ok teraz mam trochę wolnego od obowiązków więc napiszę:
Kija robiony na blanku Phenix pst 894-2.
W kwietniu pokazałem kij znajomemu żeby powiedział mi coś o zauważonym defekcie złożenia rękojeści i zasugerował co dalej zrobić ... chłopak oglądając go szczegółowo znalazł "dziurę podłużną w blanku".
Przepraszam nie wiem jak to dokładnie nazwać. Pojawia się ona w chwili rozłożenia kija do łowienia, w górnym elemencie, jakieś 3-4 cm od łączenia. Przy złożonym nic nie widać - niestety podjęte szybko działania spowodowały że nie zrobiłem fotki :/
Tego samego dnia (19.04) zgłosiłem to osobiście do pracowni. Oczywiście 1sze reakcje chłopaków i sugerowanie że ...to moja wina, że jak patrzyłem, że na pewno uszkodzenie mechaniczne etc etc. Jednak szybko te opinie obaliłem.
Chłopak w sumie stwierdził że ma taki sam surowy blank i mi przezbroi tego kija,
TERAZ NAJLEPSZE:
po przyniesieniu blanku i rozłożeniu go do sprawdzenia ... pokazała się taka sama dziura!!!!
Heh w tej chwili nie miałem już pytań!
Wkurzyłem się jak kazano mi wysłać (żebym ja wysłał!!) wędkę do dystrybutora blanków na Polskę i opisał całą sytuację. Odmówiłem bo z Rodmasem nie robiłem żadnych umów (umów ?? tutaj też jest ciekawy wątek). W drodze wyjątku postanowiono zrobić to za mnie.
Żeby dla siebie mieć jakieś potwierdzenie złożenia po mejlu poszły oficjalne zgłoszenia i jakieś odpowiedzi.
wkleję tylko ostatnią odpowiedź z dnia 30 kwietnia 2014r.
" Witam !
W odniesieniu do reklamacji kija PST 894-2, kij zostanie zostanie w dniu 02-05-2014 wysłany do dystrybutora blanków Phenix , firmy Rodmas w celu Oględzin pęknięcia części szczytowej , na łączeniu . Odnośnie uchwytu , zostanie on naprawiony w pracowni XXXXX . Natomiast w przypadku wymiany blanku na nowy przez dystrybutora , koszty ponownego przezbrojenia ( usługi pokryje pracownia) , dodam iż w przypadku wymiany blanku na nowy , będzie miała zastosowanie formuła :
BLANK PHENIX NA KTÓRYM ZBUDOWANA JEST WĘDKA PODLEGA DOŻYWOTNIEJ GWARANCJI PRODUCENTA . ZŁAMANY BLANK WYMIENIANY JEST NA NOWY ZA OPŁATĄ 30-60 $ W ZALEŻNOŚCI OD MODELU (KOSZTY TRANSPORTU CZĘŚCI) .
ZWRÓCONE MUSZĄ BYĆ WSZYSTKIE KOMPONENTY NA KTÓRYCH ZOSTAŁA ZBUDOWANA WĘDKA -KOSZTY DOSTARCZENIA WĘDKI DO PRACOWNI I WYSYŁKI JEJ DO KLIENTA SĄ PO STRONIE KUPUJĄCEGO.
NOWY BLANK JEST ZBROJONY NIEODPŁATNIE W PRACOWNI.
NA POWŁOKI LAKIERNICZE I ROBOCIZNĘ UDZIELAMY 2 LETNIEJ GWARANCJI.
GOTOWE WĘDKI PHENIX PODLEGAJĄ ZASADĄ GWARANCJI PRODUCENTA . USZKODZONA WĘDKA JEST WYMIENIANA NA NOWĄ PO OPŁACENIU STAŁYCH KOSZTÓW 60- 80$ PO AKTUALNYM KURSIE (KOSZTY TRANSPORTU CZĘŚCI). WSZYSTKIE KOMPONENTY JAK I USZKODZONA WĘDKA MUSZĄ BYĆ ZWRÓCONE DO PRACOWNI.
KOSZTY DOSTARCZENIA WĘDKI DO PRACOWNI WYSYŁKI ZWROTNEJ SĄ PO STRONIE KUPUJĄCEGO.
pozdrawiam
XXXXXXX "
Od tego czasu cisza spokój....sielanka.
JAk ktoś coś to proszę bardzo pisać
Pozdr Tomek