Silniki ePropulsion Spirit 1.0 - informacje, uwagi, opinie
#221 OFFLINE
Napisano 08 grudzień 2022 - 13:58
#222 OFFLINE
Napisano 08 grudzień 2022 - 14:04
Użytkownik pawlo29 edytował ten post 08 grudzień 2022 - 14:10
#223 OFFLINE
Napisano 08 grudzień 2022 - 14:10
Duża łódź i ponton- kabel do silnika i możesz szeregować Aku
Wysłane z mojego Redmi 8 przy użyciu Tapatalka
#224 OFFLINE
Napisano 08 grudzień 2022 - 14:39
#225 OFFLINE
Napisano 08 grudzień 2022 - 16:52
#226 OFFLINE
Napisano 08 grudzień 2022 - 17:15
Spotkałem się z użytkownikiem takiego silnika na Zalewie Sulejowskim i z silnika był zadowolony ale musiał już wymienić akumulator a to połowa ceny silnika i 5k na obecne czasy to spory wydatek
No skoro akumulator się zużył, to spada pojemność i wiadomo, że będą koszty. Płacisz za moc, kompaktowość i jakość wykonania.
#227 OFFLINE
Napisano 08 grudzień 2022 - 18:19
epropulsion ogolnie nie jest tania marka, zarowno silniki jak i akcesoria sie cenia. Aczkolwiek tyczy sie to chyba wszytskich marek znanych...w echosondach kabelki , przetworniki i inne gadzety tez kosztuja nie zle kwoty. W spiryt plus , mozna wpinac zewnetrzne baterie, jesli ktos chce moze po taniosci plytwac na kwasach , tylko zabija to caly fun ...
#228 OFFLINE
Napisano 08 grudzień 2022 - 20:10
#229 OFFLINE
Napisano 08 grudzień 2022 - 20:11
Czy jak silnik padnie po gwarancji, to ktoś to w PL w ogóle naprawia, czy na złom?
#230 OFFLINE
Napisano 08 grudzień 2022 - 20:15
Silnik bardzo fajny,ale jak dobrze trafisz. Mój poleciał czwarty raz na serwis. Gwarancja jeszcze tylko miesiąc............
A z tytułu rękojmi nie wymienią ci na nowy egz?
#231 OFFLINE
Napisano 08 grudzień 2022 - 20:26
A co do samego silnika jest to dobry sprzęt . Jest bardzo cichy a bateria wystarcza na cały dzień trollingu .
Z minusów to jeśli kupisz ten silnik to uważaj aby Ci się w śrubę nie wkręciła jakaś grubsza żyłka ponieważ grozi go rozszczelnieniem i zalaniem elektroniki .
Naprawa to ponad 2 tyś. Powiem tylko że ja już dwa razy miałem taką sytuację .
Jest to jedyny minus który zauważyłem choć bardzo poważny .
#232 OFFLINE
Napisano 08 grudzień 2022 - 21:11
Czy jak silnik padnie po gwarancji, to ktoś to w PL w ogóle naprawia, czy na złom?
Serwis oficjalny w PL jest na moją wiedzę jeden. I tylko oni posiadaja czesci, główny importer w DE , ale z nimi nie pohandlujesz bez kontenerow
#233 OFFLINE
Napisano 08 grudzień 2022 - 22:21
A z tytułu rękojmi nie wymienią ci na nowy egz?
Na razie poszedł do serwisu i od tygodnia cisza. Napiszę ja to się skończy. W sumie ponad dwa miesiące byłem beż silnika .
#234 OFFLINE
Napisano 09 grudzień 2022 - 20:29
Hej.
Cały czas bije się z myślami, czy brac Spirita 1.0 Plus czy klasyczny silnik z dolaczana bateria na pokładzie.
Spirit 1.0 Plus cały komplet to ok 10k (super wygoda).
Np Traxxis 55lbs + 100ah lifepo4 to łącznie ok 6k (klasyczny pająk kablowy z aku na pokładzie).
Różnica pi razy oko ok 4k i na pierwszy rzut oka jedyną wadę jaką widzę przy Spirycie to wysoki koszt zakupu nowej baterii.
Jakie pytania powinienem sobie jeszcze zadać, aby świadomie podjąc decyzje?
Pozdrawiam.
#235 OFFLINE
Napisano 09 grudzień 2022 - 21:21
4k różnicy ale jaka wygoda kupujesz jeden markowy produkt. Baterią przy średnim użytkowaniu bym się nie przejmował bierz bo taniej już nie będzie.
#236 OFFLINE
Napisano 09 grudzień 2022 - 22:01
Hej.
Cały czas bije się z myślami, czy brac Spirita 1.0 Plus czy klasyczny silnik z dolaczana bateria na pokładzie.
Spirit 1.0 Plus cały komplet to ok 10k (super wygoda).
Np Traxxis 55lbs + 100ah lifepo4 to łącznie ok 6k (klasyczny pająk kablowy z aku na pokładzie).
Różnica pi razy oko ok 4k i na pierwszy rzut oka jedyną wadę jaką widzę przy Spirycie to wysoki koszt zakupu nowej baterii.
Jakie pytania powinienem sobie jeszcze zadać, aby świadomie podjąc decyzje?
Pozdrawiam.
Ja miałem 2 lata temu ten sam dylemat i finalnie zdecydowałem się na Haibo M250 + 2x100ah LiFePo.
Prędkości jakie uzyskuje to 8-8,5KM/h czyli tylko ok 1 km/h mniej niż na ePropilsion ale za to aku LiFePo ma 2KW energii czyli 2x więcej i mogę pływać cały dzień.
Tym zestawem zaliczyłem już 2 tygodniowe wyprawy na każdej pływam ponad 100km i zestaw super się sprawdził
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#237 OFFLINE
Napisano 09 grudzień 2022 - 22:52
- siarq lubi to
#238 OFFLINE
Napisano 09 grudzień 2022 - 23:24
ORKA napisał kosztowna naprawa 2k # 231 . To już masz dwie wady i to kosztowne
#239 OFFLINE
Napisano 09 grudzień 2022 - 23:32
Od dwóch sezonów użytkuję epropulsiona i nie zamieniłbym go na nic innego. Plywam glownie na rożnowskim i czorsztynie.
Czy Spirit ma możliwość pochylania i ustawienia na płytką wodę?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#240 OFFLINE
Napisano 10 grudzień 2022 - 09:24
Moim zdaniem spiryt / torqeedo ,Karwiny,aqumot - to są całkiem inne konstrukcje niż tradycyjne 12/24v. Mają swoje zalety i wady jak.kazdy silnik. Za markę i jakość się placi wszędzie. Prostym rozumowaniem każdy z nich zda egzamin i będzie pchał.lodke , więc można wogole.kupic silnik za 1000zl i kwasa za 300 - też plywac będzie i mnóstwo $ zaoszczędzić
- ubot i DominikBP lubią to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych