a ja sobie kupiłem jakiś rok temu, do pracy i na rybki ss korando z silnikiem na licencji MB 2,9 TD, Spalanie ok 10-12/100 km , oponki cooper discoverer 31x10,5x15 i wszędzie wjadę.
Z cyklu: zakup 4 kółek
#381 OFFLINE
Napisano 11 luty 2015 - 21:23
#382 OFFLINE
Napisano 11 luty 2015 - 21:25
Użytkownik popper edytował ten post 11 luty 2015 - 21:25
#383 OFFLINE
Napisano 11 luty 2015 - 21:34
A ja mam hatchbacka marki "x" na błękitnym paliwie, taniego w naprawie i mogę sobie pozwolić na częste kontemplowanie brzegiem "mojej" rzeki ...bez naruszania budżetu. Ps.Jak nie dojadę to dojdę .
#384 OFFLINE
Napisano 11 luty 2015 - 21:36
#385 OFFLINE
Napisano 11 luty 2015 - 21:51
#386 OFFLINE
Napisano 11 luty 2015 - 22:34
Co sądzicie o mercu w202 w benzynie z gazem? Jak silnik wspólpracuje z gazem?
#387 OFFLINE
Napisano 12 luty 2015 - 18:56
Naprawdę warto, różnica pomiędzy fwd a 4x4 jest kolosalna. W dodatku ten napęd jest bezawaryjny wiec tym sie nawet nie przejmuj, co 60tys olej i filtr w haldexie ~200 PLN. Ale na śniegu w błocie piachu itp rewelacja, ogranicza Cie tylko prześwit
w mojej octavi dałem na przód tulejki dystansowe pod amorki i poszła kilka cm w górę , przedtem haczyłem o krawężniki i dojazd po wertepach na ryby odbywał sie na sprzęgle przy pokonywaniu nierówności , przymierzam się jeszcze do wymiany tylnych amorów i sprężyn na twardsze , ale to w późniejszym czasie razem z przodem ( amorki sprężyny)
link do tulejek http://www.skodaczes...koda/Octavia/69
dużo także można się dowiedzieć http://forum.octavia...
#388 OFFLINE
Napisano 12 luty 2015 - 20:44
Mam założone te tulejki
#389 OFFLINE
Napisano 16 luty 2015 - 01:56
#390 OFFLINE
Napisano 16 luty 2015 - 09:50
Czy tylko mnie się wydaje, że taki teren ogarniały bez większych problemów nawet Polonezy z 2 workami cementu w bagażniku?
- Bujo, Paweł J, Pumba i 3 innych osób lubią to
#391 OFFLINE
Napisano 16 luty 2015 - 11:57
Hehe off-road wersja Ukraińska, czego można było się spodziewać
#392 OFFLINE
Napisano 16 luty 2015 - 13:19
Naprawdę warto, różnica pomiędzy fwd a 4x4 jest kolosalna. W dodatku ten napęd jest bezawaryjny wiec tym sie nawet nie przejmuj, co 60tys olej i filtr w haldexie ~200 PLN. Ale na śniegu w błocie piachu itp rewelacja, ogranicza Cie tylko prześwit
W O2 co 60 tys, w O1 co 30 tys i co druga wymiana filtra.
#393 OFFLINE
Napisano 16 luty 2015 - 14:06
Czy tylko mnie się wydaje, że taki teren ogarniały bez większych problemów nawet Polonezy z 2 workami cementu w bagażniku?
Kiedy i gdzie sprawdzamy? "Bez większych problemów" tak bez większych problemów po 5m byś juz siedział zakopany
#394 OFFLINE
Napisano 16 luty 2015 - 15:19
Aż drugi raz obejrzałem. Termin do dogrania, miejsce też, tylko musiałbyś znaleźć sprawnego poloneza z dobrymi oponami ( znaczy posiadającymi bieżnik ), bo właściciel jedynego poldka do którego mam dostęp nie jest skłonny do udostępniania go. Cement mogę ze sobą wziąć. Jednak zastrzegam, że nie będę stawał pośrodku kałuży i wybierał największego błota do przejazdu.
Zauważ, że poza wąskimi i dość krótkimi kawałkami głębszego rzadkiego, które można było ominąć, błota tam było nie więcej jak do połowy opony, pod spodem było twardo, a chłopaki dzielnie na tym mielili kołami w miejscu.
Użytkownik witeg edytował ten post 16 luty 2015 - 15:47
#395 OFFLINE
Napisano 16 luty 2015 - 16:20
#396 OFFLINE
Napisano 16 luty 2015 - 17:18
No to sie nie zrozumielismy, ja odebralem Twoja wypowiedź ze przejedziesz tym samym torem jazdy co ta octavia. I ze właściwości jezdne poloneza i octavii 4motion sa takie same
Czytaj z uwagą. Kolega nigdzie nie napisał że właściwości jezdne poloneza i 4motion są takie same.
#397 OFFLINE
Napisano 16 luty 2015 - 17:31
Użytkownik esoxlucius1 edytował ten post 16 luty 2015 - 17:35
#398 OFFLINE
Napisano 16 luty 2015 - 17:34
Aż drugi raz obejrzałem. Termin do dogrania, miejsce też, tylko musiałbyś znaleźć sprawnego poloneza z dobrymi oponami ( znaczy posiadającymi bieżnik ), bo właściciel jedynego poldka do którego mam dostęp nie jest skłonny do udostępniania go. Cement mogę ze sobą wziąć. Jednak zastrzegam, że nie będę stawał pośrodku kałuży i wybierał największego błota do przejazdu.
Zauważ, że poza wąskimi i dość krótkimi kawałkami głębszego rzadkiego, które można było ominąć, błota tam było nie więcej jak do połowy opony, pod spodem było twardo, a chłopaki dzielnie na tym mielili kołami w miejscu.
Mielili kołami bo albo mial do d..y opony albo zapchaly sie błotem. Jak byś sie rozpedzil to praktycznie każdym autem byś pokonał to błoto. Ale nigdy nie uwierze ze zatrzymalbys sie w tym błocie i normalnie wyjechał tu chyba jesteśmy zgodni? Jeżeli tak to nie ma tematu
#399 OFFLINE
Napisano 16 luty 2015 - 18:13
No akurat teraz godski miał całkowitą słuszność. :-) Podałem przykład poldka, bo ze znanych mi samochodów jedynie dostawczaki z pustą paką mają gorsze walory "terenowe".
Pokazywaną Skodą nie jeździłem więc ocenić nie mogę czy to co widać to wina kierownika, napędu, łysych opon, czy wszystkiego na raz. Przez podobne i gorsze błotka przejeżdżałem różnymi samochodami, bo taka była potrzeba, a nie żeby zobaczyć jak się kółka w miejscu kręcą. Pakując się w miękką koleinę z filmu po zatrzymaniu pewnie bym nie ruszył, natomiast w przypadku filmowego buksowania gdy koła są w dołkach.... jakbym bujnął się do tyłu- do przodu na 90% apoloniusz by poszedł.
#400 OFFLINE
Napisano 18 luty 2015 - 18:18
Tego Poldek nie ogarnie, a Skoda?
- Pumba lubi to