To dobrze że na klej łatwo będzie każdemu odróżnić, lakiery i naklejki już tak dokładnie dobierają że z daleka ciężko wypatrzeć oryginał czy tania chińską podróbka. Do baka też można zajrzeć przy okazji czy skalary nie pływają.
Silniki Storm
#921 OFFLINE
Napisano 25 wrzesień 2020 - 23:38
#922 OFFLINE
Napisano 26 wrzesień 2020 - 09:17
Na ruskim kanale jest dokładnie wyjaśnione jak odróżnić Kitajski silnik od orginałów. Bo z tego co pokazują u nich podróbki to standard. Najprościej po śrubach i oznaczeniu na głowicy i bloku silnika. Niem mam jak teraz znaleźć tego filmu, był w ciągu ostatniego miesiąca.
#923 OFFLINE
Napisano 26 wrzesień 2020 - 19:52
Jak wyjąć silnik podpatrzyłem tutaj:
Użytkownik gucio2020 edytował ten post 26 wrzesień 2020 - 19:54
- Tresor lubi to
#924 OFFLINE
Napisano 28 wrzesień 2020 - 06:36
#925 OFFLINE
Napisano 07 październik 2020 - 14:01
#926 OFFLINE
Napisano 07 październik 2020 - 14:42
#927 OFFLINE
Napisano 07 październik 2020 - 15:02
20 października ma być dostawa
Dzięki za info 👍 pisałem do nich w sierpniu to napisali mi że w wrześniu dostawą także mały poślizg. Ciekawe jak z cenami . Chyba nie zaszaleją jak parsun 🤐
#928 OFFLINE
Napisano 07 październik 2020 - 16:51
witam .jaka firma ma mieć dostawę stormów?
#929 OFFLINE
Napisano 07 październik 2020 - 18:06
witam .jaka firma ma mieć dostawę stormów?
😖 Bezwiosel.pl
#930 OFFLINE
Napisano 08 październik 2020 - 08:11
dzięki za info
#931 OFFLINE
Napisano 09 październik 2020 - 19:22
#932 OFFLINE
Napisano 09 październik 2020 - 19:47
Ciekawe czy teraz po dostawie ceny będą podobne jak na Allegro i przykładowo jak Storm 18 4t kosztował u nich 5800 to teraz na Allegro można ten sam silnik kupić za 7500zł.
Chora cena. Kupujesz niewiele drożej pewniejsze Tohatsu 15 KM
- GrzesM lubi to
#933 OFFLINE
Napisano 09 październik 2020 - 19:57
Chora cena. Kupujesz niewiele drożej pewniejsze Tohatsu 15 KM
50% to niewiele, bo Tośki są równo o 50% droższe.
- Marcipas lubi to
#934 OFFLINE
Napisano 09 październik 2020 - 20:19
- pierwsza awaria - szarpak...ale trzeba zaznaczyć, że od samego początku coś było nie tak i przycinał się...ale przecież po co odkręcać i zajrzeć...no to się urwało ...część oczywiście dostępna i opisana jako szarpak storm/yamaha ...oczywiście nie podlega według instrukcji gwarancji...
Myślę, że u tokarza można by było dorobić coś na lata metalowego bo to nie jest żadna finezja...zobaczymy...
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
#935 OFFLINE
Napisano 09 październik 2020 - 21:42
Rozumiem nabywców silników Storma 2T.
Wiadomo lekki, niedostępny w przypadku markowych silników 2T, no i jak trafi się udany produkt, to może pochodzi?
Jeśli chodzi o 4T, to moim zdaniem lepiej 2 lata pływać na wiosłach, żeby nazbierać $ na markowy silnik. Stracony czas, pieniądze wydane na naprawy i ciągła niepewność wyrównają koszty zakupu.
To tak jak z Fiatem 125. Na oryginalnych częściach chodził aż miło. Wykonany w/g Polskiej Normy też, tyle, że od jednego serwisu do drugiego. Trudno było go trwale naprawić.
Moc Storma też trochę zadziwia. 18KM 2T z pojemności jakiej Yamaha dała radę tylko 15KM? Może się uda. Ale tuning drożej wyjdzie jak zakup silnika. No i materiały muszą być super, bo inaczej wszystko do kitu. Przykładem Tohatsu 18KM 2T ma pojemność 297.
No, ale gdzie tam takiemu Tohatsu do fachowców Storma....
- elpojo, godski i algeroth82 lubią to
#936 OFFLINE
Napisano 10 październik 2020 - 03:43
Nowy storm 4T użytkowanie ciąg dalszy:
- pierwsza awaria - szarpak...ale trzeba zaznaczyć, że od samego początku coś było nie tak i przycinał się...ale przecież po co odkręcać i zajrzeć...no to się urwało ...część oczywiście dostępna i opisana jako szarpak storm/yamaha ...oczywiście nie podlega według instrukcji gwarancji...
Myślę, że u tokarza można by było dorobić coś na lata metalowego bo to nie jest żadna finezja...zobaczymy...
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Jaki to dokładnie model Storma? Z tego co widzę 4t chyba bardziej awaryjne . . .
#937 OFFLINE
Napisano 10 październik 2020 - 12:10
A napinałes wstępnie? Bo widzę że sporo osób tego nie robi.
.
https://youtu.be/pIJ-YYDMQcU
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Tresor edytował ten post 10 październik 2020 - 13:02
- algeroth82 lubi to
#938 OFFLINE
Napisano 10 październik 2020 - 13:12
Użytkownik algeroth82 edytował ten post 10 październik 2020 - 13:12
#939 OFFLINE
Napisano 11 październik 2020 - 22:59
Kolega jest szalony...miałem tylko pomóc przy odpaleniu i udzielić kilku wskazówek ...a tu nowa łódź oczywiście bez wioseł i żadnego pagaja a do tego nad brzegiem wyjęty z pudełka nowy silnik .... wspomnę tylko, że dopiero na wodzie nalewaliśmy oleju do silnika bo po odbiciu od brzegu był jakiś poziom ...także można sobie wyobrazić jakie były warunki do zdejmowania mechanizmu szarpaka - żadne...przyznam że linka była napięta lecz co jakiś czas się blokowała/zatrzymywała jakby na bieg wskakiwał...ewidentnie coś było nie tak choć silnik palił dobrze...no ale chęć pływania była większa niż zdrowy rozsądek...
...silnik oczywiście nadal pływa i nie pociesze tych co myślą, że jest do wyrzucenia z prowizoryczną linka czekając no nowy mechanizm...złoił w takim stanie także yamahy, tośki itp ostatnio na Zalewie Koronowskim dowożąc na podium pewną ekipę także już jest ochrzczony i szczęśliwy...
...moje osobiste zamiłowanie do takich chińczyków powstało kiedy w mojej "zagrodzie" pojawiła się chińska kosiarka, w której to nawet jak ma po 5 latach awarię to mogę dokupić wszystkie części za grosze i samemu praktycznie poskładać bo często są to gotowe moduły...
...każdy ma prawo wyboru - trafne powiedzenie to: jeden lubi mieć naklejkę Yamahy na silniku bo się wtedy super czuje a drugiemu nie przeszkadza przypięty do burty Storm
...osobiście rozkręconą 5-letnią yamahę po awarii oglądałem akurat po końcu gwarancji i na pewno nie są to już te materiały z jakich były tworzone ich 15, 20-letnie i starsze dziadki...
#940 OFFLINE
Napisano 12 październik 2020 - 02:35
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych