Vitara, CR-V, Sportage, terenówki, itd. - samochód na ryby
#621 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2016 - 17:28
- ryba1981 lubi to
#622 OFFLINE
Napisano 15 styczeń 2016 - 19:43
Sezon ogórkowy w pełni, na ryby nie bardzo, to i pospierać się można :-DDrodzy koledzy bardzo ciekawy wątek po co się spinać i zaśmiecać 500 czy 600 a może 700.😊?
Żeby nie było - zero spinki, wrogości, czy takie tam :-) Z nas dwóch to Kolega @Osiemnastak na mechanice zna się lepiej. Zresztą w wielu miejscach się zgadzamy :-)
- oktawiusz lubi to
#623 OFFLINE
Napisano 16 styczeń 2016 - 17:50
Heloo...A może na rybki takie auto 4x4 oczywiście...z hakiem do targania łódki. Wjedzie i wyjedzie w śliskie błotko i sypki piasek. A i sporą łódkę pociągnie bez problemu...bo jest moc. Polecam na rybki i na co dzień...hehe...
Autko moje...u mnie 4,5 roku nigdy nie zawiodło...
Zdjęcia i opis zamieszczę na stronie http://chelm.edu.pl
- 5384 i Marioo lubią to
#624 OFFLINE
Napisano 16 styczeń 2016 - 18:17
Użytkownik Marioo edytował ten post 16 styczeń 2016 - 19:10
#625 OFFLINE
Napisano 16 styczeń 2016 - 18:42
Z nutą ironi super auto do utrzymania dla zwykłego kowalskiegi
Na zakup faktycznie stać każdego. Ale wtryskiwacze po 1000 sztuka. Wiem , bo rocznie kilka setek ich sprzedaję....
#626 OFFLINE
Napisano 16 styczeń 2016 - 20:03
Na zakup faktycznie stać każdego. Ale wtryskiwacze po 1000 sztuka. Wiem , bo rocznie kilka setek ich sprzedaję....
Jak ktoś leje syf nie wiadomo skąd...to i wtryskiwacze trzeba mieniać...jakoś u mnie już od prawie 5 lat żaden nie padł i jeżdżę na orlenowskiej ON zwykłej.... Normalna eksploatacja...niczym szczególnym nie różni się od A4 z np. 1.9...tyle że pali z 3 litry więcej...ot i tyle. Za to masz quattro i 204 KM. No ale trzeba się wypowiadać...jak ktoś zna takie auto i nim jeździł...
#627 OFFLINE
Napisano 16 styczeń 2016 - 20:09
Jak ktoś leje syf nie wiadomo skąd...to i wtryskiwacze trzeba mieniać...jakoś u mnie już od prawie 5 lat żaden nie padł i jeżdżę na orlenowskiej ON zwykłej.... Normalna eksploatacja...niczym szczególnym nie różni się od A4 z np. 1.9...tyle że pali z 3 litry więcej...ot i tyle. Za to masz quattro i 204 KM. No ale trzeba się wypowiadać...jak ktoś zna takie auto i nim jeździł...
To nie tak. To są wtryski piezo i wytrzymują zazwyczaj 120-200 tys km. A jak zalejesz szambo to i 1 km nie zrobisz.
Nie mówię że to złe auto. Nawet bardzo dobre. Ale może być drogie w utrzymaniu.
Nawiasem mówiąc oprócz tego że sprzedaję w mojej firmie masę nowych wtryskiwaczy do tych samochodów to sam jeżdżę A4 z tego samego rocznika tylko że 1,8T. Zrobiona na 230 KM.
Tak więc co nieco wiem
#628 OFFLINE
Napisano 16 styczeń 2016 - 20:25
To nie tak. To są wtryski piezo i wytrzymują zazwyczaj 120-200 tys km. A jak zalejesz szambo to i 1 km nie zrobisz.
Nie mówię że to złe auto. Nawet bardzo dobre. Ale może być drogie w utrzymaniu.
Nawiasem mówiąc oprócz tego że sprzedaję w mojej firmie masę nowych wtryskiwaczy do tych samochodów to sam jeżdżę A4 z tego samego rocznika tylko że 1,8T. Zrobiona na 230 KM.
Tak więc co nieco wiem
Spoko...też fajny silnik. Wiadomo że zawsze coś siada, teraz już tak jest z tymi nowszymi autami. Osobiście do tej pory...odpukać nic nie siada.
Szukaj kupca na moje 3.0 TDI... hehe...nabywca nie pożałuje. Sprzedaję tylko ze względu na to, że jestem po wypadku na razie unieruchomiony już prawie pół roku i zanim wsiądę do auta to może trochę potrwać...i szkoda żeby stało. Na bardziej extrim po nadbużańskich terenach...miałem pięknego Granda 5.2...ale to już historia bo właśnie nim miałem wypadek i niestety zezłomowany...
#629 OFFLINE
Napisano 16 styczeń 2016 - 21:52
Użytkownik Marioo edytował ten post 16 styczeń 2016 - 21:54
#630 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2016 - 04:23
Na zakup faktycznie stać każdego. Ale wtryskiwacze po 1000 sztuka. Wiem , bo rocznie kilka setek ich sprzedaję....
To chyba i tak nieźle. Kupując ostatnie auto uparłem sie na 3-litrowy silnik. Skończyło się na niezaturbinionej benzynie R6. Ale przez chwilę zastanawiałem się nad dieslem. Z rozeznania, które zrobiłem, wyszło, że wtryski do diesla to koło 2tys/szt. Benzyna połowę tańsza...
Co do "lania szamba" - rozmawiałem z osobą sprzedającą samochód jeszcze na fabrycznej gwarancji. Wtryski padły przy ~80tys. Właściciel mówił, ze najprawdopodobniej będąc w trasie zatankował na niewłaściwej stacji. I bynajmniej nie posądzam go o "głupie oszczędzanie". Cały kłopot w tym, że te same wtryski w niemczech dają radę, natomiast na polskim paliwie radzą sobie różnie...
Nie wiem, jak to moje rozeznanie ma się Andrzej do Twojej wiedzy....?
#631 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2016 - 09:54
a jakiej firmy polecisz akumulator? do vw t4 2.5tdi?To nie tak. To są wtryski piezo i wytrzymują zazwyczaj 120-200 tys km. A jak zalejesz szambo to i 1 km nie zrobisz.
Nie mówię że to złe auto. Nawet bardzo dobre. Ale może być drogie w utrzymaniu.
Nawiasem mówiąc oprócz tego że sprzedaję w mojej firmie masę nowych wtryskiwaczy do tych samochodów to sam jeżdżę A4 z tego samego rocznika tylko że 1,8T. Zrobiona na 230 KM.
Tak więc co nieco wiem
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
#632 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2016 - 10:03
#633 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2016 - 21:33
Były takie czasy, może jeszcze są, że paliwa z Orlenu oficjalnie nie spełniały min wymagań jakościowych producentów sam ciężarowych. Tak było, gdy wchodzily normy euro 5.Prosty przykład jak wcześniej pisałem pokonuje trasę,raz w miesiący Polska Niemcy.Tankując w Niemczech, do pierwszwgo punktu mam 890 km i bez problemu dojadę,na temp.120/130 spokojan jazda,a w drodze powrotnej tankując w Polsce nie dojadę i muszę dotankować.Kiepskiej jakości paliwa i nie tylko paliwa,dziwne czasy nastały😊
Spełniały za to polskie normy.
#634 OFFLINE
Napisano 17 styczeń 2016 - 22:51
a jakiej firmy polecisz akumulator? do vw t4 2.5tdi?
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Nie wiem. Od 1997 roku sprzedaję tylko wtryski, pompy wtryskowe i wszystko inne do aparatury wtryskowej w Dieslach. Żadnych akumulatorów, rozrządów czy opon.
#635 OFFLINE
Napisano 18 styczeń 2016 - 07:57
a jakiej firmy polecisz akumulator? do vw t4 2.5tdi?
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
ja do swojego diesla kupiłem mało znany akumulator Tuborg , i jak na razie idzie drugi sezon i jestem zadowolony (77Ah)
#636 OFFLINE
Napisano 21 styczeń 2016 - 19:41
#637 OFFLINE
Napisano 21 styczeń 2016 - 22:20
A co sądzicie o Hyunday Tucson 2007 rok CRDI 140 KM . Może ktoś używa -mam ofertę na takiego od znajomego i mam w sobotę jechać oglądać.
#638 OFFLINE
Napisano 21 styczeń 2016 - 23:41
A o co konkretnie pytasz?
Szwagier dokładnie takim jeździ od kilku lat. Z eksploatacją, awaryjnością ma nie najgorzej, przyzwoicie. Nie jeździ tym w terenie, więc trudno powiedzieć co na piaskach i błotach.
Narzekał tylko na jazdę z wyższymi prędkościami-galopuje, buja.
#639 OFFLINE
Napisano 21 styczeń 2016 - 23:59
Dzisiaj cały dzień jeździłem po mieście RAV-4 z motorem 2,0l benzyna. Przeloty po kilka km, postój przez kilka minut, trochę trasy Ł, trochę korka, jakieś światła.
A że zresteowałem sobie spalanie to wiem , pali 12,3l/100km.
#640 OFFLINE
Napisano 22 styczeń 2016 - 07:30
A o co konkretnie pytasz?
Szwagier dokładnie takim jeździ od kilku lat. Z eksploatacją, awaryjnością ma nie najgorzej, przyzwoicie. Nie jeździ tym w terenie, więc trudno powiedzieć co na piaskach i błotach.
Narzekał tylko na jazdę z wyższymi prędkościami-galopuje, buja.
Chodziło mi własnie o awaryjność i zachowanie na drodze i w lekkim terenie/wyjazd na rybki,narty itd/.
A co to znaczy wyższe prędkości powyżej ile na godzinę go buja?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych