Chyba muszę pojeździć tą najnowszą LC, na papierze wygląda prawdziwie zacnie (poza ceną oczywiści
Mnie trochę te 4 cylindry w dieslu odstraszają
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 14 listopad 2024 - 12:57
Chyba muszę pojeździć tą najnowszą LC, na papierze wygląda prawdziwie zacnie (poza ceną oczywiści
Mnie trochę te 4 cylindry w dieslu odstraszają
Napisano 14 listopad 2024 - 13:04
Niemiecka motoryzacja poza niektórymi klasykami, które mógłbym policzyć na palcach jednej ręki nie przemawia do mnie absolutnie, ale widziałem nad morzem coś co nazywa się volkswagen california. Masa różnych wersji, a więc może coś takiego ?
Użytkownik S.N. edytował ten post 14 listopad 2024 - 13:05
Napisano 14 listopad 2024 - 13:35
Napisano 14 listopad 2024 - 13:54
Piotr ale tak często jesteś bywalcem Luxmedu że bierzesz to pod uwagę w ogóle
Napisano 14 listopad 2024 - 13:59
Napisano 14 listopad 2024 - 14:03
Ja sam, jak mam medycynę pracy, ale dzieci to już inna historia;)
Pod nazwą luxmed kryją się różne inne podobne parkingi, typu dentysta, market, czasem galeria.
Ale to jest mniej istotny czynnik. Bardziej się zastanawiam, czy komfort jazdy po mieście wanem będzie dużo niższy niż tym gls.
Z góry zakładam, że te 2 duże, wymienione suvy nie będą znacząco odbiegać od LC
Napisano 14 listopad 2024 - 14:17
Napisano 14 listopad 2024 - 14:46
Komfort parkowania będzie taki sam. Komfort jazdy dużo lepszy niż w LC. Moja żona nienawidzi jeździć LC, bo dla niej Toyota buja się w zakrętach. Mnie to akurat nie przeszkadza
Mojemu tacie strasznie to przeszkadzało i dlatego nie odkupił on tego LC od firmy brata. I mnie tez odciągnął od tego pomysłu. Fakt jest taki ,że porównując 120 do 100 to niebo a ziemia 100 naprawdę ciężko się wychyla. Dla mnie testem wychylania się auta jest Obidowa ( z racji ,że często tam jeżdżę).Kwestia też jakie zawieszenie jest w 120 ( w 100 bardzo rzadko było ,,zwykłe" zawieszenie -sprowadziłem tylko kilka bez pneumatyki) .Kilka razy myślałem ,że już 120 położę na boku. Teraz brat ma prywatnie IX 35 i paradoksalnie twierdzi ,ze buja bardziej niż LC i planuje przesiadkę na Scouta lub Alltracka ew. Allroada .
Napisano 14 listopad 2024 - 14:55
Napisano 14 listopad 2024 - 15:31
Użytkownik korol edytował ten post 14 listopad 2024 - 15:32
Napisano 14 listopad 2024 - 16:11
Tyle że 4.0 benzyna, ale bez gazu
O Panie jak tu żyć znam takich co 1.3 gazują
Napisano 14 listopad 2024 - 16:13
O Panie jak tu żyć znam takich co 1.3 gazują
Użytkownik psd27 edytował ten post 14 listopad 2024 - 16:13
Napisano 14 listopad 2024 - 16:15
Californie fajne, sporo tego widziałem, ale to takie wersję do spania na oko na 4 osoby. Na pewno nie na 6.
W żadnej z wymienionych terenówek nie położysz spać nawet 4 osób jeśli w tych kategoriach również zakup rozpatrujesz.
Użytkownik S.N. edytował ten post 14 listopad 2024 - 16:17
Napisano 14 listopad 2024 - 16:19
O Panie jak tu żyć znam takich co 1.3 gazują
A dlaczego nie ? Jakby nie patrzeć bardziej ekologicznie i co też nie bez znaczenia ekonomicznie i może nawet wnuki zapach benzyny poznają Alle też każdemu według potrzeb ...
Użytkownik S.N. edytował ten post 14 listopad 2024 - 16:45
Napisano 14 listopad 2024 - 16:46
I dobrze robią. Jakby nie patrzeć bardziej ekologicznie i co też nie bez znaczenia ekonomicznie i może nawet wnuki zapach benzyny poznają
Alle każdemu według potrzeb ...
Napisano 14 listopad 2024 - 19:09
Ja się śmieje, ale 17l w mieście sprawia, że nie do śmiechu mi na stacji benzynowej
Można zawału dostać. Różnymi autami jeździłem i ostatnio, pierwszy raz padło na hybrydę. Chciałem pierwszego SUVa ze względu na kręgosłup. Nie za mały nie za duży. Padło na Kugę 3. 2,5l benzyna plus elektryk kombinowane 190km. Jedyne AWD jakie się załapało na wymogi emisji CO2 firmy.
Najlepsze auto jakie miałem. Jedzie całkiem rześko. Nawet sporta nie używam, Ciche. Przyjemne w prowadzeniu. Trzyma sie gleby i nie gnie na zakrętach. Dzielne w terenie. No i to spalanie: nie jeżdzę wolno, co tydzień łodka, a spalanie średnie 6,5l/100km. I największy zonk jak wjeżdżam do Wrocławia … spada do 4-4,5l/100km
Żeby to jeszcze było w manualu dostępne to ja nic lepszego nie potrzebuję. Super fura. Tak polubiłem, ze od dzieci dostałem koszulkę Kugi ostatnio
I żeby nie było, jezdzilem i 200konnym wypas paserati, i Mondeo 4x4 i Hiluxem i nawet mustangiem mach 1 (z którego to marzenia się definitywnie wyleczyłem) także nie porównuję do maluchów, uno i poloneza którymi się tez kulałem.
Napisano 14 listopad 2024 - 19:38
Napisano 14 listopad 2024 - 21:28
To full hybryda lepiej się zbiera od niedoładowanego plug in’a bo lżejsza.
W mieście może automat fajny. Za to ręcznego redukowania przed zakrętami mi brakuje. No i start automatu zawsze zamulony a w manualu, jedynka, but, strzał ze spzregła i 4 buty wystrzelają jak z procy. Jak mam przeskoczyć przez 8mkę z łódką w weekend to mi tego zawsze brakuje. Miałem manuala w Mondeo 4x4 i start był kosmiczny.
Napisano 14 listopad 2024 - 21:50
Hybryda fajna gdyby nie CVT. Probowałem się przekonać do RAV4 ale po kilkukrotnym przyspieszeniu olałem to.
Napisano 14 listopad 2024 - 21:57
Czekam, aż pierwsza osoba w PL zagazuje elektryka
Ale bez głupich żartów - zgadzam się Sławku, że spalanie gazu jest dużo bardziej eko, niż benzyny. Zgoda w 102%
90% Priusów taxówek ma LPG i to od lat. Najlepsze jest to, że bardzo ładnie współpracują. Od kiedy używam benzynowych silników mam/miałem w każdym LPG i nie widzę żadnej różnicy ani w parametrach ani w zużyciu.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych