Drogi Yankis!
końcem marca po miesiącu od oddania wędki - nie mając żadnej informacji z Best Rods Center napisałem do Roberta maila co z moją wędką, dostałem odpowiedź:
"Czekamy na element szczytowy zamówiony u producenta"
dopytałem jeszcze kiedy wędka będzie gotowa do odbioru-dostałem drugą odpowiedź:
"kolo 20 kwietnia"
Czekam cierpliwie i mam ciągle nadzieje, że BRC samo pokwapi się mnie poinformować na jakim etapie po dwóch miesiącach jest moja wędka, jak nie to początkiem maja postanowiłem się o to samemu upomnieć.
Owszem byłem bardzo zadowolony ze współpracy z BRC do czasu reklamacji. Pracy wędki nigdy nie reklamowałem.
Jak wędka wróci z BRC na pewno Cię o tym poinformuję, więc nie zarzucaj mi, że czegoś nie kończę-to, że naprawa tyle trwa to nie moja wina.
Edit:
Yankis specjalnie dla Ciebie sprawdziłem.....termin naprawy wędki jaki Robert określił zanim ją otrzymał po raz 3 do naprawy to:
"Naprawa, jeśli stwierdzimy zasadność roszczenia, będzie dokonana w terminie wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej czyli w przypadku standardowym 30 dni, w przypadku sprowadzenia wymaganych komponentów z zagranicy 60 dni."
Po tym, że zamówiony został u producenta górny element blanku można wnioskować, że reklamacja została uznana-zresztą gdyby nie została uznana to przecież byłbym od razu o tym poinformowany.
i Edit 2:
gdzie coś zostało wycięte? ktoś skasował mojego posta?
Użytkownik apioo edytował ten post 25 kwiecień 2013 - 21:46