silnik zaburtowy 6 KM
#201 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2019 - 13:53
#202 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2019 - 13:58
Kolega evin prawdopodobnie ma dużo wspólnego z hejtem,może pierwsze imię? Z tego co widzę,czego nie napiszę-ciągle na nie,ciągle coś beee,do bani i do ogóle lipa...rozumiem że "korba w łódkach rf także wyskakuje bokiem?częsty przypadek"...uwielbiam rzetelne informacje fachowców którzy nawet danej rzeczy nie mieli w posiadaniu,nie tesotwali,użytkowali etc etc
A może pracuje w branży a więc ma spore doświadczenie z silnikami i łódkami i faktycznie jest fachowcem który na dodatek pisze bez ogródek to co myśli??
Użytkownik godski edytował ten post 24 kwiecień 2019 - 13:59
- Paweł J, albercik2, szczupak1 i 1 inna osoba lubią to
#203 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2019 - 15:25
#204 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2019 - 15:46
Tak mi się jakoś skojarzyło.
#205 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2019 - 16:16
#206 OFFLINE
Napisano 24 kwiecień 2019 - 17:10
To niestety przegrałeś 😊😊😊😊😊😊Stawiam dobra wódkę że jednak nie:)
Użytkownik Paweł J edytował ten post 24 kwiecień 2019 - 17:11
- godski, albercik2 i szczupak1 lubią to
#207 OFFLINE
Napisano 28 maj 2019 - 14:43
Koledzy temat o silnikach 4 ,5, 6 KM małej mocy zamilkł , nie wierzę że nie pływacie . Są takie wody gdzie np jak Zalew Sulejowski można wędkować od pierwszego czerwca . Silniki nowej generacji mają mało opinii od użytkowników , na spotach reklamowych nikt nie powie , że coś się psuje więcej razy niż powinno ja dalej kombinuję co wybrać w sierpniu coś trza podpiąć do nowej łódki więcej jak 6 KM nie założę ze względu na budowę mojego kręgosłupa
#208 OFFLINE
Napisano 28 maj 2019 - 15:50
Paweł,
Ja chwilowo przesiadłem się na 420-tkę a maluch czeka w garażu.
Bierz 6KM i testuj. Kolega Koincydencja ma STORM 7KM w dwu-suwie i można się z nim na rybki umówić.
Ja po testach na 8KM celuję teraz w minimum 9.8 KM bo chce pływać w śizgu
#209 OFFLINE
Napisano 28 maj 2019 - 16:42
Bierz 9,9 przeważnie jest to ten sam blok co 15 , odblokowanie może być formalnością .Paweł,
Ja chwilowo przesiadłem się na 420-tkę a maluch czeka w garażu.
Bierz 6KM i testuj. Kolega Koincydencja ma STORM 7KM w dwu-suwie i można się z nim na rybki umówić.
Ja po testach na 8KM celuję teraz w minimum 9.8 KM bo chce pływać w śizgu
#210 OFFLINE
Napisano 28 maj 2019 - 16:55
Bierz 9,9 przeważnie jest to ten sam blok co 15 , odblokowanie może być formalnością .
Raczej nie. Nowsze silniki - powiedzmy kilkuletnie - 9,8/9,9 nie dadzą się w prosty sposób przerobić na 15 KM.
Można sugerować się wagą. Jak taki motorek 4T stopa S waży 37-43 kg to raczej nie przerobimy. Przy wadze około 50 kg z duża dozą prawdopodobieństwa blok jest od 15 KM.
Ja celuję w nowe Suzuki 2T 15 KM które waży 33 kg .
#211 OFFLINE
Napisano 28 maj 2019 - 19:32
Można wagą, można pojemnością. Dla 4T 320-350 to blok 15/20hp. ~ 200cm to 8/10hp nieprzerabialne. There is no replacment for displacment
#212 OFFLINE
Napisano 28 maj 2019 - 20:37
Ja Tylko mogę cieszyć się z Wami , co pływacie na tak dużych silnikach mam już problem z łódką sama waży 100 kg nie zapakuję i rozpakuję ją sam , a mam przyczepę towarową pod plandeką . A gdzie tak duży silnik jeszcze tachać 6 KM to max . Dylemat - nowy Mercury czy Honda , nie mogę się zdecydować dlatego każda opinia bezcenna
#213 OFFLINE
Napisano 03 czerwiec 2019 - 12:57
Użytkownik busz231 edytował ten post 03 czerwiec 2019 - 12:57
#214 ONLINE
Napisano 09 czerwiec 2019 - 18:14
#215 OFFLINE
Napisano 10 czerwiec 2019 - 08:09
- qmichalq lubi to
#216 OFFLINE
Napisano 10 czerwiec 2019 - 11:32
#217 OFFLINE
Napisano 10 czerwiec 2019 - 15:14
Zależy mi na wewnętrznym zbiorniku ale na dłuższe wypady przydałaby się linia. I tu pojawia się pytanie. Któryś z producentów w cenie oferuje i to i to? Dokupowanie porządnej linii paliwowej mocno podnosi cenę.
Co to znaczy porządna? Ja mam zbiornik za 98 zł (12L) + przewód + gruszka, razem jakieś 130zł wszystko nowe z raksy. Działa to 1,5 roku i jestem zadowolony. No może brakuje wskaźnika paliwa ale nie pływam daleko i zawsze mam po korek.
Jedynie szybkozłączka jest ori. Fajne są oryginalne Yamahy ale cena jest z kosmosu i akurat nie widzę potrzeby tyle płacić, nawet w razie awarii zawsze jakoś dostarczy się paliwo silnikowi.
Użytkownik Tresor edytował ten post 10 czerwiec 2019 - 15:15
#218 ONLINE
Napisano 10 czerwiec 2019 - 19:05
Co to znaczy porządna? Ja mam zbiornik za 98 zł (12L) + przewód + gruszka, razem jakieś 130zł wszystko nowe z raksy. Działa to 1,5 roku i jestem zadowolony. No może brakuje wskaźnika paliwa ale nie pływam daleko i zawsze mam po korek.
Jedynie szybkozłączka jest ori. Fajne są oryginalne Yamahy ale cena jest z kosmosu i akurat nie widzę potrzeby tyle płacić, nawet w razie awarii zawsze jakoś dostarczy się paliwo silnikowi.
To znaczy taka, której za rok nie będę kupował ponownie. Ponieważ złącza będą puszczały paliwo, gruszka zmurszeje, przewody będą sie wywijać itp. Wiem że oryginalne mają kosmiczne ceny. Myślę o kupnie zbiornika za przysłowiową "stówę" ale linia chyba najlepsza byłaby oryginalna.
#219 OFFLINE
Napisano 10 czerwiec 2019 - 20:41
Teraz myślę nad przeniesieniem lini paliwowej pod podłogę. Zbiornik na dziobie wejście kolo zaworu od kila a wyjście przy pawęży.
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
#220 OFFLINE
Napisano 14 czerwiec 2019 - 19:57
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych