Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Silniki ePropulsion Spirit 1.0 - informacje, uwagi, opinie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
285 odpowiedzi w tym temacie

#221 OFFLINE   Kokot

Kokot

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 348 postów

Napisano 08 grudzień 2022 - 13:58

Jak bede w sobotę na rybach to zrobię zdjęcie

#222 OFFLINE   pawlo29

pawlo29

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 966 postów
  • LokalizacjaŁódż
  • Imię:Paweł
  • Nazwisko:Każmierski

Napisano 08 grudzień 2022 - 14:04

Nikt nie napisze jaka cena nowego akumulatora do silnika bo przecież nic nie jest wieczne a przy kupnie silnika należy wziąć to pod uwagę i tu czar pryska

Użytkownik pawlo29 edytował ten post 08 grudzień 2022 - 14:10


#223 ONLINE   Maciej_K

Maciej_K

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4665 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 08 grudzień 2022 - 14:10

Mała łódź/ponton maly- dedykowany Aku
Duża łódź i ponton- kabel do silnika i możesz szeregować Aku

Wysłane z mojego Redmi 8 przy użyciu Tapatalka

#224 OFFLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5480 postów
  • Imię:adam

Napisano 08 grudzień 2022 - 14:39

Około 5k kosztuje nowy dedykowany

#225 OFFLINE   pawlo29

pawlo29

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 966 postów
  • LokalizacjaŁódż
  • Imię:Paweł
  • Nazwisko:Każmierski

Napisano 08 grudzień 2022 - 16:52

Spotkałem się z użytkownikiem takiego silnika na Zalewie Sulejowskim i z silnika był zadowolony ale musiał już wymienić akumulator a to połowa ceny silnika i 5k na obecne czasy to spory wydatek

#226 ONLINE   Maciej_K

Maciej_K

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4665 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 08 grudzień 2022 - 17:15

Spotkałem się z użytkownikiem takiego silnika na Zalewie Sulejowskim i z silnika był zadowolony ale musiał już wymienić akumulator a to połowa ceny silnika i 5k na obecne czasy to spory wydatek

No skoro akumulator się zużył, to spada pojemność i wiadomo, że będą koszty. Płacisz za moc, kompaktowość i jakość wykonania. 



#227 OFFLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5480 postów
  • Imię:adam

Napisano 08 grudzień 2022 - 18:19

epropulsion ogolnie nie jest tania marka, zarowno silniki jak i akcesoria sie cenia. Aczkolwiek tyczy sie to chyba wszytskich marek znanych...w echosondach kabelki , przetworniki i inne gadzety tez kosztuja nie zle kwoty.  W spiryt plus , mozna wpinac zewnetrzne baterie, jesli ktos chce moze po taniosci plytwac na kwasach , tylko zabija to caly fun ...



#228 OFFLINE   Tom Rob

Tom Rob

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • LokalizacjaDąbrowa Górnicza
  • Imię:Robert

Napisano 08 grudzień 2022 - 20:10

Silnik bardzo fajny,ale jak dobrze trafisz. Mój poleciał czwarty raz na serwis. Gwarancja jeszcze tylko miesiąc............

#229 OFFLINE   wook-wlkp

wook-wlkp

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 74 postów
  • LokalizacjaPoznań
  • Imię:Łukasz

Napisano 08 grudzień 2022 - 20:11

Czy jak silnik padnie po gwarancji, to ktoś to w PL w ogóle naprawia, czy na złom?



#230 ONLINE   Maciej_K

Maciej_K

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4665 postów
  • LokalizacjaKrajna

Napisano 08 grudzień 2022 - 20:15

Silnik bardzo fajny,ale jak dobrze trafisz. Mój poleciał czwarty raz na serwis. Gwarancja jeszcze tylko miesiąc............

A z tytułu rękojmi nie wymienią ci na nowy egz?



#231 OFFLINE   ORKA

ORKA

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 151 postów
  • Lokalizacjasarnów
  • Imię:grzegorz

Napisano 08 grudzień 2022 - 20:26

Jeśli chodzi o długość stopy to do pontonu stopa „s” zdecydowanie wystarczy.
A co do samego silnika jest to dobry sprzęt . Jest bardzo cichy a bateria wystarcza na cały dzień trollingu .
Z minusów to jeśli kupisz ten silnik to uważaj aby Ci się w śrubę nie wkręciła jakaś grubsza żyłka ponieważ grozi go rozszczelnieniem i zalaniem elektroniki .
Naprawa to ponad 2 tyś. Powiem tylko że ja już dwa razy miałem taką sytuację .
Jest to jedyny minus który zauważyłem choć bardzo poważny .

#232 OFFLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5480 postów
  • Imię:adam

Napisano 08 grudzień 2022 - 21:11

Czy jak silnik padnie po gwarancji, to ktoś to w PL w ogóle naprawia, czy na złom?


Serwis oficjalny w PL jest na moją wiedzę jeden. I tylko oni posiadaja czesci, główny importer w DE , ale z nimi nie pohandlujesz bez kontenerow

#233 OFFLINE   Tom Rob

Tom Rob

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • LokalizacjaDąbrowa Górnicza
  • Imię:Robert

Napisano 08 grudzień 2022 - 22:21

A z tytułu rękojmi nie wymienią ci na nowy egz?


Na razie poszedł do serwisu i od tygodnia cisza. Napiszę ja to się skończy. W sumie ponad dwa miesiące byłem beż silnika .

#234 OFFLINE   wook-wlkp

wook-wlkp

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 74 postów
  • LokalizacjaPoznań
  • Imię:Łukasz

Napisano 09 grudzień 2022 - 20:29

Hej.

 

Cały czas bije się z myślami, czy brac Spirita 1.0 Plus czy klasyczny silnik z dolaczana bateria na pokładzie.

 

Spirit 1.0 Plus cały komplet to ok 10k (super wygoda).

Np Traxxis 55lbs + 100ah lifepo4 to łącznie ok 6k (klasyczny pająk kablowy z aku na pokładzie).

 

Różnica pi razy oko ok 4k i na pierwszy rzut oka jedyną wadę jaką widzę przy Spirycie to wysoki koszt zakupu nowej baterii.

Jakie pytania powinienem sobie jeszcze zadać, aby świadomie podjąc decyzje?

 

Pozdrawiam.



#235 OFFLINE   Faja

Faja

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 99 postów

Napisano 09 grudzień 2022 - 21:21

4k różnicy ale jaka wygoda kupujesz jeden markowy produkt. Baterią  przy średnim użytkowaniu bym się nie przejmował bierz bo taniej już nie będzie.



#236 OFFLINE   Czechofil

Czechofil

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 609 postów
  • LokalizacjaUrsynów
  • Imię:Leszek

Napisano 09 grudzień 2022 - 22:01

Hej.

Cały czas bije się z myślami, czy brac Spirita 1.0 Plus czy klasyczny silnik z dolaczana bateria na pokładzie.

Spirit 1.0 Plus cały komplet to ok 10k (super wygoda).
Np Traxxis 55lbs + 100ah lifepo4 to łącznie ok 6k (klasyczny pająk kablowy z aku na pokładzie).

Różnica pi razy oko ok 4k i na pierwszy rzut oka jedyną wadę jaką widzę przy Spirycie to wysoki koszt zakupu nowej baterii.
Jakie pytania powinienem sobie jeszcze zadać, aby świadomie podjąc decyzje?

Pozdrawiam.


Ja miałem 2 lata temu ten sam dylemat i finalnie zdecydowałem się na Haibo M250 + 2x100ah LiFePo.
Prędkości jakie uzyskuje to 8-8,5KM/h czyli tylko ok 1 km/h mniej niż na ePropilsion ale za to aku LiFePo ma 2KW energii czyli 2x więcej i mogę pływać cały dzień.
Tym zestawem zaliczyłem już 2 tygodniowe wyprawy na każdej pływam ponad 100km i zestaw super się sprawdził


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#237 OFFLINE   Kokot

Kokot

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 348 postów

Napisano 09 grudzień 2022 - 22:52

Od dwóch sezonów użytkuję epropulsiona i nie zamieniłbym go na nic innego. Plywam glownie na rożnowskim i czorsztynie.
  • siarq lubi to

#238 OFFLINE   pawlo29

pawlo29

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 966 postów
  • LokalizacjaŁódż
  • Imię:Paweł
  • Nazwisko:Każmierski

Napisano 09 grudzień 2022 - 23:24

ORKA  napisał kosztowna naprawa 2k  # 231 . To już masz dwie wady i to kosztowne 



#239 OFFLINE   Czechofil

Czechofil

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 609 postów
  • LokalizacjaUrsynów
  • Imię:Leszek

Napisano 09 grudzień 2022 - 23:32

Od dwóch sezonów użytkuję epropulsiona i nie zamieniłbym go na nic innego. Plywam glownie na rożnowskim i czorsztynie.


Czy Spirit ma możliwość pochylania i ustawienia na płytką wodę?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#240 OFFLINE   siarq

siarq

    Ekspert

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPipPip
  • 5480 postów
  • Imię:adam

Napisano 10 grudzień 2022 - 09:24

@Czechofil - nie ma żaden eporpoulsion czegoś takiego , tak samo jak nie mają silniki spalinowe. Tu nie ma regulowanej kolumny góra/dół jak w standardowych silnikach elektrycznych. Jest trym i pozycja transportowa. Miałem dwa spiryty - zero problemow , dwa navy 6.0 - pierwszy bubel serwisowy i ogólnie lipa konstrukcyjna - bardzo głośny, drugi navy 6.0 evo - tip-top , zero zastrzezen ( no może ciezkie jedynie).
Moim zdaniem spiryt / torqeedo ,Karwiny,aqumot - to są całkiem inne konstrukcje niż tradycyjne 12/24v. Mają swoje zalety i wady jak.kazdy silnik. Za markę i jakość się placi wszędzie. Prostym rozumowaniem każdy z nich zda egzamin i będzie pchał.lodke , więc można wogole.kupic silnik za 1000zl i kwasa za 300 - też plywac będzie i mnóstwo $ zaoszczędzić
  • ubot i DominikBP lubią to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych