Zastanawiam się nad zakupem Storma tylko nigdzie nie mogę znaleźć ,kto oprócz BEZ WIOSEŁ sprzedaje te silniki?
Bezwioseł jest importerem . Jak ktoś handluje to bierze od nich .
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 10 czerwiec 2021 - 20:09
Zastanawiam się nad zakupem Storma tylko nigdzie nie mogę znaleźć ,kto oprócz BEZ WIOSEŁ sprzedaje te silniki?
Napisano 10 czerwiec 2021 - 20:57
Bezwioseł jest importerem . Jak ktoś handluje to bierze od nich .
Tylko że nigdzie nie są dostępne
Napisano 10 czerwiec 2021 - 20:58
W połowie czerwca miała być dostawa. Pytaj u źródła.
Użytkownik Dragster edytował ten post 10 czerwiec 2021 - 20:58
Napisano 10 czerwiec 2021 - 21:34
Napisano 10 czerwiec 2021 - 22:13
Napisano 10 czerwiec 2021 - 22:44
No właśnie nikt. Nikt inny nie serwisuje
Napisano 14 czerwiec 2021 - 07:47
Taka sytuacja w 18 2T. W zeszłym sezonie wyciągałem silnik by wymienić łącznik cięgien biegów (odkręcony gaźnik). Poskładałem wszystko silnik działa bez problemu z jednym wyjątkiem: na wolnych obrotach co kilkadziesiąt sekund prycha - pojedynczy strzał. Na ciepłym samo prychanie na zimnym takie pyrchnięcie kończy się gaśnięciem silnika. Po za tym praca w całym zakresie obrotów bezproblemowa. Jakieś pomysły?
Napisano 14 czerwiec 2021 - 20:21
Napisano 15 czerwiec 2021 - 14:40
Obecnie nie jest łatwo znaleźć dobre świece. Osobiście naciąłem się na NGK mimo że kiedyś były super. Kupiłem czeskiego Brisk i działa. Niektóre chińskie marki lepsze są od NGK.
Drugą przyczyną przepuszczanych zapłonów może być uboga mieszanka na wolnych obrotach. Czy lekkie wyciągnięcie ssania eliminuje prychanie?
Napisano 15 czerwiec 2021 - 16:35
Napisano 15 czerwiec 2021 - 21:41
Napisano 15 czerwiec 2021 - 22:01
Użytkownik sero1975 edytował ten post 15 czerwiec 2021 - 22:01
Napisano 15 czerwiec 2021 - 22:07
Może i podróby, a może dobre są na lepszy rynek a inne firma NGK sprzedaje u nas.
Kolega szukał irydowych Boscha do samochodu, bo takie były z fabryki, i mimo tych samych oznaczeń, te sprzedawane w Niemczech wyglądały inaczej i były duuużo droższe od tych sprzedawanych u nas. W końcu zmienili mu na jakieś w serwisie. Auto trochę pojeździło i stanęło. Wstawił na powrót te fabryczne po 80tyś km i jeździ.
Napisano 15 czerwiec 2021 - 22:09
Taka sytuacja w 18 2T. W zeszłym sezonie wyciągałem silnik by wymienić łącznik cięgien biegów (odkręcony gaźnik). Poskładałem wszystko silnik działa bez problemu z jednym wyjątkiem: na wolnych obrotach co kilkadziesiąt sekund prycha - pojedynczy strzał. Na ciepłym samo prychanie na zimnym takie pyrchnięcie kończy się gaśnięciem silnika. Po za tym praca w całym zakresie obrotów bezproblemowa. Jakieś pomysły?
A właśnie - szczelność połączeń gaźnika z kolektorem ssącym, w tym podciśnieniowego napędu pompy benzyny.
Użytkownik Stołczynianin edytował ten post 15 czerwiec 2021 - 22:10
Napisano 17 czerwiec 2021 - 09:39
Panowie na innym forum Storma chwalą świece BR7HIX do Storma 13,5/15/18. Ponoć lepiej pali na zimnym, równiej pracuje na wolnych. Stosował ktoś? Zamówiłem na jutro ale nie muszę odbierać. Cena dość znaczna dlatego pytam czy warto?
Napisano 17 czerwiec 2021 - 10:21
Warto sprawdzić czy porcelanowy izolator wystaje nieco z gwintowanej tulei. Wystawanie izolatora ułatwia wypalanie sadzy co jest pożądane w silnikach 2t, bo oblepiony sadzą izolator zmienia się w rezystor.
Napisano 18 czerwiec 2021 - 08:44
Napisano 18 czerwiec 2021 - 09:48
Napisano 19 czerwiec 2021 - 02:26
To jest schowany izolator, dedykowany do 4t, ale jak silnik w dobrej kondycji to powinien wypalać sadzę i w tym typie.
Napisano 19 czerwiec 2021 - 08:17
1 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych