Jump to content

  •      Sign In   
  • Create Account

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Photo

Łódź River Fox - opinie.


  • Please log in to reply
1823 replies to this topic

#1741 OFFLINE   Slawek Dlugosz

Slawek Dlugosz

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 76 posts
  • LokalizacjaMełno
  • Imię:Sławomir
  • Nazwisko:Długosz

Posted 13 February 2024 - 20:58

RF 420, trzy lata temu przykleiłem  Keel Guard ze Stanów, bardzo dobry produkt. Klejony na taśmę 3M, w zestawie. Pływam na wodach gdzie jest kamieniste dno i brzegi, częste dobijanie do wysp. To co widać na tej gumie po kontakcie z kamieniami, to pewnie kilka razy już bym musiał szpachlować dziury. Wcześniej niestety tylko szpachlowanie, teraz jest  :good: Jest jeden warunek, ta guma na przyczepie nie moze opierać się na rolkach!!!!!!

Attached Files


Edited by Slawek Dlugosz, 13 February 2024 - 21:02.

  • Sławek77, Apioo and pawlo29 like this

#1742 OFFLINE   Maynard

Maynard

    Cast Spinn C&R

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,912 posts
  • LokalizacjaPoznań

Posted 13 February 2024 - 21:35

 

Mam kilkanaście lat doświadczenia w programowaniu stron i oglądaniu głupot w internecie.  :D

 

Mam podobny staż do Kolegi, z wyjątkiem tej części dotyczącej programowania. :D
Dziękuję za pomoc w uzyskaniu dostępu do strony RF.

 

 

 

Sławek Sobolewski.  Podoba mi się takie podejście.

 

Jak babcię kocham, to się nie godzi. :)
Firma z sukcesami i z ambicjami, takich rzeczy się tak nie załatwia. Ja rozumiem, że "na stronce się nie pływa" i rozumiem też, że zamówień to macie "jak Penderecki do 2028 roku", świeć Panie nad jego duszą. Nie wiem komu i za ile powierzacie obsługę strony i rozwiązywanie takich problemów, ale jeśli Kolega Sławek od ręki diagnozuje błąd, a potem - dla Was i dla nas - po koleżeńsku wrzuca na YT jak to (łatwo!) naprawić, no to jest to kompromitujące dla tych osób, które tygodniami "nie mogę rozwiązać problemu"... :rolleyes:  Wiem, że firma się od takiego drobnego incydentu nie zawali, no ale.

 

Pozdrawiam serdecznie Panowie i przepraszam za OT

Grzesiek



#1743 OFFLINE   karbusd

karbusd

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 179 posts
  • LokalizacjaLidzbark
  • Imię:Dawid
  • Nazwisko:Ka.

Posted 24 February 2024 - 22:03

Ma ktoś może przy RF 470 silnik Haswing Armada? Może się podzielić osiągnięciami na nim?

#1744 OFFLINE   karbusd

karbusd

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 179 posts
  • LokalizacjaLidzbark
  • Imię:Dawid
  • Nazwisko:Ka.

Posted 25 February 2024 - 11:03

Lub na jakim silniku elektrycznym dajecie radę pływać 9 km/h i więcej.

#1745 OFFLINE   Czechofil

Czechofil

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • LokalizacjaUrsynów
  • Imię:Leszek

Posted 25 February 2024 - 11:09

Lub na jakim silniku elektrycznym dajecie radę pływać 9 km/h i więcej.


Haibo M250 - 8km/h


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#1746 OFFLINE   malinabar

malinabar

    Zaawansowany

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPip
  • 2,300 posts
  • Lokalizacjapłd.-zach.
  • Imię:Bartek

Posted 02 March 2024 - 19:44

Pytanie , które nasunęło się na Rybomanii , o którym w ogóle nie myślałem wcześniej . Pacjent/klient to Riverfox 420 . Echosondy montowane po prawej stronie na przeznaczonym do tego celu miejscu . Silnik dziobowy Terrova w najnowszej odsłonie , bo echa Humminbird . Temat to pociągnięcie kabla ethernet do echa prawą burtą i zasilania do sensora i-link (tego białego dżinksa/kompasu ) gdzieś w pobliżu rufy . Dowiedziałem się , że temat nie jest łatwy , bo między płaszczami znajdują się grodzie i prawdopodobnie sam tego nie ogarnę ( znaczy nie ja oczywiście , tylko kumpel złota rączka ) . Teraz czy jechać daleko do speców/twórców łódeczki , czy samemu jakoś to ogarniać ( jak ???) ? Czy puszczać rzeczone kabelki wierzchem , czy jednak pchać się między płaszcze ? Jak u Was to wygląda ? Czy ktoś majstrował w ten sposób na etapie poprodukcyjnym i po odbiorze łódki od producenta ?



#1747 OFFLINE   Karol Krause

Karol Krause

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4,148 posts
  • LokalizacjaBIAŁOŁĘKA-GŁOGÓW
  • Imię:Karol
  • Nazwisko:Krause

Posted 02 March 2024 - 20:17

Co prawda nie 420stka a Lake Fox 320... przepuszczałem koledze przewody pomiędzy bakistą dziobową a bakistą boczną po lewej burcie i nie było większego problemu... drut z automatu spawalniczego...I dało się..

W swojej obecnej 400 przewody na prawej burcie przepuszczone na etapie produkcji

Edited by Karol Krause, 02 March 2024 - 20:19.


#1748 OFFLINE   Marcipas

Marcipas

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 190 posts
  • LokalizacjaSzczecin
  • Imię:Marcin

Posted 02 March 2024 - 20:43

U mnie echo jest na lewej burcie (rf400). Nie było problemu, przy zamawianiu powiedziałem gdzie co i jak chcę. Wysłałem kable. Przy odbiorze podłączyłem ploter i dzida na wodę. W RF naprawdę pracują ludzie z głową tam gdzie trzeba 😊

#1749 OFFLINE   malinabar

malinabar

    Zaawansowany

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPip
  • 2,300 posts
  • Lokalizacjapłd.-zach.
  • Imię:Bartek

Posted 02 March 2024 - 21:57

Oki , na etapie produkcji to wszystko gra . Ja mam łódkę , która wymaga ingerencji teraz , bo pierwszy właściciel nie miał takiej potrzeby . Ponoć między bakistą dziobową a podstawką na echo są w przestrzeni pomiędzy płaszczami dodatkowe grodzie , które mocno utrudniają operację przepuszczenia kabla .



#1750 OFFLINE   Marcipas

Marcipas

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 190 posts
  • LokalizacjaSzczecin
  • Imię:Marcin

Posted 03 March 2024 - 09:49

Oki , na etapie produkcji to wszystko gra . Ja mam łódkę , która wymaga ingerencji teraz , bo pierwszy właściciel nie miał takiej potrzeby . Ponoć między bakistą dziobową a podstawką na echo są w przestrzeni pomiędzy płaszczami dodatkowe grodzie , które mocno utrudniają operację przepuszczenia kabla .

 

Sorry, źle zrozumiałem. posypuję głowę popiołem :)

Zobacz od postu 1248, może to coś pomoże

 

https://jerkbait.pl/...-opinie/page-63


  • malinabar likes this

#1751 OFFLINE   malinabar

malinabar

    Zaawansowany

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPip
  • 2,300 posts
  • Lokalizacjapłd.-zach.
  • Imię:Bartek

Posted 03 March 2024 - 10:57

Dzięki , o to mi chodziło . Ponoć jest jakiś problem po drodze owego drutu , ale to chyba można podglądnąć kamerką jakby co .



#1752 OFFLINE   Qh_

Qh_

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 663 posts
  • LokalizacjaKobierzyce
  • Imię:Marcin

Posted 03 March 2024 - 12:45

Zasilanie nie problem, bo przecież masz jakieś końcówki w bakiście tylnej i możesz kable łatwo pociągnąć w rogu obu bakist mocując je silikonem, zanim silikon wyschnie warto dać parę punktów kleju na gorąco).

Gorzej z sygnałowym, ale tu zamiast ryć łódkę bym sie zastanowił, czy nie zrobić wtyczki na dziobie i kabla (puszczonego wierzchem) nie zabierać razem z echem. Byłoby nawet bezpieczniej dla gniazd w echu. 
 

Tak przy okazji, ja zawsze odpinam echo na dojazdy. A Wy? Czemu odpinam? Bo wstrząsy (te na wodzie tez są) ale i „wiatr” 100km/h z piachem, czasem deszczem a zimą i solą. Upierdliwe to dość i zawsze dumam ile te wtyczki wytrzymają.



#1753 OFFLINE   fafka90

fafka90

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 135 posts
  • LokalizacjaPolska
  • Imię:Damian
  • Nazwisko:Góra

Posted 12 March 2024 - 21:40

Witajcie , Potrzebuje średnice relingu w Riverfox 420, pozdrawiam

#1754 OFFLINE   Slawek Dlugosz

Slawek Dlugosz

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 76 posts
  • LokalizacjaMełno
  • Imię:Sławomir
  • Nazwisko:Długosz

Posted 13 March 2024 - 04:15

fi 25mm

#1755 OFFLINE   bardzozlymisio

bardzozlymisio

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 43 posts
  • LokalizacjaWarszawa

Posted 18 April 2024 - 12:51

Ahoj, 

 

Mój Riverfox 440 z Suzuki 30ATHL osiąga max. około 42-43 km/h max. Co jest dla mnie wynikiem zadowalającym. Nie odczuwam wewnętrznej potrzeby latania szybciej - chwilowo. 

Jednak wejście w ślizg jest długie i żmudne. Z dwoma zawodnikami po około 100kg wymaga pełnej manety i wprawnej operacji trymem. Czego już się nauczyłem. 

Nie mierzyłem tego wprawdzie precyzyjnie, ale wydaje mi się, że zajmuje to około 20-30 sekund na oko. 

Jak już wejdzie w ślizg to przy pełnej kicie mamy 42km/m przy około 5500 obr/min. na jakieś 2/4 manetki płynie 32km/h przy 4700.

 

Dziś dowiedziałem się, że wymiana aktualnie zamontowanej śruby 10.25 x 12 na 10.25 x 11 lub nawet 10.25 x 10 poprawi sposób i prędkość wchodzenia w ślizg. 

 

W zasadzie poprawienie "jakości" wchodzenia w ślizg przy zachowaniu tyć 40-kilku km/h V max byłoby zadowalające. 

 

Alternatywa w postaci wydania fury kasy na 40-50HP trochę mnie nie cieszy. 

 

Ktoś z Was ma doświadczenia w tym zakresie i może się podzielić? 



#1756 OFFLINE   rower26

rower26

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,392 posts
  • Imię:Łukasz

Posted 18 April 2024 - 13:01

Ahoj, 

 

Mój Riverfox 440 z Suzuki 30ATHL osiąga max. około 42-43 km/h max. Co jest dla mnie wynikiem zadowalającym. Nie odczuwam wewnętrznej potrzeby latania szybciej - chwilowo. 

Jednak wejście w ślizg jest długie i żmudne. Z dwoma zawodnikami po około 100kg wymaga pełnej manety i wprawnej operacji trymem. Czego już się nauczyłem. 

Nie mierzyłem tego wprawdzie precyzyjnie, ale wydaje mi się, że zajmuje to około 20-30 sekund na oko. 

Jak już wejdzie w ślizg to przy pełnej kicie mamy 42km/m przy około 5500 obr/min. na jakieś 2/4 manetki płynie 32km/h przy 4700.

 

Dziś dowiedziałem się, że wymiana aktualnie zamontowanej śruby 10.25 x 12 na 10.25 x 11 lub nawet 10.25 x 10 poprawi sposób i prędkość wchodzenia w ślizg. 

 

W zasadzie poprawienie "jakości" wchodzenia w ślizg przy zachowaniu tyć 40-kilku km/h V max byłoby zadowalające. 

 

Alternatywa w postaci wydania fury kasy na 40-50HP trochę mnie nie cieszy. 

 

Ktoś z Was ma doświadczenia w tym zakresie i może się podzielić? 

Przerobiłem dokładnie ten silnik z Bremą 430. Na oryginalnej śrubie 12 nawet w 1 osobę było cięzko wejść w ślizg. Na śrubie o skoku 11 - zamiennik koreański już w jedną osobę było super ponad 40 km/h, szybkie wejście w ślizg W dwie osoby z pełnym ekwipunkiem zrobił się problem, pod falę było trzeba wstawać i dawać kroka do przodu. Potem przyszła kolej śruby o skoku 10. Wejście w ślizg z pełnym ekwipunkiem 2 osoby było bardzo szybkie ale v-max spadło już do 36 km/h. Finalnie zakończyło się to wymianą na 40 hp. I nie chcę cię straszyć, tak też się może skończyć. 40 HP wziąłem równiez suzuki, duża pojemność, można bez problemu rozkręcić do 50 hp a przez zmiany oprogramowania do ponad 60hp. Sądzę że RF440 będzie trochę lżejszy niż aluminiowa brema bo we 2 jednak w ślizg wchodzicie. Spróbuj śrubę 11 jeśli osiągi będą ok to tak zostaw. Nie kombinuj juz dalej z 10. 

 

Możesz zamówic śrubę u p. Krzysztofa lub u miłej Pani na srubynapedowe.pl


Edited by rower26, 18 April 2024 - 13:05.

  • bardzozlymisio likes this

#1757 OFFLINE   bardzozlymisio

bardzozlymisio

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 43 posts
  • LokalizacjaWarszawa

Posted 18 April 2024 - 13:13

Z Krzysztofem z Suzuki rozmawiałem właśnie dzisiaj. Powiedział, że skoro przy V max mam 5500 a max dla tego silnika jest 6300 to śruba 11 może znacznie poprawić sytuację. 

Dlatego zacznę od tej śruby i zobaczę co będzie. 

 

Liczę się z tym, że zmiana silnika będzie nieodzowna. Raczej będę celował w 50HP. Różnica w cenie miedzi 40 a 50 jest kosmetyczna. 

Jednak jeszcze mam nadzieję, że ta śruba coś poprawi Inch Allah. 



#1758 OFFLINE   rower26

rower26

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,392 posts
  • Imię:Łukasz

Posted 18 April 2024 - 13:17

Z Krzysztofem z Suzuki rozmawiałem właśnie dzisiaj. Powiedział, że skoro przy V max mam 5500 a max dla tego silnika jest 6300 to śruba 11 może znacznie poprawić sytuację. 

Dlatego zacznę od tej śruby i zobaczę co będzie. 

 

Liczę się z tym, że zmiana silnika będzie nieodzowna. Raczej będę celował w 50HP. Różnica w cenie miedzi 40 a 50 jest kosmetyczna. 

Jednak jeszcze mam nadzieję, że ta śruba coś poprawi Inch Allah. 

Ja w Bremie mam na tabliczce 40 hp maks i dlatego wziąłem 40 właśnie. 40 i 50 HP suzuki to te same silniki. Jak gwarancja się skończy oczywiście zrobię na 50.  60 teoretycznie również ten sam blok 3 cylindrowy ale są podobno jakieś dodatkowe, mechaniczne różnice.  Miałem na myśli Krzysztofa z Riverfoxa ale ok. Krzysztof z suzuki też może być :) jak z Krzysztofem z suzuki to pewnie tym z Załubic :). Osobiście kupiłem silnik na  Wale miedzeszyńskim. Pani Ania dała lepszą cenę niż Załubice.  No i rumpel w 40-60 hp to zupełnie inna bajka steruje się znacznie wygodniej. Trym w manetce, regulacja obrotów, wyświetlacz z obrotomierzem. bajka


Edited by rower26, 18 April 2024 - 13:22.


#1759 OFFLINE   bardzozlymisio

bardzozlymisio

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 43 posts
  • LokalizacjaWarszawa

Posted 18 April 2024 - 13:50

Ja w Bremie mam na tabliczce 40 hp maks i dlatego wziąłem 40 właśnie. 40 i 50 HP suzuki to te same silniki. Jak gwarancja się skończy oczywiście zrobię na 50.  60 teoretycznie również ten sam blok 3 cylindrowy ale są podobno jakieś dodatkowe, mechaniczne różnice.  Miałem na myśli Krzysztofa z Riverfoxa ale ok. Krzysztof z suzuki też może być :) jak z Krzysztofem z suzuki to pewnie tym z Załubic :). Osobiście kupiłem silnik na  Wale miedzeszyńskim. Pani Ania dała lepszą cenę niż Załubice.  No i rumpel w 40-60 hp to zupełnie inna bajka steruje się znacznie wygodniej. Trym w manetce, regulacja obrotów, wyświetlacz z obrotomierzem. bajka

Krzysztofów wszędzie pełno. Podobnie jak Łukaszów :-P 

 

Ten rumpel to dla mnie i plus, i minus. Z jednej strony wygląda na wygodniejszy, wyświetlacz fajna rzecz. Z drugiej jest dłuższy i chyba nie będzie wygodnie sterować siedząc na bakiście. Dodatkowy fotel, przed którym się broniłem - zabierze miejsce. 
Trym elektryczny mam wypuszczony na prawej burcie - tam gdzie trzymam się prawą ręką. W przypadku DF30ATHL to jest super rozwiązanie, bo sięganie głęboko na rumpel jest turbo niewygodne. Za to przycisk w 50 HP jest świetnie rozwiązany. 

 

Badam srubynapedowe.pl :-) 

 

pozdrawiam 

 

Łukasz 

Attached Files


Edited by bardzozlymisio, 18 April 2024 - 13:50.


#1760 OFFLINE   rower26

rower26

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,392 posts
  • Imię:Łukasz

Posted 18 April 2024 - 14:17

Tak, w Twoim przypadku będzie mniej wygodnie siedząc na bakiście. Rumpel jest duuużo dłuższy. Z trymem fajny myk. 

Warto dodać że w suzuki 30 to jest taka namiastka elektrycznego trymu. Jest to dokładnie power tilt i nie jest zalecany do używania podczas dużych prędkości ale i tak wszyscy używają do trymowania. Od 40 jest prawdziwy power trim&tilt. Gdzie silnik na samym poczatku wolno się podnosi i układ ma dużą moc od jakiegoś kąta dopiero jest szybsze unoszenie.

 

p.s. jak jesteś Łukasz i w granicy 80 rocznika to witamy w klubie osób nazwanych po jednym z bohaterów serialu "Dom". W liceum miałem z 5 Łukaszów w klasie. 


Edited by rower26, 18 April 2024 - 14:20.