Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Pracownia Fishing Center opinie

rodbuilding pracownia

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
840 odpowiedzi w tym temacie

#341 OFFLINE   patu

patu

    Ekspert

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPipPip
  • 6984 postów
  • Lokalizacjaokolice Szczecina
  • Imię:Patryk
  • Nazwisko:S.

Napisano 08 czerwiec 2014 - 17:10

W moim przypadku naprawa gwarancyjna (wymiana) złamanej szczytowki w FC trwała...5dni...szybko,zwięźle i na temat...

#342 OFFLINE   Guzu

Guzu

    (G)uzurpator

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 14826 postów
  • LokalizacjaPodkowa
  • Imię:Daniel

Napisano 08 czerwiec 2014 - 17:12

Dobrze kupowac i miec poczucie, ze ma sie gwarancje.

Co bedzie potem ...

Lepiej nie mowic.

Przerabialem rozne historie, w roznych miejscach.

Nauczylem sie - liczyc na siebie, a nie na gwarancje.



#343 OFFLINE   Meme

Meme

    booom

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3094 postów
  • LokalizacjaWarszawa - Tarchomin
  • Imię:Michał
  • Nazwisko:Oświeciński

Napisano 08 czerwiec 2014 - 17:13

Dożywotnia gwarancja na wady materialowe blanku? O takiej chyba mówimy?

Bujo

Ale czemu nie spróbować dla klienta ? Jak widać tym razem przeszło - :)



#344 OFFLINE   tasiek321

tasiek321

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1419 postów
  • LokalizacjaSzczecin
  • Imię:Bartek

Napisano 08 czerwiec 2014 - 17:50

W moim przypadku naprawa gwarancyjna (wymiana) złamanej szczytowki w FC trwała...5dni...szybko,zwięźle i na temat...

To krócej niż ja guza na głowie miałem ;)

Przy tym złamaniu szczytówki główką 25g w dyńkę oberwałem :ph34r:


  • Guzu i patu lubią to

#345 OFFLINE   patu

patu

    Ekspert

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPipPip
  • 6984 postów
  • Lokalizacjaokolice Szczecina
  • Imię:Patryk
  • Nazwisko:S.

Napisano 08 czerwiec 2014 - 18:10

...twardy z Ciebie tasior :P ...



#346 OFFLINE   Bujo

Bujo

    Zaawansowany

  • Bloggerzy
  • PipPipPip
  • 4441 postów

Napisano 08 czerwiec 2014 - 18:36

Witam,

Zakładając, ze Mudhole daje nowy blank to kto ma zapłacić za przesyłkę, kto i dlaczego ma to spowrotem uzbroić ( jednoczesciowka) bo kurier dał dupy zaś wysylajacy nie ubezpieczyl przesyłki?

Wkleic cos tam za małe pieniądze i łowić dalej.

Bujo

#347 OFFLINE   Fatso

Fatso

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2662 postów
  • LokalizacjaWarszawa, Choszczówka
  • Imię:Michał

Napisano 08 czerwiec 2014 - 18:45

Ale dlaczego w ogóle Mudhole ma być odpowiedzialny za firmę kurierską :blink: ????? Kurier dał dupy, on jest winien, a nie producent blanku, bądź zbrojmistrz :ph34r:  Następnym razem, jak wkurzysz się na ryby, że nie biorą i kij złamiesz na kolanie, to też będziesz domagać się od pracowni uznania reklamacji, że blank nie ma niełamliwości absolutnej???? Bzdura jakaś :angry:



#348 OFFLINE   Niedzielny

Niedzielny

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3780 postów

Napisano 08 czerwiec 2014 - 18:51

Ale dlaczego w ogóle Mudhole ma być odpowiedzialny za firmę kurierską :blink: ????? Kurier dał dupy, on jest winien, a nie producent blanku, bądź zbrojmistrz :ph34r:  Następnym razem, jak wkurzysz się na ryby, że nie biorą i kij złamiesz na kolanie, to też będziesz domagać się od pracowni uznania reklamacji, że blank nie ma niełamliwości absolutnej???? Bzdura jakaś :angry:


Ale ja nigdzie nie napisalem, ze FC ma placic za przezbrojenie blanku. Wrecz przeciwnie, napisalem przeciez wczesniej, ze uzbroilbym odplatnie kij na nowo u nich. To, ze za nowy blank sie placi ok 30$ to tez oczywiste, teraz tez bede musial to zaplacic i z tym sie licze.

#349 OFFLINE   slava

slava

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 379 postów
  • LokalizacjaŁomianki
  • Imię:Sławek

Napisano 08 czerwiec 2014 - 19:38

Może się nie znam, ba... nawet na pewno się nie znam, ale.. jak mi spadnie telewizor ze ściany to nie ma bata - nie dostanę nowego telewizora od żadnej firmy na świecie (choćbym nawet bardzo błagał itp.). No chyba, że wykupiłem modne ostatnio dodatkowe opcje gwarancji - wówczas ok.

 

Nie dziwię się P. Irkowi, że odmówił skutecznego załatwienia sprawy, no chyba że złamanie podpiąć pod jakiegoś wąsatego, co najpierw złamał najpierw przy "odjeździe", a potem wyskoczył i poprawił z ogona ;). Gwarancja obejmuje wady wynikające z użytkowania zgodnego z przeznaczeniem i dlatego złamana szczytówka 5 dni, a kurierska wtopa "no way".

 

Ale ja się nie znam... .

 

Pozdrawiam,

Sławek


  • Fatso lubi to

#350 OFFLINE   Fatso

Fatso

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2662 postów
  • LokalizacjaWarszawa, Choszczówka
  • Imię:Michał

Napisano 08 czerwiec 2014 - 19:47

Ale ja nigdzie nie napisalem, ze FC ma placic za przezbrojenie blanku. Wrecz przeciwnie, napisalem przeciez wczesniej, ze uzbroilbym odplatnie kij na nowo u nich. To, ze za nowy blank sie placi ok 30$ to tez oczywiste, teraz tez bede musial to zaplacic i z tym sie licze.

Żbiku, złociutki! :)  Czytajże ze zrozumieniem :rolleyes: . Ja też NIE PISALEM O ZBROJENIU, wspomniałem jedynie o "zbrojmistrzu". Zresztą, nawet jeśli FC traktowałeś tylko, jako importera MHX, to moje zastrzeżenia niezmiennie pozostaja w mocy.

Pzdr,

Fatso



#351 OFFLINE   Del Toro

Del Toro

    Ekspert

  • Moderatorzy
  • 8002 postów
  • LokalizacjaLondyn, UK

Napisano 08 czerwiec 2014 - 20:07

Nie wiem o co takie halo, gwarancja u MHX przeciez bardzo prosta. Rejestrujesz blank, lamiesz, wysylasz maila do Mudhole, placisz 30 dolcow i dostajesz nowy. 


  • Apioo, puszek7 i skalek-77 lubią to

#352 OFFLINE   Niedzielny

Niedzielny

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3780 postów

Napisano 08 czerwiec 2014 - 20:29

Żbiku, złociutki! :) Czytajże ze zrozumieniem :rolleyes: . Ja też NIE PISALEM O ZBROJENIU, wspomniałem jedynie o "zbrojmistrzu". Zresztą, nawet jeśli FC traktowałeś tylko, jako importera MHX, to moje zastrzeżenia niezmiennie pozostaja w mocy.
Pzdr,
Fatso

Mialem zacytowac wczesniejszy post bujo, a nie Twoj, sorry.

Reasumujac, jakbym okazal sie cwaniaczkiem i upieral sie, ze kij strzelil na rybie to pracownia musi mi uznac gwarancje, zalatwic nowy blank i za friko przezbroic? Czyli po raz kolejny nieoplacalne bylo bycie uczciwym i przedstawienie sprawy zgodnie z prawda? To sie chyba nazywa uczciwe podejscie? Gdzies nawet czytalem na forum, ze w FC, jesli sie przyznasz od razu, ze kij strzelil z Twojej winy, to zaplacisz tylko te 30$ za blank + uzbrojenie nowego blanku w stare komponenty (+ oczywiscie wysylka nowego kija do mnie). I na to tez glownie liczylem. Ogolnie to liczylem chociaz na to, ze Pan Irek powie "powalczymy, sprobujemy, bedzie troche kosztowalo ale cos zrobimy". Chyba sie jednak przeliczylem...

Użytkownik Żbiku edytował ten post 08 czerwiec 2014 - 20:44


#353 OFFLINE   Fatso

Fatso

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2662 postów
  • LokalizacjaWarszawa, Choszczówka
  • Imię:Michał

Napisano 08 czerwiec 2014 - 21:02

:rolleyes:  ... a ten swoje ... :huh:

Cóż ... poczekajmu na Irka :mellow:



#354 OFFLINE   jbk

jbk

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1282 postów
  • LokalizacjaKętrzyn , Meolo(I)
  • Imię:Jarosław
  • Nazwisko:Balik

Napisano 08 czerwiec 2014 - 21:09

Mialem zacytowac wczesniejszy post bujo, a nie Twoj, sorry.

Reasumujac, jakbym okazal sie cwaniaczkiem i upieral sie, ze kij strzelil na rybie to pracownia musi mi uznac gwarancje, zalatwic nowy blank i za friko przezbroic? Czyli po raz kolejny nieoplacalne bylo bycie uczciwym i przedstawienie sprawy zgodnie z prawda? To sie chyba nazywa uczciwe podejscie? Gdzies nawet czytalem na forum, ze w FC, jesli sie przyznasz od razu, ze kij strzelil z Twojej winy, to zaplacisz tylko te 30$ za blank + uzbrojenie nowego blanku w stare komponenty (+ oczywiscie wysylka nowego kija do mnie). I na to tez glownie liczylem. Ogolnie to liczylem chociaz na to, ze Pan Irek powie "powalczymy, sprobujemy, bedzie troche kosztowalo ale cos zrobimy". Chyba sie jednak przeliczylem...

Jak się łamie kij ze swojej winy(w tym przypadku słabo zabezpieczona przesyłka) to się bierze to na klatę. W tamtym roku połamałem dwa MHX i nawet przez myśl mi nie przeszło aby komuś z tego powodu zawracać głowę.



#355 OFFLINE   Niedzielny

Niedzielny

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3780 postów

Napisano 08 czerwiec 2014 - 21:13

Fatso, chodzi mi jedynie o to, ze "obca" mi pracownia, z ktora nigdy wczesniej nie mialem kontaktu i nic w niej nie robilem, pomogla mi w tej kwestii, a pracownia, w ktorej zamowilem i wykonalem kij, w ktorej kupilem 2 kolejne kije (łącznie ponad 2000zl) po prostu, mowiac brzydko, "spuscila mnie na drzewo". Teraz rozumiesz o co mi chodzi?

#356 OFFLINE   krzychun

krzychun

    Giełda rulez

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2190 postów
  • LokalizacjaWieluń
  • Imię:Krzysiek

Napisano 08 czerwiec 2014 - 21:35

Jak się łamie kij ze swojej winy(w tym przypadku słabo zabezpieczona przesyłka) to się bierze to na klatę. W tamtym roku połamałem dwa MHX i nawet przez myśl mi nie przeszło aby komuś z tego powodu zawracać głowę.

Bo samemu odesłałeś? Jeżeli tak, to nie czytaj dalej :)

Jeżeli nie, to skoro po rejestracji i uszkodzeniu (bez znaczenia z czyjej winy) możemy go mieć nowego za 30 dol. to dlaczego nie skorzystać. Możesz załatwiać sam, ale i możesz spróbować skorzystać z przedstawiciela. I tu problem, bo podobno przedstawiciel temat olał.

Gdybym ja, łamiąc dwa blanki w cenie których ewentualna wymiana jest na 100% zawarta, miał być dumny z niezawracania komuś głowy,  to bym mocna zaczął się zastanawiać czy ją w ogóle mam. Bez urazy kolego, ale tu nie ma powodu do dumy i chwalenia się. To jest kasa, którą ty straciłeś (sprezentowałeś mudholowi)


  • pepso i krystiano1981r lubią to

#357 OFFLINE   krystiano1981r

krystiano1981r

    Historię tworzą ci,którzy wieszają bohaterów...

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2790 postów
  • LokalizacjaDolina Widawy...;)
  • Imię:Krystian

Napisano 08 czerwiec 2014 - 21:37

Witam.

Kilka miesięcy temu pękł mi pierścień w przelotce startowej (pewnie w wyniku upadku kija). Dzwonię do pracowni (nie FC) i pytam czy da się coś z tym zrobić

-proszę przysłać kij do nas

Następnego dnia wysłałem paczkę i czekałem na odpowiedź,która przyszła za niecały tydzień

-przelotka wymieniona,proszę o dane do wysyłki wędki

-dziękuję,ile płacę?

-nic

-jak to nic?

-wszystkie koszty pokrywa pracownia

-to chociaż za wysyłkę zapłacę?

-absolutnie nie a przy okazji odświeżyłem Panu rękojeść i delikatnie pociągnąłem cork-sealem

-dziękuję

-polecam się na przyszłość.

Takiego podejścia do klienta życzę Ci na przyszłość kol Żbiku, :)



#358 OFFLINE   tasiek321

tasiek321

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1419 postów
  • LokalizacjaSzczecin
  • Imię:Bartek

Napisano 08 czerwiec 2014 - 21:41

Krystian to pochwal się jeszcze co to za pracownia była :rolleyes:

To się nazywa podejście do klienta :)



#359 OFFLINE   krystiano1981r

krystiano1981r

    Historię tworzą ci,którzy wieszają bohaterów...

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2790 postów
  • LokalizacjaDolina Widawy...;)
  • Imię:Krystian

Napisano 08 czerwiec 2014 - 21:50

Bartek,nie chciałbym wywołać zarzewia jakiegoś konfliktu w tym temacie więc celowo nie napisałem nazwy pracowni,chodziło mi bardziej o to podejście do klienta,które sprawia,że chętnie wracamy do danej pracowni. :)



#360 OFFLINE   Cpt. Lego

Cpt. Lego

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 919 postów
  • LokalizacjaKwidzyn
  • Imię:Marek

Napisano 08 czerwiec 2014 - 21:56

Nie, no bez jaj. Jeżeli wyślę beznadziejnie zabezpieczoną przesyłke i wędka się połamie lub nawet zginie, to sprzedawca blanku, czy wędki ma odpowiadać finansowo? Ten kraj ma do czegoś dojść? Chcecie zarżnać małe firmy swoją lekkomyślnością? Naprawdę trudno mi jest zrozumiec nieuzasadniony żal kolegi Żbika. A postepowanie konkurencyjnej firmy niekoniecznie było bezinteresowne. Odebrała klienta i o to tez chodzi w biznesie :) Jedna firma straciła klienta, a inna zyskała i biznes się kreci ;)







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rodbuilding, pracownia