... Wystarczy spojrzeć na wagę blanków o porównywalnej długości oraz c.w aby to zauważyć.Blank 8`6 o c.w 28g waży 58g a odpowiednik amerykański około 70-80g..
baju baju baj..
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 15 listopad 2012 - 12:01
... Wystarczy spojrzeć na wagę blanków o porównywalnej długości oraz c.w aby to zauważyć.Blank 8`6 o c.w 28g waży 58g a odpowiednik amerykański około 70-80g..
Napisano 15 listopad 2012 - 12:13
Jaśniej proszę bo nie rozumiem .baju baju baj..
Napisano 15 listopad 2012 - 13:09
Napisano 15 listopad 2012 - 13:50
Napisano 15 listopad 2012 - 14:25
Napisano 15 listopad 2012 - 14:38
Napisano 15 listopad 2012 - 15:45
Napisano 15 listopad 2012 - 16:02
Napisano 15 listopad 2012 - 16:33
Napisano 15 listopad 2012 - 16:46
Napisano 15 listopad 2012 - 17:00
Napisano 15 listopad 2012 - 17:02
Napisano 15 listopad 2012 - 18:17
Użytkownik mrWhite7 edytował ten post 15 listopad 2012 - 20:45
Napisano 19 luty 2013 - 23:28
Góralska teoria poznania mówi, że są trzy prawdy: Święta prowda, Tyż prowda i Gówno prowda.
Zamówiłem w pracowni 2 kije i czekam na realizacje. Czy mam się już bać?
Póki co, to od momentu wpisu apioo chodzę częściej do kibla.
pozdrawiam
Napisano 19 luty 2013 - 23:33
Faktycznie Twoj wpis wiele wniósł do tematu
Ogarnij się chłopie
Napisano 21 luty 2013 - 14:14
Faktycznie, sprawy gwarancji i napraw załatwia się w pracowni, firmie, czy gdzie tam, a nie na forum.
Co on ma tu przysięgi składać i publicznie opisywać co naprawi, a czego nie naprawi? Zanieś wędkę do naprawy, czy wymiany i już. Bo z czytania wnoszę, ze wszystko odbywa się na forum zamiast w pracowni.
Dopiero, jak wszystko zawiedzie, możesz opisać sytuację na forum.
Naprawdę śmieszy mnie ten płacz o pięć złotych, o marże, o inne drobne sprawy. Sprzedawca, chce to daje marże, nie chce to nie daje. Nie kupowałem w BRC, nie znam właściciela, nie znam apio. Ale sposób przedstawiania spraw na tym forum jest co najmniej żenujący i niestety ze strony kolegi apio, bo właściciel wydaje się rzeczowo odpowiedział raz i wystarczyło moim zdaniem, a brzmiało to mniej, więcej "proszę dostarczyć kij do poprawki, czy tam reklamacji"
EDIT: poprawiono literówki
Użytkownik yankis edytował ten post 21 luty 2013 - 14:20
Napisano 21 luty 2013 - 14:34
Dobrze, że opisał sprawę. Potencjalny klient dowiedział się co i jak jest naprawiane, jak wygląda serwis.
Podam Ci przykład. Dosłownie tuż przed sprawą apio kumpel prosił mnie, żebym mu poleciał pracownie. Doradziłem mu, żeby wymyślił sobie jak ma wędka wyglądać (komponenty były już wybrane), a pracownie się wybierze na końcu. Poleciłem mu strony pracowni oraz ten dział na j.pl Trafił na ten wątek i zauroczony zdjęciami batsonów w piance powiedział, że taką chcę. Dzień później uczciwie poinformowałem go o problemach jakie ma apio (a zdjęcia napraw rozwiały wszelkie wątpliwości). Zrezygnował natychmiast, bo mu się nie chce później użerać.
Odnoszę wrażenie, że na tym forum można pisać tylko dobrze. Jak ktoś ma coś skrytykować, to się odsyła go na PW, albo fizycznie do pracowni.
EOT
Napisano 21 luty 2013 - 15:08
Po to jest Forum aby takie sprawy opisywać , jeżeli pracownia jest ok to otrzymuje dużo pochlebnych recenzji , jeżeli nie, to jest odwrotnie . Dobrze że są wątki o pracowniach bo potencjalny zleceniodawca ma wyobrażenie jaki styl , Design oraz czy estetycznie zlecenia (czytaj wędki) są wykonane . Tak jak już napisał Krzysiek , trzeba się zastanowić i rozważyć czy warto użerać się z pracownią czy też lepiej wykonać sobie samemu wędkę marzeń i jeszcze jedna rada , lepiej nikogo nie polecać chyba że się ma pełne zaufanie do wykonawcy bo potem mogą być pretensje
Napisano 21 luty 2013 - 15:25
Dobrze, że opisał sprawę. Potencjalny klient dowiedział się co i jak jest naprawiane, jak wygląda serwis.
Podam Ci przykład. Dosłownie tuż przed sprawą apio kumpel prosił mnie, żebym mu poleciał pracownie. Doradziłem mu, żeby wymyślił sobie jak ma wędka wyglądać (komponenty były już wybrane), a pracownie się wybierze na końcu. Poleciłem mu strony pracowni oraz ten dział na j.pl Trafił na ten wątek i zauroczony zdjęciami batsonów w piance powiedział, że taką chcę. Dzień później uczciwie poinformowałem go o problemach jakie ma apio (a zdjęcia napraw rozwiały wszelkie wątpliwości). Zrezygnował natychmiast, bo mu się nie chce później użerać.
Odnoszę wrażenie, że na tym forum można pisać tylko dobrze. Jak ktoś ma coś skrytykować, to się odsyła go na PW, albo fizycznie do pracowni.
EOT
Sądze, ze się mylisz. Do końca niestety nie wiem kto w tym sporze ma rację. Facet nie oddał wędki do reklamacji, a tu od kilku dni dyskutuje. Jeżeli uzupełnienie lakieru wygląda, jak wygląda, to jak takie coś mógł odebrać?
Połozenie lakieru uzupełniajacego nie jest jakimś mega problemem, czy nawet przewinięcie na nowo omotki. Nie powinno być śladu po takiej interwencji, no może przy malowanych blankach jest gorzej, ale też do ogarnięcia. Nie jestem zawodowcem, ale robiłem takie rzeczy i nie jest to jakaś skoplikowana operacja.
Sądzę, że to pewne nadużycie wciąganie wszystkich uzytkowników w ta dyskusję, sprawa nie została do końca właściwie załatwiona drogą mailową, telefoniczną, osobistego stawienia się w tejże pracowni. Tu prowadzi się dyskusję, a tak nie powinno być. Piklenie się, że ktoś nie odpowiedział na maila z jedno, czy dwudniowym opóźnieniem, to już total przesada.
Rozumiem, że to są prywatne pieniadze i usługa musi być wykonana własciwie, zdażaja się jednak błędy w sztuce i po to jest rękojmia, czy reklamacja, zeby to załatwić. Zanim sfinalizowano sprawę kolega pozwolił sobie na szereg różnych wypowiedzi, wklejek korespondencji itp. Za wcześnie to zrobił, za wcześnie i już.
Napisano 21 luty 2013 - 16:03
Yankis szanuję Twoje zdanie, ale proszę nie pisz, że nie oddałem wędki do reklamacji-oddałem dwa razy(masz opisane w moim pierwszym poście).
Gdy 13stycznia chciałem przyjść po to co moje, nie chciano żebym przyszedł tylko dostałem informację, że zostanie wysłane-nie zostało, czekałem przeszło miesiąc, na ostatniego maila z 5lutego o wysyłkę nawet odpowiedzi się nie doczekałem. Teraz się okazuje, że to moja wina bo ja nie przyszedłem.
W kwestii rzeczy poruszonych w Twoim pierwszym poście, wybacz, ale jak ktoś zarzuca mi nieprawdę lub absurd, mam prawo pokazać, że zarzuty są nieprawdziwe.
Różności wędkarskie →
Cafe jerkbait.pl →
Hurtownia Abc Wędkarz.plNapisany przez pawlo29 , 07 wrz 2021 reklamacja |
|
|
||
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
Reklamowanie w pracowni - jak to powinno normalnie wyglądać ??Napisany przez deichkind , 17 cze 2014 reklamacja, gwarancja |
|
|
||
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
Buduję wędkę sam, ale co z gwarancją na komponenty...Napisany przez Cpt. Lego , 10 sie 2011 gwarancja, reklamacja |
|
|
||
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
Reklamacje MHXNapisany przez puszek7 , 06 lis 2012 gwarancja, reklamacja, mhx |
|
|
||
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
Batson WarrantyNapisany przez yglo , 17 sty 2012 gwarancja, reklamacja, batson |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych