Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Aerograf w pytaniach i odpowiedziach


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
855 odpowiedzi w tym temacie

#421 OFFLINE   lysy69

lysy69

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 611 postów
  • LokalizacjaTarnów
  • Imię:Paweł

Napisano 07 styczeń 2015 - 23:03

Tak się zastanawiam czy to faktycznie przyczyna wody w układzie.Na twoim miejscu zrobił bym tak: odkręcił aerograf,włączył kompresor,niech pochodzi z 20 min.,sprawdził czy w odwadniaczu pokazała się woda. Jeśli by jej tam nie było to przyjrzał bym się aerografowi. Jeśli by była to nie mam pomysłu.



#422 OFFLINE   Lester

Lester

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 544 postów
  • LokalizacjaBiałystok

Napisano 08 styczeń 2015 - 06:26

Na pewno woda. Odkręciłem zawór powietrza od aero nie odłączając przewodu z powietrzem, włączyłem sprężarkę.Zaworek zaczął pluć wodą.



#423 OFFLINE   WOBLER-W1

WOBLER-W1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1784 postów
  • LokalizacjaKonin
  • Imię:Paweł
  • Nazwisko:Brzuskiewicz

Napisano 10 styczeń 2015 - 20:44

A przewód powietrzny nie jest pokryty wewnątrz drobinami wody ? 



#424 OFFLINE   Lester

Lester

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 544 postów
  • LokalizacjaBiałystok

Napisano 10 styczeń 2015 - 22:44

Dzięki za zainteresowanie,temat zamykam jest OK!



#425 OFFLINE   lysy69

lysy69

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 611 postów
  • LokalizacjaTarnów
  • Imię:Paweł

Napisano 10 styczeń 2015 - 23:47

Napisz jak rozwiązałeś ten problem.Może komuś się to przyda.



#426 OFFLINE   Lester

Lester

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 544 postów
  • LokalizacjaBiałystok

Napisano 11 styczeń 2015 - 06:04

Za sprężarką zbiornik, za zbiornikiem odwadniacz, za odwadniaczem przewód aerografu, za przewodem filtr paliwa od malucha, za filtrem przewód i aero :)



#427 OFFLINE   Tomek1988

Tomek1988

    Zaawansowany

  • TWÓRCY+
  • PipPipPip
  • 1456 postów
  • LokalizacjaBasonia
  • Imię:Tomek
  • Nazwisko:Janeczek

Napisano 09 luty 2015 - 23:37

Witam, mam pytanie do użytkowników aero jak w temacie, dokładnie: http://allegro.pl/ul...052411576.html 

 

Jak tym ustrojstwem malować, do dzisiaj "jechałem" na TG 180 ale dzisiaj miał bliskie spotkanie z podłogą (o ścianie nie wspominając) i chcąc dokończyć malowanie woblerów otworzyłem paczuszkę z nowym H&S ale jak się okazało ni w ząb nie mogę tym malować, albo farba leci całym strumieniem albo w ogóle, maluję akrylami samochodowymi, robiłem próby na dyszy 0.2 jak i na 0.3 i nic nie pomaga. W TG 180 jest regulacja powietrza oraz podawania farby a w H&S nie ma czegoś takiego (chyba że te pokręcajki pod osłoną) czy może trzeba tym psikać na wyczucie?


  • yglo lubi to

#428 OFFLINE   Sambor

Sambor

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 819 postów
  • LokalizacjaSmołdzino
  • Imię:Przemek

Napisano 10 luty 2015 - 00:13

Mam ,a może miałem identyko problem z tym modelem ;) trzeba wyczucia ewentualnie dokupić ustrojstwo,które podpinasz pod wąż ( regulacja powietrza ) 

Osobiście pluję sobie w brodę że nie kupiłem H&S evo.

Więcej dodatków jest do tego modelu ułatwiających prace,do ultry nie ma nic :( 



#429 OFFLINE   bigrafi

bigrafi

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1553 postów

Napisano 10 luty 2015 - 00:27


  • @slider@ lubi to

#430 OFFLINE   Sambor

Sambor

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 819 postów
  • LokalizacjaSmołdzino
  • Imię:Przemek

Napisano 10 luty 2015 - 08:25

Polecam Tomkuzakup  czegoś takiego :)

 

http://www.masterhob...560b61b70aba714


Użytkownik Sambor edytował ten post 10 luty 2015 - 08:26


#431 OFFLINE   tomasxt

tomasxt

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1087 postów
  • LokalizacjaStargard
  • Imię:Tomasz

Napisano 10 luty 2015 - 08:54

Mam ,a może miałem identyko problem z tym modelem ;) trzeba wyczucia ewentualnie dokupić ustrojstwo,które podpinasz pod wąż ( regulacja powietrza ) 

Osobiście pluję sobie w brodę że nie kupiłem H&S evo.

Więcej dodatków jest do tego modelu ułatwiających prace,do ultry nie ma nic :(

Evo to o klase wyższe aero od ultra. Evo ludzie malują auta


Użytkownik tomasxt edytował ten post 10 luty 2015 - 08:55


#432 OFFLINE   krzychun

krzychun

    Giełda rulez

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2196 postów
  • LokalizacjaWieluń
  • Imię:Krzysiek

Napisano 10 luty 2015 - 09:38

Do woblerowania to lepiej kupić drugiego TG180 niż takie HS za 600zł (mam obecnie oba i porównywałem). Jeżeli farby są dobre to nie ma większej różnic, jeżeli do dupy to oba kiepsko psikają.



#433 OFFLINE   Manniek66

Manniek66

    Manniek66

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2343 postów
  • LokalizacjaSzczecin
  • Imię:Bartosz

Napisano 10 luty 2015 - 11:06

Ja przy malowaniu HS ultra iglicę mam dopchniętą do końca a strumień farby reguluję za pomocą spustu. 



#434 OFFLINE   bigrafi

bigrafi

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1553 postów

Napisano 10 luty 2015 - 11:21

Wystarczy robić to z wyczuciem. Dusisz w dół - idzie powietrze delikatnie odprowadzasz w tył podaje farbę. Spróbuj zrobić rzadszą farbę. 



#435 OFFLINE   Manniek66

Manniek66

    Manniek66

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2343 postów
  • LokalizacjaSzczecin
  • Imię:Bartosz

Napisano 10 luty 2015 - 11:27

Dokładnie tak jak pisze bigrafi, trzeba go wyczuć :) 



#436 OFFLINE   Tomek1988

Tomek1988

    Zaawansowany

  • TWÓRCY+
  • PipPipPip
  • 1456 postów
  • LokalizacjaBasonia
  • Imię:Tomek
  • Nazwisko:Janeczek

Napisano 10 luty 2015 - 12:07

Dzięki Panowie za pomoc, już jedzie do mnie TG 180 bo nie mam teraz czasu na naukę malowania tym H&S, woblerów mam trochę do malowania a czas goni, w niedalekiej przyszłości siądę i pokombinuję z tym H&S na spokojnie.



#437 OFFLINE   @slider@

@slider@

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2730 postów

Napisano 10 luty 2015 - 14:48

Nie wiem jakich kompresorów używacie do aerografów ale... prawie każdy kompresor nawet te hipermarketowe posiadają regulację ciśnienia powietrza. 



#438 OFFLINE   Skryty

Skryty

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 165 postów
  • Lokalizacjaokolice Lipska
  • Imię:Michał
  • Nazwisko:P.

Napisano 25 maj 2015 - 09:43

Panowie piłka jest krótka :) , ukręciłem gwint w dyszy aerografu, muszę kupić nowy. Kwota powiedzmy do 300 zł. Pytanie czy kupić za 50 zł (miałem coś takiego i przez 2-3 lata sprawował się bez zarzutów:  http://www.skleptech...130-p3874.html) czy dać 300 zł za np. H&S ultra ?, a może jest coś godnego pomiędzy? (ten wydaje się ciekawy:  http://www.skleptechniczny.pl/aerograf-z-profesjonalna-dysza-03mm-bd-320-p3877.html)  z góry dzięki za odp



#439 OFFLINE   Melanzyk

Melanzyk

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3064 postów
  • LokalizacjaDublin / Częstochowa / Lubaczów
  • Imię:Maciej

Napisano 25 maj 2015 - 10:05

Kup tg-180 za 80zł. Mam H&S Ultra oraz H&S Infinity za 800 zł. Ostatnio kupiłem chińskiego tg i malowanie stało się przyjemniejsze i mniej problemowe.

Pozdrawiam
M

#440 OFFLINE   Qcyk

Qcyk

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3216 postów
  • LokalizacjaBug / Wisła
  • Imię:Daniel

Napisano 25 maj 2015 - 10:17

Ja miałem wcześniej tg-180, teraz mam ultrę i nie narzekam. Tylko trzeba kupić zestaw z dwiema dyszami.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych