tylko obudowa odwrócona. Czy może śruba mu chodziła "na wstecznym"?

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

#1070 OFFLINE   golenia

golenia

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 539 postów
  • LokalizacjaBiskupiec
  • Imię:Przemek

Napisano 12 maj 2021 - 14:47

No to pływał dobrze, tylko obudowa odwrócona. Czy może śruba mu chodziła "na wstecznym"?

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

Kabel wychodzący z góry silnika i śruba napędowa były po przeciwnych stronach. Podpłynął do mnie i podpatrzył,że powinny być po tej samej.



#1071 OFFLINE   Radbraw

Radbraw

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1148 postów
  • LokalizacjaBug i bużyska

Napisano 14 maj 2021 - 10:35

Staff parkerowy skontaktował się ze  mną na fb, gdzie pytałem: można zgłaszać się do serwisu i po terminie, sprawy będą rozpatrywane indywidualnie ze wskazaniem na pozytywne załatwienie sprawy. Także to chyba wyczerpuje temat.

Temat się wyczerpie jak silniki będą naprawione :)
Zmiana dostawcy płyty głównej nie wyszła MG na dobre.

#1072 OFFLINE   Maciej_K

Maciej_K

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4698 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 14 maj 2021 - 10:43

Temat się wyczerpie jak silniki będą naprawione :)
Zmiana dostawcy płyty głównej nie wyszła MG na dobre.

Nie płyty, a modułu GPS ,ten stary powleczony miękkim tworzywem działał ok. a w nowym- nie pomagała wymiana płyty. Problem był natury softowej, w gateway kit. Dziwię się tylko,że tak długo to trwało, w sytuacji gdy materiały o niesprwnyn sprzęcie spływały do MG od początku 2019r, z różnych stron świata. 



#1073 OFFLINE   pingvinas

pingvinas

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 449 postów
  • LokalizacjaSochaczew
  • Imię:Giedrius

Napisano 16 maj 2021 - 17:16

Widze ze jest możliwość aktualizacji przez echo
https://www.motorgui...en/service.html

Trzeba wypełnić formularz z odpowiednimi danymi i niby przyślą plik i można to zrobić z poziomu echa.
Czy ktoś to już sprawdził?

Nic nie trzeba wypełnić tam jest plik ściągasz  go,kopiujesz na kartę,wsadzasz do echa i aktualizujesz według instrukcji i wszystko śmiga.Ja kombinowałem kolega w Stanach wypełniał formularz,czekałem na plik :doh: a plik jest podany na stronie.



#1074 OFFLINE   pingvinas

pingvinas

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 449 postów
  • LokalizacjaSochaczew
  • Imię:Giedrius

Napisano 16 maj 2021 - 17:18

I żadnych silników nigdzie nie trzeba wysylac,wszystko w domu się robi 5 min.



#1075 OFFLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5513 postów
  • Imię:adam

Napisano 16 maj 2021 - 17:32

Ja wczoraj wgrywałem, zaktualizował się w 3 min , ale nie sprawdzałem na wodzie jeszcze , sprawdzałeś czy działa poprawnie ?

#1076 OFFLINE   pingvinas

pingvinas

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 449 postów
  • LokalizacjaSochaczew
  • Imię:Giedrius

Napisano 16 maj 2021 - 17:39

Nie jeszcze  ale już włącza się poprawnie bez żadnych cudowanie kolejności.



#1077 OFFLINE   Maciej_K

Maciej_K

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4698 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 16 maj 2021 - 19:27

Nie jeszcze  ale już włącza się poprawnie bez żadnych cudowanie kolejności.

Giedrius, u mnie było 50/50 - raz włączył się , za drugim razem po uruchomieniu zasilania silnika i echa - nie, no i trzeba było pstryknąć nmea przełącznikiem. Jutro kolejne testy. 



#1078 OFFLINE   pingvinas

pingvinas

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 449 postów
  • LokalizacjaSochaczew
  • Imię:Giedrius

Napisano 16 maj 2021 - 19:36

Ja nmea podłączyłem teraz pod główny hebel i wszystko działa za każdym razem,znaczę 5 razy próbowałem  i za każdym razem wydział silnik.



#1079 OFFLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5513 postów
  • Imię:adam

Napisano 16 maj 2021 - 19:52

ja u siebie podlaczylem w domu silnik do nema i echa - odrazu wyszedl komunikat aby zaktualizpwac silnik, anulowalem , dalem soft na karte , zaktualizowalem i normalnie silnikiem moglm sterowac z echa. natomiast to jak sie zachowa test bojowy nie dlugo pokaze



#1080 OFFLINE   przemos

przemos

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 38 postów
  • LokalizacjaPL
  • Imię:Przemek

Napisano 22 maj 2021 - 08:51

Witam
Mam problem z silnikiem dziobowym
Motorguide Xi3- nie działa nie świeci się lampka GPS..
Miał ktoś z was taki problem?
Bardzo proszę o pomoc.