Test silników 10hp
http://www.mby.com/g...roup-test-51978
może komuś się przyda.
pozdrawiam
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 25 styczeń 2018 - 12:19
Napisano 25 styczeń 2018 - 18:12
Napisano 25 styczeń 2018 - 18:19
Napisano 25 styczeń 2018 - 19:56
Tzn chciał byś aby silnik o takiej mocy kosztował tak jak 40lbs ...? Zobacz jakie ceny ma konkurencja przy takich mocach to zmienisz zdanie
Napisano 26 styczeń 2018 - 20:42
Rozglądam się za nowym silnikiem spalinowym, max 6 KM ze względu na wagę .Biorę pod uwagę Yamaha, Mercury, Tohatsu ,Honda w takiej kolejności jak napisałem Latam od lat na motocyklach i silniki Yamahy , Hondy znam z autopsji i mam bardzo dobre zdanie .Wszyscy producenci deklarują 6 KM , ale silniki maja rożne pojemności i tak Tohatsu i Mercury 123 cm3 , Honda 127cm3 a Yamaha 139 cm3 . Wszystkie te modele z krotka stopa S, maja tez inne długości i tak zalecana wysokość pawęzy do Hondy, Yamahy i Tohatsu to 434 mm , ale już do Mercury 381mm .Mam Maveric 330 m .Wysokość pawęży 395 mm .O ile niewielkie różnice w pojemności nie maja znaczenia to już 4 cm w wysokości pawęży chyba ma .Przeczytałem rożne watki o silnikach i pawęży i nadal słabo , wiec może mnie ktoś oświeci, z góry dziękuje.
Napisano 26 styczeń 2018 - 20:55
Mercury to Tohatsu z innymi naklejkami więc jest tak samo. Po prostu niektórzy podają odległość zaczep-płyta antywentylacyjna (415-430mm), a inni wysokość pawęży do jakiej pasuje (15"=381mm). Przy tej mocy to patrzyłbym bardziej na masę niż pojemność. To i tak kosiarki, nie ma się co rozczulać. A nosić będziesz pewnie za każdym razem.Rozglądam się za nowym silnikiem spalinowym, max 6 KM ze względu na wagę .Biorę pod uwagę Yamaha, Mercury, Tohatsu ,Honda w takiej kolejności jak napisałem Latam od lat na motocyklach i silniki Yamahy , Hondy znam z autopsji i mam bardzo dobre zdanie .Wszyscy producenci deklarują 6 KM , ale silniki maja rożne pojemności i tak Tohatsu i Mercury 123 cm3 , Honda 127cm3 a Yamaha 139 cm3 . Wszystkie te modele z krotka stopa S, maja tez inne długości i tak zalecana wysokość pawęzy do Hondy, Yamahy i Tohatsu to 434 mm , ale już do Mercury 381mm .Mam Maveric 330 m .Wysokość pawęży 395 mm .O ile niewielkie różnice w pojemności nie maja znaczenia to już 4 cm w wysokości pawęży chyba ma .Przeczytałem rożne watki o silnikach i pawęży i nadal słabo , wiec może mnie ktoś oświeci, z góry dziękuje.
Użytkownik psulek edytował ten post 26 styczeń 2018 - 21:00
Napisano 27 styczeń 2018 - 11:06
Rozglądam się za nowym silnikiem spalinowym, max 6 KM ze względu na wagę .Biorę pod uwagę Yamaha, Mercury, Tohatsu ,Honda w takiej kolejności jak napisałem
z premedytacją pominąłeś firmę, która oferuje NAJLŻEJSZY silnik ?
Napisano 27 styczeń 2018 - 12:38
Napisano 27 styczeń 2018 - 13:11
teraz mam nowa honde ale jak narazie do yamahy jej brakuje.
bardzo, bardzo enigmatyczne stwierdzenie ....
Napisano 28 styczeń 2018 - 15:43
z premedytacją pominąłeś firmę, która oferuje NAJLŻEJSZY silnik ?
Faktycznie Suzuki brałem go pod uwagę, ale gdzieś w moich rozważaniach sie zapodział .23,5 kg Suzuki DF6 AS najlżejszy w swojej klasie .Teraz jakaś promocja jest i 6KM można kupić za 5400 zl .Yamaha ma nad reszta przewagę tym, ze można położyć silnik bez ryzyka wylania płynów (przynajmniej tak sie reklamują ) , nie wiem jak jest z innymi .No ale cena za nowy to min. 6400 zl za 6KM .
Napisano 28 styczeń 2018 - 16:03
Suzuki też można kłaść jak się chce (aby nie "do góry nogami")
Napisano 29 styczeń 2018 - 23:27
Napisano 02 luty 2018 - 21:53
Suzuki też można kłaść jak się chce (aby nie "do góry nogami")
I znowu masz racje , a kto ma racje ten stawia
Bliżej sie przyjrzałem temu silnikowi .Najlżejszy i chyba najcichszy w swojej klasie .Najwięcej jest wiadomości na ruskich stronach .Zamówiłem, nowe silniki z 2018 r będą na początku marca, wiec jeszcze chwile poczekam .
Napisano 02 luty 2018 - 22:12
dodałbym to w takiej sekwencji : Najlżejszy , chyba najcichszy w swojej klasie i najdelikatniejszy.
Napisano 02 luty 2018 - 22:18
Nie jest to popularny silnik, bo Yamaha , Honda , Tohatsu ,Merkury zdominowały rynek , ale w motocyklach sprawdza sie dobrze i dlatego wybrałem
Napisano 02 luty 2018 - 22:28
jak wybrałes to uwazaj na paliwo. nie lubia wody w paliwie
Napisano 02 luty 2018 - 23:50
Napisano 03 luty 2018 - 17:45
Posiadam od niedawna Mercury 9,9 KM 4T silnik waży 38 kg . Można go kupić za 6500 pln nowy Biegi w rumplu przydatny gadżet
Silniki Tohadsu 9,8 KM 4T podobno waży 37 kg cena też dobra około 8500 pln z ładowaniem 12 V 6 A .
Honda . Yamaha ceny od 11000 pln .praktycznie 2 razy droższe od Mercurego .
Napisano 03 luty 2018 - 18:14
warto zwrócić uwagę, że DF A ma porządne smarowanie (żaden rozbryzg) i filtr oleju, co w takich małych silnikach nie jest oczywiste.
Co do silników 9,9 i ich masy ..... 37 kg a 24 o spora różnica, zwłaszcza jak trzeba je nosić i montować za każdym razem.
Poza tym - pisałem już kiedyś - w wielu wypożyczalniach łodzi jest ograniczenie mocy silników do 4 lub 5 KM.
Użytkownik bankroot edytował ten post 03 luty 2018 - 19:06
Napisano 03 luty 2018 - 20:20
Dzieki bankroot, że zwróciłeś mi uwagę że przeoczyłem Suzuki I tak jak piszesz smarowanie ,filtr i waga .
Bardzo fajny filmik nakręcili rusowie o tym silniku .Porównanie starszego silnika z nowym :
0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych