Vitara, CR-V, Sportage, terenówki, itd. - samochód na ryby
#761 OFFLINE
Napisano 09 październik 2016 - 12:36
- Marek_86 lubi to
#762 OFFLINE
Napisano 09 październik 2016 - 12:53
Ale nie w wydaniu subaru , niestety z tym motorem firma zaliczyła wpadkę. Szeroko to było opisane na forach motoryzacyjnych. W pewnym momencie na portalach aukcujnych diesle były tańsze od benzyn. Notorycznie pada dwumasa, osiadają tuleje ,problemy z uszczelkami pod głowicami,układem wtryskowym co ciekawe pierwsze awarie zdarzały się przy przebiegach już 50-70 tyś km. Polscy użytkownicy mieli duży problem z egzekwowaniem napraw gwarancyjnych.Krążą opinie, że diesel boxer to dobry motor.
- Marcyś lubi to
#763 OFFLINE
Napisano 09 październik 2016 - 13:50
A w których rocznikach były te problemy?
#764 OFFLINE
Napisano 09 październik 2016 - 14:37
#765 OFFLINE
Napisano 09 październik 2016 - 16:23
Paweł, a wg. Ciebie który diesel w Subaru III jest godny uwagi?
#766 OFFLINE
Napisano 09 październik 2016 - 17:09
#767 OFFLINE
Napisano 09 październik 2016 - 17:42
Tylko te benzyny trochę mają apetyt na PB.
#768 OFFLINE
Napisano 09 październik 2016 - 17:50
#769 OFFLINE
Napisano 09 październik 2016 - 18:04
#770 OFFLINE
Napisano 09 październik 2016 - 19:03
To jednak trzeba będzie zbierać na Volvo XC70 II.
- Paweł J lubi to
#771 OFFLINE
Napisano 09 październik 2016 - 19:27
A ja polecam X5 e53 3l diesel,mam od czterech lat i bez problemów (jeden z lepszych jak nie najlepszy diesel,łańcuch rozrządu żadne paski i silnik sześciocylindrowy rzędowy,choć bez reduktora napędy dają radę,korozji brak,sporo podróżuję z łodzią (komplet łódz,silnik,przyczepa około 500kg)z wyprzedzeniem nie mam żadnych problemów(500niutonów robi swoje) .W czerwcu byliśmy w Szwecji w aucie komplet 5osób,przyczepa,łódz,silnik i w łódce z 500kg gratów(piwa 50kg ) aż resory wyprostowało jazda 90-110km i spalanie wyszło 9L/100km,
- thug i tom3 lubią to
#772 OFFLINE
Napisano 09 październik 2016 - 19:58
To jednak trzeba będzie zbierać na Volvo XC70 II.
Zajebiste auto gdyby nie automat... w manualu zdecydowanie warto.
#773 OFFLINE
Napisano 09 październik 2016 - 19:59
A ja polecam X5 e53 3l diesel,mam od czterech lat i bez problemów (jeden z lepszych jak nie najlepszy diesel,łańcuch rozrządu żadne paski i silnik sześciocylindrowy rzędowy,choć bez reduktora napędy dają radę,korozji brak,sporo podróżuję z łodzią (komplet łódz,silnik,przyczepa około 500kg)z wyprzedzeniem nie mam żadnych problemów(500niutonów robi swoje) .W czerwcu byliśmy w Szwecji w aucie komplet 5osób,przyczepa,łódz,silnik i w łódce z 500kg gratów(piwa 50kg ) aż resory wyprostowało jazda 90-110km i spalanie wyszło 9L/100km,
Również fajna furka. Na trasie może i 9l ale w mieście 14-15
No i warto mieć zaprzyjaźnionego elektronika. Nie to, żeby się psuło, ale dobrze, żeby ktoś pilnował tego jednak skomplikowanego auta.
#774 OFFLINE
Napisano 09 październik 2016 - 20:18
Również fajna furka. Na trasie może i 9l ale w mieście 14-15
No i warto mieć zaprzyjaźnionego elektronika. Nie to, żeby się psuło, ale dobrze, żeby ktoś pilnował tego jednak skomplikowanego auta.
Miasto 10-11L,z elektroniki zepsuło mi się wzmacniacz cd(kupiony drugi na allegro za 250zł i śmiga),spalił się jakiś przetwornik przy kierownicy i zginął cały prąd(320zł bodajże) i pierdykła pompka paliwa która jest w baku koszt 500zł przez cztery lata!z mechaniki rozrusznik odmówił posłuszeństwa(koszt naprawy 250zł) co do silnika oprócz wymiany oleju i filtrów BEZAWARYJNY auto ma przejechane (tyle autentycznie) 288tyś km,co do zawieszenia to przez cztery lata wymieniony łącznik stabilizatora z lewej strony reszta nie ruszana i puki co nic nie stuka,skrzynia automatyczna sześciobiegowa pracuje bez problemów.
NIE SPRZEDAJE
#775 OFFLINE
Napisano 09 październik 2016 - 20:21
Miasto 10-11L,
Hmm. Inaczej. W Trójmieście 14-15
- Pumba i michal7709 lubią to
#776 OFFLINE
Napisano 09 październik 2016 - 21:00
Miasto 10-11L,z elektroniki zepsuło mi się wzmacniacz cd(kupiony drugi na allegro za 250zł i śmiga),spalił się jakiś przetwornik przy kierownicy i zginął cały prąd(320zł bodajże) i pierdykła pompka paliwa która jest w baku koszt 500zł przez cztery lata!z mechaniki rozrusznik odmówił posłuszeństwa(koszt naprawy 250zł) co do silnika oprócz wymiany oleju i filtrów BEZAWARYJNY auto ma przejechane (tyle autentycznie) 288tyś km,co do zawieszenia to przez cztery lata wymieniony łącznik stabilizatora z lewej strony reszta nie ruszana i puki co nic nie stuka,skrzynia automatyczna sześciobiegowa pracuje bez problemów.
NIE SPRZEDAJE
Zapomniałeś jeszcze dodać że Niemiec płakał jak sprzedawał
- michal7709 lubi to
#777 OFFLINE
Napisano 09 październik 2016 - 21:01
- michal7709 lubi to
#778 OFFLINE
Napisano 09 październik 2016 - 21:15
A może ktoś coś o Foresterze III ?
Mam Forka z 2011 2.0 benzyna automat (silnik na łańcuszku). Wcześniej 3 lata śmigałem II generacją z 2 litrową benzyną MT z LPG. Co chcesz widzieć o III generacji?
#779 OFFLINE
Napisano 10 październik 2016 - 06:58
Zapomniałeś jeszcze dodać że Niemiec płakał jak sprzedawał
Auto kupione w Polskim salonie.
#780 OFFLINE
Napisano 13 październik 2016 - 12:11
Im bardziej terenowe auto tym dalej trzeba będzie po traktor iść.
- Artech, ZIKU, Kamil Z. i 7 innych osób lubią to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych