wyprzedały się i do nowej dostawy nie ma ich
Potwierdzam .
Gadałem z gościem z bezwioseł i magazyny puste. Następna dostawa pod koniec września .
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 21 sierpień 2020 - 07:05
wyprzedały się i do nowej dostawy nie ma ich
Potwierdzam .
Gadałem z gościem z bezwioseł i magazyny puste. Następna dostawa pod koniec września .
Napisano 21 sierpień 2020 - 23:31
Tak w temacie Storma to opowiem sytuację z ostatniego weekendu.
Łódka texas 380 a silnik Storm 18 HP, ziomek używał wcześniej Tośki 9,8 KM i rozwijał prędkość 18-20 km/h w 2 osoby , na Stormie 18 KM rozpędza się do około 26 km/h. Czy to aby nie za mała różnica ? Ta 18tka jest na tym samym bloku co 25 KM....
Ja pływając przy dużo cięższej łódce na 20 HP i o wiele szerszej jednostce rozwijałem prędkości we 2 osoby około 35 km/h przy pełnym szpeju , więc skąd ta różnica ?
A tak ku ścisłości to był Texas 360,reszta się zgadza ,bo chyba chodzi tu o rozmowę przy slipie na Oderce ?
Napisano 22 sierpień 2020 - 05:55
Czy zauważyliście że z oferty sklepu zniknęły Stormy 2T?
Bo to są bardzo dobre silniki Mój 13,5 (15) 2T nalatał na urlopie 380 kilometrów. Żadnych tłustych plam i pali od strzała .
Napisano 22 sierpień 2020 - 08:39
Napisano 27 sierpień 2020 - 12:47
Pojawiły się w sprzedaży 13,5KM w 2T trochę droższe ale dostępne
Napisano 28 sierpień 2020 - 17:56
Napisano 28 sierpień 2020 - 18:11
1) 20h pyrkania potem ogień.. i wymiana oleju
2) ilość iskier na ilość obrotów wtf ? kup sobie taki licznik zwykły, przywiązujesz kabelkiem w pobliżu swiec, wyprowadzasz na zew i po temacie i ci liczy motogodziny
Napisano 28 sierpień 2020 - 18:18
Mam taki zwykły licznik.1) 20h pyrkania potem ogień.. i wymiana oleju
2) ilość iskier na ilość obrotów wtf ? kup sobie taki licznik zwykły, przywiązujesz kabelkiem w pobliżu swiec, wyprowadzasz na zew i po temacie i ci liczy motogodziny
Napisano 28 sierpień 2020 - 18:39
No to zrob jak mowie, ten kabelek sie oplatuje gdzieś w pobliżu swiec za jakis przewód i liczy sobie drgania ;] czyli czas pracy silnika - koniec filozofii
Napisano 28 sierpień 2020 - 20:18
Napisano 28 sierpień 2020 - 20:33
Napisano 29 sierpień 2020 - 07:56
Napisano 29 sierpień 2020 - 11:32
Napisano 03 wrzesień 2020 - 18:01
Też się zastanawiam miedzy 13,5 2T a tą F12 4T pod Semperka 380W czyli łódkę która z załogą i gratami będzie ważyła 300-350KM .Pływa ktoś podobna łodką na tych silnikach i mógłby coś podpowiedzieć tu ew. na priv o osiągach z tymi motorami???
Napisano 03 wrzesień 2020 - 18:11
Też się zastanawiam miedzy 13,5 2T a tą F12 4T pod Semperka 380W czyli łódkę która z załogą i gratami będzie ważyła 300-350KM .Pływa ktoś podobna łodką na tych silnikach i mógłby coś podpowiedzieć tu ew. na priv o osiągach z tymi motorami???
Kolega @DariuszSz dziś testował Texasa 360 ze Stormem 13,5 2T. Napisz do niego. Widziałem filmik, że w jedną osobę szedł 34km/h
Napisano 03 wrzesień 2020 - 19:05
No to zrob jak mowie, ten kabelek sie oplatuje gdzieś w pobliżu swiec za jakis przewód i liczy sobie drgania ;] czyli czas pracy silnika - koniec filozofii
Jeżeli oplątuje się przewodzik na przewodzie zapłonowym, to w celu pobrania próbki prądu iskry zapłonowej. Dzieje się to przez indukcję i przez pojemność.
Licznik całkuje impuls i zlicza ile ich było w jednostce czasu, z tego wynika wskazanie prędkości obrotowej.
W dwucylindrowym 2t powinna być jedna iskra na obrót w każdym z przewodów. Chyba nie stosuje się jednej podwójnej cewki, tylko dwie cewki.
Czyli jedna iskra na obrót, tak samo jak w jednocylindrowym 2t.
Napisano 03 wrzesień 2020 - 19:50
Też się zastanawiam miedzy 13,5 2T a tą F12 4T pod Semperka 380W czyli łódkę która z załogą i gratami będzie ważyła 300-350KM .Pływa ktoś podobna łodką na tych silnikach i mógłby coś podpowiedzieć tu ew. na priv o osiągach z tymi motorami???
Pływam z kolegą na Texasie 360 i Stormie 18 4t ,we dwóch z gratami ledwo osiąga 30 km/h
Napisano 03 wrzesień 2020 - 20:14
Jeżeli oplątuje się przewodzik na przewodzie zapłonowym, to w celu pobrania próbki prądu iskry zapłonowej. Dzieje się to przez indukcję i przez pojemność.
Licznik całkuje impuls i zlicza ile ich było w jednostce czasu, z tego wynika wskazanie prędkości obrotowej.
W dwucylindrowym 2t powinna być jedna iskra na obrót w każdym z przewodów. Chyba nie stosuje się jednej podwójnej cewki, tylko dwie cewki.
Czyli jedna iskra na obrót, tak samo jak w jednocylindrowym 2t.
Ale ty mnie teraz zaimponowałeś....
"Licznik całkuje impuls" serio??
Mógłbyś rozwinąć temat??
Napisano 03 wrzesień 2020 - 20:47
Kolega @DariuszSz dziś testował Texasa 360 ze Stormem 13,5 2T. Napisz do niego. Widziałem filmik, że w jedną osobę szedł 34km/h
Też się zastanawiam miedzy 13,5 2T a tą F12 4T pod Semperka 380W czyli łódkę która z załogą i gratami będzie ważyła 300-350KM .Pływa ktoś podobna łodką na tych silnikach i mógłby coś podpowiedzieć tu ew. na priv o osiągach z tymi motorami???
Na 13,5 2T moją Wigry 355 sam ze sporym szpejem na flaucie lecę 34-35 km/h.
Napisano 04 wrzesień 2020 - 12:02
Ale ty mnie teraz zaimponowałeś....
"Licznik całkuje impuls" serio??
Mógłbyś rozwinąć temat??
Naprawdę Ci zaimponowałem?????????
Myślałem że znasz się na wszystkim i wszędzie jak Wszechprzenikający !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jakiś czas temu napisałeś coś po czym byłem przekonany o pogardzaniu, a dziś takie uznanie !!!!!!!!!!!!!!!!
Nie będę uzgadniał interpretacji słowa "całkowanie" stosowanym w elektronice w obróbce sygnałów - z twoim rozumieniem całkowania.
Jak wiadomo: "Twoje jest twojsze, znaczy NAJTWOJSZE.
0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych