Forestera też mogę polecić kumpel ma i chwali ma silnik 2.0 +LPG dawało rade w zimie, jednak zwisy robią swoje i w "cięższy" teren tym nie pojedziesz ale jakieś lekkie błotko bez problemu ogarnie
Vitara, CR-V, Sportage, terenówki, itd. - samochód na ryby
#681 OFFLINE
Napisano 11 kwiecień 2016 - 17:58
- tomo80 lubi to
#682 OFFLINE
Napisano 12 kwiecień 2016 - 16:29
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
#683 OFFLINE
Napisano 12 kwiecień 2016 - 19:48
to ja pokaże moje auto na ryby , teraz przeszło mały remoncik zawieszeń i podskoczyło wyraźnie do góry , szkoda że tylko z napędem na jedna oś - silnik tdi 110km
IMG_20160412_174640.jpg 87,58 KB 32 Ilość pobrań
mam pytanko , czy po zmianie zawieszenia przedniego i zrobieniu zbieżności , teraz gdy zrobiłem również tył muszę od nowa ustawiać zbieżność ?
#684 OFFLINE
Napisano 13 maj 2016 - 11:44
#685 OFFLINE
Napisano 13 maj 2016 - 11:51
#686 OFFLINE
Napisano 13 maj 2016 - 11:53
#687 OFFLINE
Napisano 14 maj 2016 - 19:16
#688 OFFLINE
Napisano 14 maj 2016 - 19:38
Sześć lat ujeżdżam wersje Td4. Silnik genialny, bezobsługowy, dynamiczny i dośc ekonomiczny przy tej wadze. Jak każde ma swoje słabości, ale jest wysokie i nawet na szosówce daleko wjeżdza. WIsco z czasem się zaciera ale regeneracja to koszt 600pln nim padnie kątowa czy IRD
#689 OFFLINE
Napisano 16 maj 2016 - 08:05
Witam,chcę kupić hondę crv tylko mam dylemat czy wybrać pierwszą generację czy drugą.Pierwsza bardziej mi się podoba ,druga troche brzydsza i taka mało Japońska .Wygląd to nie wszystko ,niestety nic nie wiem o różnicach w mechanice i prowadzeniu tych dwóch samochodów.Może ktoś posiadał obydwa modele i przybliży różnice pomiędzy tymi samochodami?Warto wybrać 2 gen?
#690 OFFLINE
Napisano 16 maj 2016 - 10:04
Gen. II zdecydowanie większa, 2 x większy bagażnik, bardziej komfortowa, znosna prędkosć podróżowania to max 130 i drastycznie wzrasta zużycie paliwa , powyżej robi się już głosno.
Gen I pomijając gabaryty, znaleźć egzemplarz bez korozji na podwoziu graniczy już niemalże z cudem. trochę mniejsze zużycie paliwa. Głosno powyżej 110.
Napęd w obu wystarcza do pokonywania nazwijmy to srednich niedogodnosci, nie zdarzyło mi się jeszcze zakopać. Pomijając fakt, że dbać trzeba to wyjątkowo należy pilnować wymiany oleju w moscie.
Silniki wytrzymałe, proste. W gen I na pasku rozrządu w gen II na łańcuchu. W mojej opinii za słabe wszystkie jednostki za wyjątkiem diesla w dwójce.
Plastiki w hondach rysują się już od paznokcia, to nie mercedes
Brałbym gen II. Można znaleźć na prawdę cukierka choć ostatnio sprzedałem znajomemu gen I z 99' z przebiegiem 128 tys km., o ile nadwozie było w stanie wzorowym bo jeszcze całe w oryginalnym lakierze to na podwoziu były oznaki korozji i trzeba było konserwować. Tak czy inaczej polecam konserwację także w gen II, nawet jesli nie widać oznak rudego.
Z małych i srednich suv - ów według mnie nie ma konkurencji
- robert74 i thug lubią to
#691 OFFLINE
Napisano 16 maj 2016 - 10:32
Wielkie dzięki kolego,chyba rozwiałeś moje wątpliwości co do wyboru generacji Crv-ki.Pozdrawiam.
#692 OFFLINE
Napisano 27 maj 2016 - 17:17
Może użytkuje/użytkował ktoś Opla Fronterę B i może się wypowiedzieć ? dość tani "suv", mam na myśli benzynę +lpg
#694 OFFLINE
Napisano 23 lipiec 2016 - 10:31
Świetny silnik w równie świetnym aucie
Tylko ceny na naszym rynku na poziome Audi
- suhhar lubi to
#695 OFFLINE
Napisano 23 lipiec 2016 - 14:44
Czy ktoś z kolegów śmiga subaru xv ? Jak się sprawuje w terenie ( oczywiście nie ekstremalnym ) ?
#696 OFFLINE
Napisano 23 lipiec 2016 - 15:57
Wszystkie te wyżej wymienione auta nie nadają się na ryby, sensownym rozwiązaniem jest zakup drugiego auta, które będzie dawało radę w terenie i nie będzie bólu jak się coś urwie czy porysuje, najlepiej w tą formułę wpisuje się tytułowa Vitara czy coś podobnego;
Vitara.jpg 10,44 KB 24 Ilość pobrań
Vitara_2.jpg 4,57 KB 25 Ilość pobrań
oczywiście to tylko moje zdanie, jak ktoś się uprze i go stać to może jeździć w teren nawet tym;
Porsche Cayenne.jpg 9,01 KB 24 Ilość pobrań
i jeszcze jedno, taka Vitara kosztuje tyle co cztery Stelle
Użytkownik janusz.walaszewski edytował ten post 23 lipiec 2016 - 15:58
#697 OFFLINE
Napisano 23 lipiec 2016 - 17:06
Świetny silnik w równie świetnym aucie
Tylko ceny na naszym rynku na poziome Audi
Którego Audi ???? Gabaryty to mniej więcej Q5. Honda jest pewnie nawet większa i wyraźnie tańsza.
#698 OFFLINE
Napisano 23 lipiec 2016 - 17:07
Fakt, nie sprecyzowałem. Dzięki, że zwróciłeś uwagę.
Po prostu Hondy są u nas bardzo cenione. I auta typu Accord kosztują nie mniej niż np Audi A4.
EDIT. Choć w zasadzie taką CRvkę można do C5 Allroada porównać.
Użytkownik Marcyś edytował ten post 23 lipiec 2016 - 17:08
#699 OFFLINE
Napisano 23 lipiec 2016 - 21:53
Choć w swojej nie mam zrobionego tak zawiasu ani gum jak na fotce, a założone A/T i uniesiona jakieś 4cm - to i tak wlezie praktycznie wszędzie.
Nieraz już rżnąłem podmokłą łąke czy przeprawiałem się przez zalane piaszczyste drogi z myślą, że po traktor trza iść z 5km;-)
Passata B5 zagrzebanego po silnik z plażowego piasku wyciąga na włoka.
Mimo, że miejsca nie jest za wiele, to da się pare nocy przekimać jak codzień dojeżdża się na łowisko.
Kijek,śpiochy, dodatkowe ubrania, żarcie, śpiwór i ja się mieszczą bez problema.
Odpukać- zrobiłem nią ok 30tys i nic poważnego nie walnęło.
Jakiś uszczelniacz w reduktorze czy półosi, krzyżak wału się posypał...
Ale na rocznik '89 to trzma się fest!;-)
Silnik 1,6 8V to żaden ścigacz, ekonom spalania też z niego lichy.
Ale to autko do jazdy w terenie i tam nie patrzy się na prędkość czy zapotrzebowanie na Pb- ma dojechać do celu i to w moim przypadku robi;-)
#700 OFFLINE
Napisano 24 lipiec 2016 - 08:34
Użytkownicy przeglądający ten temat: 5
0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych