Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Serwis kołowrotków Dragon , Okuma ,Ryobi ( dys. Dragona)

serwis dragon okuma ryobi

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
276 odpowiedzi w tym temacie

#101 OFFLINE   sneyks123

sneyks123

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 70 postów

Napisano 13 listopad 2016 - 14:58

Witam, zdechło mi łożysko oporowe w multiku okuma fina 250lx, jest może możliwość dokupienia nowego? Albo gdzie znaleźć jakiś zamiennik?



#102 OFFLINE   nowka

nowka

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 62 postów
  • LokalizacjaKalisz

Napisano 15 listopad 2016 - 15:23

dziękuję za pomoc w namierzeniu kolegi @hunter_pike:-)



#103 OFFLINE   Piotr.teamdragon

Piotr.teamdragon

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 87 postów
  • Imię:Piotr

Napisano 23 listopad 2016 - 09:08

Koledzy teraz jak jest już prawie po sezonie w serwisie jestem raz na 2-3 tygodnie . Czas realizacji z tego powodu może się wydłużyć . 

Zapraszam do wyprzedaży 



#104 OFFLINE   Piotr.teamdragon

Piotr.teamdragon

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 87 postów
  • Imię:Piotr

Napisano 30 listopad 2016 - 13:06

W serwisie i Dragonie zaczyna się inwentaryzacja .Zam serwisowe i sklepowe będą realizowane po 12.12.2016 . 



#105 OFFLINE   Grumpy172

Grumpy172

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 2 postów
  • LokalizacjaGorzow Wlkp.
  • Imię:Antoni
  • Nazwisko:Zamrzycki

Napisano 17 grudzień 2016 - 23:04

Witam, chciałbym się dowiedzieć co mam zrobić, ponieważ upadł mi kołowrotek Dragon Viper FD830i Art. Nr 12-06-830 i złamało mi się ramie kabłąka. Nie wiem czy trzeba wysłać go do serwisu, kupić nową cześć i naprawić w domu, czy też spisać go na straty.

Załączone pliki



#106 Guest_EdekZfabrykiKredek_*

Guest_EdekZfabrykiKredek_*
  • Guests

Napisano 18 grudzień 2016 - 10:52

Zadzwoń do serwisu i powiedz co się stało, naprawa bedzie raczej odpłatna ale nie powinny to być jakieś duże koszty, chyba że bez problemu sprzedadzą część to odpadną koszty robocizny.

#107 OFFLINE   Grumpy172

Grumpy172

    Nowy

  • Forumowicze
  • Pip
  • 2 postów
  • LokalizacjaGorzow Wlkp.
  • Imię:Antoni
  • Nazwisko:Zamrzycki

Napisano 18 grudzień 2016 - 12:50

Dziękuje za pomoc.



#108 OFFLINE   Zandermasterr

Zandermasterr

    Forumowicz

  • Zbanowani
  • PipPip
  • 406 postów

Napisano 04 styczeń 2017 - 17:39

Chyba jestem jednym z niezadowolonych klientem serwisu. Kołowrotek wysłany ponad miesiąc temu, a jeszcze nic nie wiadomo kiedy dostanę..

#109 OFFLINE   domo285

domo285

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 53 postów
  • LokalizacjaWrocław/Żary
  • Imię:Mateusz

Napisano 06 styczeń 2017 - 11:58

A ja mam taki problem w kolowrotku dragon maxima, pomiędzy uchem mocujacym kabląk, a rotorem jest duży luz, który pod obciążeniem powoduje spory hałas/ stuki. Czy jest tam możliwość wsadzenia jakieś podkładki, czy obie czesci do wymiany? Rotor pewnie dość drogi wiec bedzie to nieopłacalne.. kolowrotek kreci całkiem dobrze, i troche mi go szkoda odłożyć już na półkę.

#110 OFFLINE   Piotr.teamdragon

Piotr.teamdragon

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 87 postów
  • Imię:Piotr

Napisano 07 styczeń 2017 - 13:21

Chyba jestem jednym z niezadowolonych klientem serwisu. Kołowrotek wysłany ponad miesiąc temu, a jeszcze nic nie wiadomo kiedy dostanę..

Ja ze swojej strony mogę tylko prosić o cierpliwość doszedł w niezbyt ciekawym okresie akurat jak Dragon miał zamknięte inwentaryzacja  Święta Nowy Rok . JUż działają normalnie ale zawsze zimą jest bardzo dużo pracy . I jeszcze jedna sprawa w sezonie jestem co tydzień w serwisie , okres od świąt do teraz jest dosyć martwy a mam 120 km do Dragona i jechać po jeden kołowrotek po prostu mi się nie opłaca . Oczywiście postaram się to jak najszybciej załatwić .

Nie jestem serwisem pomagam w miarę możliwości i też proszę o wyrozumiałość . 
 

ZA zwłokę i utrudnienia przepraszam . 


Użytkownik Piotr.teamdragon edytował ten post 07 styczeń 2017 - 13:24

  • Zandermasterr i neronhell lubią to

#111 OFFLINE   domo285

domo285

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 53 postów
  • LokalizacjaWrocław/Żary
  • Imię:Mateusz

Napisano 27 styczeń 2017 - 08:08

Wysłałem jakieś 2 tygodnie temu zapytanie o naprawe dragona maxima i zero odzewu. Mają jakas przerwe w serwisie, czy mój mail gdzieś zaginął?

#112 OFFLINE   GregorS

GregorS

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 717 postów
  • LokalizacjaOlsztyn
  • Imię:Grzegorz

Napisano 27 styczeń 2017 - 15:16

Nie martw się, ja też czekam już 2 tygodnie na odpowiedź ;).



#113 OFFLINE   Piotr.teamdragon

Piotr.teamdragon

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 87 postów
  • Imię:Piotr

Napisano 27 styczeń 2017 - 19:42

I koniec czekania jutro wysyłam co udało się sprawdzić i w środę pobieram do wysyłki . 


  • GregorS lubi to

#114 OFFLINE   Brambor

Brambor

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 231 postów
  • LokalizacjaWlkp

Napisano 28 styczeń 2017 - 07:14

Witam.

 

 

Czy jest szansa kupienia 2 korbek od Dragona Manta Carp FR 1050i

 

 

Pozdrawiam.



#115 OFFLINE   Zandermasterr

Zandermasterr

    Forumowicz

  • Zbanowani
  • PipPip
  • 406 postów

Napisano 30 styczeń 2017 - 17:59

Nie martw się, ja też czekam już 2 tygodnie na odpowiedź ;).


Ja czekam dwa miesiące na kołowrotek ;) a miało to trwać wiele krócej. Pozdrawiam!

#116 OFFLINE   Piotr.teamdragon

Piotr.teamdragon

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 87 postów
  • Imię:Piotr

Napisano 30 styczeń 2017 - 18:27

Ja czekam dwa miesiące na kołowrotek ;) a miało to trwać wiele krócej. Pozdrawiam!

Tu kolega żle trafił z terminem  . Ale mówiłem że może potrwać . Jest gotowy dziś go dostałem do końca tygodnia będzie dostarczony zrobiony w ramach Gwarancji .



#117 OFFLINE   kaczor

kaczor

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 446 postów
  • LokalizacjaBielsko -Biała
  • Imię:daniel

Napisano 31 styczeń 2017 - 13:11

Panie Piotrze proszę o odpowiedż na wiadomość priv.



#118 OFFLINE   Piotr.teamdragon

Piotr.teamdragon

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 87 postów
  • Imię:Piotr

Napisano 02 luty 2017 - 17:18

90 % zamówień dziś pojechała  i przypominam proszę pisać na teamdragon@home.pl 



#119 OFFLINE   Kadet

Kadet

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1003 postów

Napisano 07 luty 2017 - 12:36

W razie możliwości, proszę o odpowiedź na imaila.

#120 OFFLINE   Piotr.teamdragon

Piotr.teamdragon

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 87 postów
  • Imię:Piotr

Napisano 07 luty 2017 - 19:46

W razie możliwości, proszę o odpowiedź na imaila.

Było jakieś zapytanie ?  proszę przypomnieć .

 

 

 

Co było zam. i zapłacone wysłane w 100 % 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: serwis, dragon, okuma, ryobi

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych