#81 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 16:46
Pytam bo mam Stelle z 1998 roku i tam producent nie przewidzial tego portu do serwisu.
To jednorazowka ? tzn ma pracowac az sie nie zatrzyma. Bo zgodnie z tym co piszesz to nigdy nie powinno sie jej otwierac, czyscic i smarowac na nowo.
#82 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 16:50
I tu sie mylisz ma port serwisowy pod bebnemA kolowrotki bez portu serwisowego to jednorazowki ?
Pytam bo mam Stelle z 1998 roku i tam producent nie przewidzial tego portu do serwisu.
To jednorazowka ? tzn ma pracowac az sie nie zatrzyma. Bo zgodnie z tym co piszesz to nigdy nie powinno sie jej otwierac, czyscic i smarowac na nowo.
#83 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 16:57
To raczej niewiedza niz pomylka.
Zalaczam schemat Stelli F - akurat rozmiar 2500.
W ktory miejscu znajduje sie ow port?
Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam
Załączone pliki
#84 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 16:57
Jak pisałem wcześniej to tak jak rozrząd w aucie nie rozbiera się go przy wymianie oleju tylko przy wymianie; zimeringow, napinaczy, łożysk ,ale dokładnie sie zaznacza przed rozbiórką bo to bardzo wazne
#85 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 17:01
#86 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 17:01
...
Użytkownik Endi edytował ten post 31 sierpień 2013 - 13:24
#87 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 17:10
dokładnie sie zaznacza przed rozbiórką bo to bardzo wazne
@Matusiak,
napisz o tym więcej jesli mozesz. Słyszałem już kilka razy o tym zaznaczaniu trybów, ale powiem szczerze nie bardzo potrafię sobie wyobrazić jak to zrobić. Przydałaby się jakaś obrazkowa instrukcja.
Pozdrawiam
#88 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 17:10
TU akurat jest standardowa blaszka serwisowa na rysunku nr6054 odkręcana jedna śrubką
Wstawie wieczorem fotke korpusu po zdjeciu tej blaszki...
#89 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 17:17
dokładnie sie zaznacza przed rozbiórką bo to bardzo wazne
[/quote]
@Matusiak,
napisz o tym więcej jesli mozesz. Słyszałem już kilka razy o tym zaznaczaniu trybów, ale powiem szczerze nie bardzo potrafię sobie wyobrazić jak to zrobić. Przydałaby się jakaś obrazkowa instrukcja.
Pozdrawiam
[/quote]
Sory ale nie wybebeszę kołowrotka żeby porobić fotki ,tym bardziej ze robię to tylko kiedy jest taka potrzeba czyli awaria ,ale jak cos się trafi to obiecuje ze postaram sie to pokazać na fotkach i wcale niejest to proste
#90 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 17:19
...
Użytkownik Endi edytował ten post 31 sierpień 2013 - 13:25
#91 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 17:21
Rozebral, rozdzielil zeby STELLI MILLENIUM.
Nalezy mu wspolczuc, czyz nie ?
#92 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 17:30
...
Użytkownik Endi edytował ten post 06 wrzesień 2013 - 17:09
#93 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 17:33
...
Użytkownik Endi edytował ten post 31 sierpień 2013 - 13:25
#94 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 17:56
#95 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 18:04
...
Użytkownik Endi edytował ten post 31 sierpień 2013 - 13:25
#96 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 18:19
Po to mamy forum aby rozstrzygać za i przeciw.Chwała każdemu za rady i spostrzeżenia.
#97 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 18:30
#98 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 18:35
#99 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 19:08
Po drugie jak wprowadzić smar stały na tryby przekładni przez blaszkę serwisową tudzież port smarowania?
Czy kołowrotki wydawałoby się nie posiadające takiego systemu (Red Arc,Zauber...) są skazane na smar fabryczny?
Czy stosowanie smaru w sprayu na zużyty smar jest racjonalne?
#100 OFFLINE
Napisano 07 luty 2011 - 19:18
a smary w spreju jest za zadki do stosowania w kołowrotku
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: kołowrotek, serwis
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych