Astra III 125KM, benzyna ma większy moment obrotowy od diesla, jeden i drugi ta sama moc-125KM
No chyba nie bardzo diesel 280 a benzyna 170Nm
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 12 styczeń 2015 - 21:55
Astra III 125KM, benzyna ma większy moment obrotowy od diesla, jeden i drugi ta sama moc-125KM
Napisano 12 styczeń 2015 - 21:57
Diesel to jest dobry w traktorze.
Napisano 12 styczeń 2015 - 22:00
Napisano 12 styczeń 2015 - 22:09
No chyba nie bardzo diesel 280 a benzyna 170Nm
Znasz się lepiej.
Napisano 12 styczeń 2015 - 22:13
Znasz się lepiej.
Użytkownik esoxlucius1 edytował ten post 12 styczeń 2015 - 22:26
Napisano 12 styczeń 2015 - 22:16
Renault Megane jast tak uczciwe jak D.Tusk
Odradzałem kumplowi nie wierzył teraz nie może się pozbyć !!
Jak to ty Dawid to sorry nie wiedziałem że łowisz ryby
A ja tam narzekać nie mogę...kupiliśmy żonie 1,5 dci i przez dwa lata kompletnie nic nie robione...a przebieg nie mały bo już 200 tysiaków przekroczył...a średnie spalanie poniżej 5 litrów...tak więc wszystko zależy jaki egzemplarz się trafi...
Napisano 12 styczeń 2015 - 22:20
Napisano 12 styczeń 2015 - 22:21
Dlatego pytanko do znawców.
Autko w kombi, pojemne, jeśli chodzi o silnik, chyba benzyna(po zakupie montaż instalacji lpg). Nowych diesli się po prostu trochę boję. Sam mam takowego i na razie jest git, ale boję się myśleć, ile mogą kosztować ewentualne poważne naprawy. Stąd myśl o benzyniaku. Do wyboru raczej coś z pośród trójcy: Mazda 6 raczej z tym motorem 2,0, Toyota Avensis, Skoda Octavia (Jak się "skodovskie" bezyniaki sprawują? )
Za wszelkie opinie odnośnie w/w aut, a konkretnie silników i ich zachowaniu pod lpg, wielkie dzięki
Może na miano znawcy nie zasłużyłem i nie chcę nawet do takiego aspirować , ale bardzo dokładnie zobacz sobie Mitsubishi Lancera VII - 1.6 współpracuje z LPG wzorowo , nie wiem jak 2.0 , ale chyba też jest ok , tylko z tego co pamiętam 2.0 jest nieco obniżone.Popytaj na forum Mitsumaniaków , aha nawet jak na Kombi nie jest to super pojemne auto , ale ma dużo innych zalet.
Użytkownik Szymon82 edytował ten post 12 styczeń 2015 - 22:22
Napisano 12 styczeń 2015 - 22:25
Jest tu użytkownik tego auta, odkupiony z przebiegiem 40.000 z rodziny. Streszczajac tragedia sypie się na potęgę
Napisano 12 styczeń 2015 - 23:22
Można takie 3.0tdi lekko podkręcić za kilka stów i raczej takiej miazgi nie będzie.Mój brat ma A6 3,0tdi zrobił 280kucy auto robi ponad 280km/h
Do 250 idzie zaj..ie .Wcześniej miał S8 no fakt to był samolot. Ale o żarłoczności nie wspominajmy.
Podkręć 3,0 Tfsi. Fakt, trochę drożej ala zrobisz potwora. W serii masz od 270-330 km. Mały upgrade i masz 350-380. Duży - i lądujesz grubo powyżej 400-tu.
To poprosze o jeden jedyny przykład silnika o mocy np 150KM diesla i benzyny, taki gdzie benzyna bedzie miala wiekszy moment obrotowy.
I jak nie bylo przykładu tak nie ma...
Pisałem o porównaniu osiagów samochodu . I pisz raczej o pojemności. 2 litry dieselek i benzynka. Który ma lepsze osiągi?????
Napisano 12 styczeń 2015 - 23:26
Diesel to jest dobry w traktorze.
A gaz w zapalniczkach
Dokładnie a już zagazowanie Hondy R-type czy Forda RS to już chyba w domu nie wszyscy zdrowi.
Napisano 12 styczeń 2015 - 23:34
Podkręć 3,0 Tfsi. Fakt, trochę drożej ala zrobisz potwora. W serii masz od 270-330 km. Mały upgrade i masz 350-380. Duży - i lądujesz grubo powyżej 400-tu.
Pisałem o porównaniu osiagów samochodu . I pisz raczej o pojemności. 2 litry dieselek i benzynka. Który ma lepsze osiągi?????
Napisano 12 styczeń 2015 - 23:54
Napisano 13 styczeń 2015 - 00:12
A jak jedziesz na trzecim i masz 5000 obrotów ?. Nie porównuj mocy. Moc 150 Km można uzyskać z silnika o pojemności 1 litra w benzynie i 2 litry w dieslu. I jak to porównać? Moim zdaniem nie ma to sensu.
Sprawdź sobie osiągi w 2-3 litrowych dieslach i benzynach z turbo. Benzynka zje Diesla na śniadanie.
Kończę off top. Nie dojdziemy do porozumienia. Ale póki mnie będzie stać i ceny paliwa będą mało istotne wybiorę turbobenzynę. Cichsza, szybsza, mocniejsza.
Napisano 13 styczeń 2015 - 00:31
Ano jest tych samochodów mnóstwo: japońskie, francuskie, włoskie, niemieckie i AUDI
Napisano 13 styczeń 2015 - 00:36
Słyszałem , że od nowego roku można rejestrować bez problemów wędkarskie angliki , prawda to ?
Napisano 13 styczeń 2015 - 00:53
A jak jedziesz na trzecim i masz 5000 obrotów ?. Nie porównuj mocy. Moc 150 Km można uzyskać z silnika o pojemności 1 litra w benzynie i 2 litry w dieslu. I jak to porównać? Moim zdaniem nie ma to sensu.
Sprawdź sobie osiągi w 2-3 litrowych dieslach i benzynach z turbo. Benzynka zje Diesla na śniadanie.
Kończę off top. Nie dojdziemy do porozumienia. Ale póki mnie będzie stać i ceny paliwa będą mało istotne wybiorę turbobenzynę. Cichsza, szybsza, mocniejsza.
Ale po co mam na 3 jechać w trasie i to przy 5000obr? Sam sobie odpowiedziałeś benzyna jest mniej elastyczna, nie ma obrotów to i nie ma jazdy.
Albo rozmawiamy na jakims poziomie technicznym albo na poziomie szkoly podstawowej. Porównywać można benzyne i diesla o jednakowej mocy wtedy ma to sens.
Benzyna zje diesla z miejsca na prostej tak, ale pod górkę może się udławić swoją mocą nie popartą momentem obrotowym. Również kończę tą dyskusję odpowiadałem na post który był wyżej nie wiem po co się wtrąciłeś.
Napisano 13 styczeń 2015 - 01:28
Jechałem ostatnio za swoją kobitą. Ona firmowym Focusem w dieslu, ja jej Celicą 1,8 194 kuce z ostatniego wypustu, niestety bez turbiny. Ledwo ją mogłem zgonić w tym Focusie, a przecie Cela jak się ją przyciśnie, to całkiem ostre autko. Takie prawie sportowe.
Nowoczesny, mocny diesel to bardzo sprawny napęd, niewiele mający wspólnego z traktorem. Szkoda że się psuje.
Napisano 13 styczeń 2015 - 01:39
Chyba nie jest az tak źle z tym psuciem się. Są bardzo czułe na paliwo bo te nowe to większość common rail. Z tą jazdą to wiadomo że na trasie dieslem się sprawniej będzie jeździło. Nie trzeba biegów redukować przy wyprzedzaniu czy podjazdach pod górkę jak się za kimś wolniej jedzie.
Napisano 13 styczeń 2015 - 11:10
A ja właśnie szukam jednocześnie czegoś pojemnegoMoże na miano znawcy nie zasłużyłem i nie chcę nawet do takiego aspirować , ale bardzo dokładnie zobacz sobie Mitsubishi Lancera VII - 1.6 współpracuje z LPG wzorowo , nie wiem jak 2.0 , ale chyba też jest ok , tylko z tego co pamiętam 2.0 jest nieco obniżone.Popytaj na forum Mitsumaniaków , aha nawet jak na Kombi nie jest to super pojemne auto , ale ma dużo innych zalet.
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych