Jak masz mocniejszy silnik to musisz 艂ajb臋 rejestrowa膰 w
Polskim Zwi膮zek Motorowodny i Narciarstwa Wodnego![Zdj臋cie](https://jerkbait.pl/uploads/profile/photo-thumb-47547.jpg?_r=1360428329)
Silniki Tohatsu
#201
OFFLINE
Napisano 27 stycze艅 2017 - 18:12
#202
OFFLINE
Napisano 27 stycze艅 2017 - 18:56
Jak masz mocniejszy silnik to musisz 艂ajb臋 rejestrowa膰 w
Polskim Zwi膮zek Motorowodny i Narciarstwa Wodnego
Napisz jeszcze co to znaczy mocniejszy.
#203
OFFLINE
Napisano 27 stycze艅 2017 - 19:24
. W starostwie rejestrujesz do 20kW (~27KM).
Pawe艂 jasno napisa艂 jw.
- godski lubi to
#204
OFFLINE
Napisano 27 stycze艅 2017 - 19:29
Czy ka偶dy silnik musze rejestrowa膰 w starostwie? 2, 5 czy te偶 9,9KM.
Cholera mam takie dwa silniki i pierwsze s艂ysz臋.
Dow贸d rejestracji trzeba wozi膰 ze sob膮?
#205
ONLINE
Napisano 27 stycze艅 2017 - 19:56
Jak masz mocniejszy silnik to musisz 艂ajb臋 rejestrowa膰 w
Polskim Zwi膮zek Motorowodny i Narciarstwa Wodnego
艁贸d藕 trzeba zarejestrowa膰, nie silnik
#206
OFFLINE
Napisano 27 stycze艅 2017 - 22:26
Wys艂ane z mojego ONE A2003 przy u偶yciu Tapatalka
#207
OFFLINE
Napisano 27 stycze艅 2017 - 22:47
Trzeba w贸wczas robi膰 przegl膮dy.
Jeden na 5 lat lub co roku, w du偶ej mierze zale偶y od "przegl膮daj膮cego".
Koszt 500 do nawet 1000 z艂.
Nie jestem pewien czy mimo wszystko nie podaje si臋 numer贸w silnika nawet w przypadku mocy 20 - 75 kw podczas rejestracji...
#208
OFFLINE
Napisano 27 stycze艅 2017 - 23:02
podaje sie , numery i umowe lub fakture , ca艂a procedura bardzo sprawna i prosta , tylko na papier trza czeka膰 ze 2 tygodnie
U偶ytkownik inter edytowa艂 ten post 27 stycze艅 2017 - 23:04
#209
OFFLINE
Napisano 28 stycze艅 2017 - 00:03
Ca艂e szcz臋艣cie 偶e wybra艂em 20 kucy gdy偶 w sezonie jesiennym 2015 r woda opad艂a w jeziorach na mazurach oko艂o 35 cm . Slip mam przy bardzo p艂ytkim brzegu i musia艂em ci膮gn膮膰 ca艂o艣膰 za rufe przez 25 m i jak by silnik wa偶y艂 z 10 kilo wi臋cej to sezon zako艅czy艂bym
We wrze艣niu
#210
OFFLINE
Napisano 12 luty 2017 - 20:25
#211
OFFLINE
Napisano 12 luty 2017 - 21:52
kilka ju偶 mia艂em (na handel ) z niemiec , zawsze jednostki w stanie w dobrym stanie , po pomiarach ci艣nienia itd ... , nie mo偶na powiedzie膰 ,aby by艂o co艣 z nimi nie tak ,po d艂u偶szym okresie eksploatacji ..
#212
OFFLINE
Napisano 12 luty 2017 - 22:10
Mia艂em dwa sezony 20hp. Robi艂em tylko normalne czynno艣ci eksploatacyjne. Pali艂 od strza艂a, nie kaprysi艂.
U偶ytkownik psulek edytowa艂 ten post 12 luty 2017 - 22:10
#213
OFFLINE
Napisano 13 luty 2017 - 09:47
Gdzie艣 przeczyta艂em 偶e ga藕niki lubi膮 si臋 przypycha膰 , czy s膮 w tych silnikach jakie艣 wewn臋trzne filtry paliwa? Te silniki 9.8 i 15 maj膮 filtr oleju?
U偶ytkownik crizz100 edytowa艂 ten post 13 luty 2017 - 09:47
#214
OFFLINE
Napisano 13 luty 2017 - 11:36
Ma艂e silniki maj膮 filterek w zbiorniku. Wi臋kszej mocy maj膮 pod czapk膮 na lini paliwowej przed gaznikiem . Ale nic nie zaszkodzi aby zamontowa膰 na lini paliwowej mi臋dzy gruszk膮 a zbiornikiem zewn臋trznym .
Takie co艣 lub podobny
- crizz100 lubi to
#215
OFFLINE
Napisano 13 luty 2017 - 12:54
W Mercurym 5hp 4t i w Yamaha 8km 2t mia艂em w艂a艣nie takie ma艂e filterki pod czap膮, wiec st膮d to pytanie czy tohatsu te偶 ma , w ka偶dym razie dzi臋ki
#216
OFFLINE
Napisano 13 luty 2017 - 15:12
Oba maj膮 filterek. Wpi臋ty przed pomp膮 paliwa.
#217
OFFLINE
Napisano 14 luty 2017 - 14:30
#218
OFFLINE
Napisano 14 luty 2017 - 17:58
Do 2T nie stosuje sie filtr贸w papierowych, ze wzgledu na to i偶 wylapuje cz膮steczki oleju.
Andrzej, to Twoim zdaniem jaki powinien by膰 przy 2T?
Ja przy swojej pi臋tnastce2T nie mam wcale filtra, ale coraz bardziej zaczynam si臋 zastanawia膰
#219
OFFLINE
Napisano 14 luty 2017 - 18:31
chyba jednak , nie za bardzo ta teoria z tymi filtrami ? jak wy艂apuje cz膮steczki ? to gdzie on to pomie艣ci ,ile ma 40-50g obj臋to艣ci ,a oleju w mieszance kilka razy wi臋cej .
poza tym temat stary jak 艣wiat , w艂a艣ciciele komark贸w ,romet贸w i simsonk贸w oraz javek pewnie 艣miej膮 sie ile wlezie ,bo napewno porobili w 偶yciu po kilkana艣cie tys.km i jako艣 im filtry nie przeszkadza艂y , i nie by艂o kiedy艣 wyboru (papierowe ,miedziane ,ceramiczne ) sz艂o sie do motoryzacyjnego lub rolnika i kupowa艂o najcz臋艣ciej z s臋dziszowa zwyk艂y papierowy filterek i by艂o ok
poza tym jak mo偶e co艣 sie osadzi膰 na 艣ciankach jak benzyna pod ci艣nieniem od razu by to rozpu艣ci艂a (jakie jest ci艣nienie takie jest ,ale jest ), przy takim toku rozumowania po chwili powinni艣my mie膰 zatkany filtr paliwa
nie ma takiej opcji , aby to mia艂o wp艂yw na mieszanke ;)i jakich cz膮steczek ? mieszanka jest rozpuszczona i zmieniona lepko艣膰 i zdolno艣ci smarne b臋zyny i tyle , chc膮c to rozdzieli膰 pewnie musia艂o by do rafinerii wr贸ci膰
U偶ytkownik inter edytowa艂 ten post 14 luty 2017 - 18:35
- M a r a s lubi to
#220
OFFLINE
Napisano 14 luty 2017 - 18:38
Mnie powiedziano abym nie stosowa艂 filtra papierowego do 2T ze wzgl臋du na to co napisa艂em. Powiedziano r贸wnie偶, 偶eby do 2T stosowa膰 filtry mechaniczne - siateczki wy艂apuj膮ce jedynie jakie艣 "wi臋ksze" brudy. Gdzie dw贸ch mechanik贸w tam trzy r贸偶ne zdania.