Jakiś czas temu szukałem złotego Grala w wątku: http://jerkbait.pl/t...ko-spinningowe/ Po przeczytaniu wielu wątków i po głębszej analizie zawartych w nich rad zrozumiałem dwie rzeczy:
- że nie pogodzę wszystkiego jednym kijem.
- Zamówię wędkę w pracowni.
Na tym etapie chciałbym dokonać wyboru blanku, który najbardziej wpisze się w moje oczekiwania, a wykonana na jego bazie wędka da mi maksimum przyjemności z łowienia. Zaznaczam jednak, że jestem absolutnym laikiem, więc proszę o wyrozumiałość.