Ok, te 160Ah to jaka waga? i czy to 160Ah w 24V czy w 12V?
24V 160Ah - tu masz dane techniczne: http://files.ev-powe...cifications.pdf
Mariusz
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 19 kwiecień 2018 - 11:03
Ok, te 160Ah to jaka waga? i czy to 160Ah w 24V czy w 12V?
24V 160Ah - tu masz dane techniczne: http://files.ev-powe...cifications.pdf
Mariusz
Napisano 19 kwiecień 2018 - 11:15
24V 160Ah - tu masz dane techniczne: http://files.ev-powe...cifications.pdf
Mariusz
Ta specyfikacja dotyczy 3.2 V, a nie 24 V.
Napisano 19 kwiecień 2018 - 11:19
Ta specyfikacja dotyczy 3.2 V, a nie 24 V.
Kupujesz 8 i masz tyle ile trzeba V
Napisano 19 kwiecień 2018 - 11:28
Ok, rozumio
Napisano 19 kwiecień 2018 - 12:24
24V 160Ah - tu masz dane techniczne: http://files.ev-powe...cifications.pdf
Mariusz
czyli same aku ważą ok. 46kg, Jest o polowę lżej niż na aku kwasowych ale do ePropulsion czy Torqeedo nadal wagowo 30-40kg więcej.
Napisano 19 kwiecień 2018 - 13:10
czyli same aku ważą ok. 46kg, Jest o polowę lżej niż na aku kwasowych ale do ePropulsion czy Torqeedo nadal wagowo 30-40kg więcej.
heh ale widzisz pojemność ? 160Ah ! a nie 40.. to pewna różnica - zresztą moje akumulatory będą na stałe na łodzi więc mam gdzieś ich wagę..
Napisano 19 kwiecień 2018 - 14:24
Wszystko fajnie tylko torqeedo masz aku dodatkowe 915Wh za cene 4500zl. Silnik 1000cs najtaniej da sie kupic za 7500zl to ten z duza 915Wh bateria.czyli same aku ważą ok. 46kg, Jest o polowę lżej niż na aku kwasowych ale do ePropulsion czy Torqeedo nadal wagowo 30-40kg więcej.
Użytkownik mathew.stepnicki edytował ten post 19 kwiecień 2018 - 14:38
Napisano 19 kwiecień 2018 - 14:57
To też nie tak do końca, po 500 cyklach żywotność li -on spada poniżej 80%,ale aku żyje dalej. Nie można niestety porównywać obiektywnie napędów- bo to również zależy od pływadła. Łódź ma inną nautykę niż dętka, dętka ma mniej miejsca na aku, łódź jest cieższa.....innne rozmieszczenie szpeja- to wszystko ma wpływ na komfort użycia jak i zasięg. Nie wszędzie to potrzebne jest - klasyczny przykład podany przez Mariusza- trwała zabudowa, pływadło w marinie. Aż szkoda tam lokować taki towar. Nie tylko wędkarze czytują fora.....
Jeszcze jedną składową jest obecnosć danej technologii na rynku. Liony są od lat, life atakuje od dwóch mniej więcej. Do tego dochodzi jakość ogniw, jakość osprzętu czy prozaiczna kultura pracy.
Jest sporo gdybań, technologia obecna, użytkownicy są, także wahającym się zostaje czekać na obiektywne opinie i....zbierać $$
Napisano 19 kwiecień 2018 - 15:32
To też nie tak do końca, po 500 cyklach żywotność li -on spada poniżej 80%,ale aku żyje dalej. Nie można niestety porównywać obiektywnie napędów- bo to również zależy od pływadła. Łódź ma inną nautykę niż dętka, dętka ma mniej miejsca na aku, łódź jest cieższa.....innne rozmieszczenie szpeja- to wszystko ma wpływ na komfort użycia jak i zasięg. Nie wszędzie to potrzebne jest - klasyczny przykład podany przez Mariusza- trwała zabudowa, pływadło w marinie. Aż szkoda tam lokować taki towar. Nie tylko wędkarze czytują fora.....
$$
Maciej - moja łódź nie stoi w marinie i nie będzie - jest wodowana przed wędkowaniem i ściągana każdego dnia na przyczepę - nie pozostaje bez opieki. W domu "mieszka sobie" w garażu,Oczywiście jeśli zdarzy się uparciuch to pewnie mi ją zawinie. Ale to samo może zrobić z samochodem, telewizorem z domu itp. Na złodzieja nie ma siły - staram się utrudniać dostęp do swoich przedmiotów jak mogę..
Napisano 19 kwiecień 2018 - 15:40
Troche mieszacie z tymi torqeedo czy epropulsion trzeba by to zaszerogowac na "pierdki" - 1kW i duzej mocy 2,3,6,10 kW . W "pierdach" idzie o mobilnosc, malo szpeju i dobre osiagi. I to soba wlasnie reperzentuja . zarowno epropulsion czy torqqedo w malenstwach ma pojemnosc okolo 1Kw. Co odpowiada akumulatorowi 80AH 12V. Na super mega PB, za duze pieniadze ,jakis tam silnik 12V pobierajacy 50-60A poplywa godzine (na full ) ,badz bedzie pyrkal dzien caly. Czyli podobnie jak silniki z dedykowana bateria. Wiec po co przeplacac ? tu sa kwestie indywidualne, mobilnoscia , jakoscia ,zadne 12V nie dorównują markom z "pierwszej ligi" A jesli ktos mowi ,ze ceny sa z kosmosu i jakosc podobna , to niech sobie poplywa na nich 1 dzien i w ten czas sie wypowie
Duze moce od 2kW-10kW to juz droga impreza... zarowno sam silnik jak i baterie. Tam akumulatory kwasowe, to slabe rozwiazanie. Dla przykladu, navy 6.0 na maxa pobiera 120A/48V. to by trza bylo miec minimum 150-200AH PB... Wagowa abstrakca , 250kg olowiu na pokladzie... Mozna to zastapic 60kg lit xxx.. Roznica jest.zarowno w w kg jaki i $.
Na rynku , nie znalalzlem fajnych , szybkich silnikow 24V w niskiej cenie. haswing , mk , motorguide i inne , sa poprostu wolami uciagowymi... Jesli ktos ma duza krype , to i owszem. W trudnych warunkach moc sie przyda, ale predkosci z tego nie bedzie. 9-10km/h przy sprzyjajacych warunkach ,to wszytsko. Jesli szybciej ,to musi byc moc. A jak jest moc ,to trzeba na to wydac sporo $$$ . Silnik 9,9hp-6kW spalinowy ,to rzad pieniedzy 11000-13000zl (allegro) navy 6.0 kosztuje tyle samo, z tym ze trzeba go jeszcze zasilic....i albo 4x zap za 2800zl badz lifpo4 za 8000-9000zl
Napisano 20 kwiecień 2018 - 00:59
Użytkownik mathew.stepnicki edytował ten post 20 kwiecień 2018 - 01:01
Napisano 20 kwiecień 2018 - 05:39
Napisano 20 kwiecień 2018 - 05:41
Ach żeby to L było....
Napisano 20 kwiecień 2018 - 06:00
Napisano 20 kwiecień 2018 - 06:05
Użytkownik siarq edytował ten post 20 kwiecień 2018 - 06:11
Napisano 20 kwiecień 2018 - 06:10
Napisano 20 kwiecień 2018 - 06:11
Napisano 20 kwiecień 2018 - 13:28
Nie będę usuwał tych treści, ale proszę o powrót do pierwotnego tematu lub założenie nowego.
Dla kolejnych wpisów tego typu litości nie będzie.
Napisano 20 kwiecień 2018 - 15:25
Przepraszam autora wątku za bałagan.Nie będę usuwał tych treści, ale proszę o powrót do pierwotnego tematu lub założenie nowego.
Dla kolejnych wpisów tego typu litości nie będzie.
Napisano 22 kwiecień 2018 - 10:45
Nie będę usuwał tych treści, ale proszę o powrót do pierwotnego tematu lub założenie nowego.
Dla kolejnych wpisów tego typu litości nie będzie.
Nie wiem czy nie usuwanie tych treści jest dobrym rozwiązaniem. Temat jest bardzoo na czasie , nowy i interesujący a wywody na temat znaków wodnych zdecydowanie tu nie pasują .
Nie widzę problemu , aby utworzyć nowy temat o znakach wodnych i na początek wrzucić te kilka postów do niego.
Do przemyślenia.
Ostatnie posty przeniesione do wątku "Strefa ciszy"
http://jerkbait.pl/t...fa-ciszy/page-5
Użytkownik Jano edytował ten post 22 kwiecień 2018 - 15:33
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych