#341 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 17:10
#342 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 17:12
Dobrze kupowac i miec poczucie, ze ma sie gwarancje.
Co bedzie potem ...
Lepiej nie mowic.
Przerabialem rozne historie, w roznych miejscach.
Nauczylem sie - liczyc na siebie, a nie na gwarancje.
- Karol Krause, gulf, puszek7 i 1 inna osoba lubią to
#343 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 17:13
Dożywotnia gwarancja na wady materialowe blanku? O takiej chyba mówimy?
Bujo
Ale czemu nie spróbować dla klienta ? Jak widać tym razem przeszło -
#344 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 17:50
W moim przypadku naprawa gwarancyjna (wymiana) złamanej szczytowki w FC trwała...5dni...szybko,zwięźle i na temat...
To krócej niż ja guza na głowie miałem
Przy tym złamaniu szczytówki główką 25g w dyńkę oberwałem
- Guzu i patu lubią to
#345 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 18:10
...twardy z Ciebie tasior ...
#346 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 18:36
Zakładając, ze Mudhole daje nowy blank to kto ma zapłacić za przesyłkę, kto i dlaczego ma to spowrotem uzbroić ( jednoczesciowka) bo kurier dał dupy zaś wysylajacy nie ubezpieczyl przesyłki?
Wkleic cos tam za małe pieniądze i łowić dalej.
Bujo
#347 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 18:45
Ale dlaczego w ogóle Mudhole ma być odpowiedzialny za firmę kurierską ????? Kurier dał dupy, on jest winien, a nie producent blanku, bądź zbrojmistrz Następnym razem, jak wkurzysz się na ryby, że nie biorą i kij złamiesz na kolanie, to też będziesz domagać się od pracowni uznania reklamacji, że blank nie ma niełamliwości absolutnej???? Bzdura jakaś
#348 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 18:51
Ale dlaczego w ogóle Mudhole ma być odpowiedzialny za firmę kurierską ????? Kurier dał dupy, on jest winien, a nie producent blanku, bądź zbrojmistrz Następnym razem, jak wkurzysz się na ryby, że nie biorą i kij złamiesz na kolanie, to też będziesz domagać się od pracowni uznania reklamacji, że blank nie ma niełamliwości absolutnej???? Bzdura jakaś
Ale ja nigdzie nie napisalem, ze FC ma placic za przezbrojenie blanku. Wrecz przeciwnie, napisalem przeciez wczesniej, ze uzbroilbym odplatnie kij na nowo u nich. To, ze za nowy blank sie placi ok 30$ to tez oczywiste, teraz tez bede musial to zaplacic i z tym sie licze.
#349 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 19:38
Może się nie znam, ba... nawet na pewno się nie znam, ale.. jak mi spadnie telewizor ze ściany to nie ma bata - nie dostanę nowego telewizora od żadnej firmy na świecie (choćbym nawet bardzo błagał itp.). No chyba, że wykupiłem modne ostatnio dodatkowe opcje gwarancji - wówczas ok.
Nie dziwię się P. Irkowi, że odmówił skutecznego załatwienia sprawy, no chyba że złamanie podpiąć pod jakiegoś wąsatego, co najpierw złamał najpierw przy "odjeździe", a potem wyskoczył i poprawił z ogona . Gwarancja obejmuje wady wynikające z użytkowania zgodnego z przeznaczeniem i dlatego złamana szczytówka 5 dni, a kurierska wtopa "no way".
Ale ja się nie znam... .
Pozdrawiam,
Sławek
- Fatso lubi to
#350 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 19:47
Ale ja nigdzie nie napisalem, ze FC ma placic za przezbrojenie blanku. Wrecz przeciwnie, napisalem przeciez wczesniej, ze uzbroilbym odplatnie kij na nowo u nich. To, ze za nowy blank sie placi ok 30$ to tez oczywiste, teraz tez bede musial to zaplacic i z tym sie licze.
Żbiku, złociutki! Czytajże ze zrozumieniem . Ja też NIE PISALEM O ZBROJENIU, wspomniałem jedynie o "zbrojmistrzu". Zresztą, nawet jeśli FC traktowałeś tylko, jako importera MHX, to moje zastrzeżenia niezmiennie pozostaja w mocy.
Pzdr,
Fatso
#351 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 20:07
Nie wiem o co takie halo, gwarancja u MHX przeciez bardzo prosta. Rejestrujesz blank, lamiesz, wysylasz maila do Mudhole, placisz 30 dolcow i dostajesz nowy.
- Apioo, puszek7 i skalek-77 lubią to
#352 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 20:29
Mialem zacytowac wczesniejszy post bujo, a nie Twoj, sorry.Żbiku, złociutki! Czytajże ze zrozumieniem . Ja też NIE PISALEM O ZBROJENIU, wspomniałem jedynie o "zbrojmistrzu". Zresztą, nawet jeśli FC traktowałeś tylko, jako importera MHX, to moje zastrzeżenia niezmiennie pozostaja w mocy.
Pzdr,
Fatso
Reasumujac, jakbym okazal sie cwaniaczkiem i upieral sie, ze kij strzelil na rybie to pracownia musi mi uznac gwarancje, zalatwic nowy blank i za friko przezbroic? Czyli po raz kolejny nieoplacalne bylo bycie uczciwym i przedstawienie sprawy zgodnie z prawda? To sie chyba nazywa uczciwe podejscie? Gdzies nawet czytalem na forum, ze w FC, jesli sie przyznasz od razu, ze kij strzelil z Twojej winy, to zaplacisz tylko te 30$ za blank + uzbrojenie nowego blanku w stare komponenty (+ oczywiscie wysylka nowego kija do mnie). I na to tez glownie liczylem. Ogolnie to liczylem chociaz na to, ze Pan Irek powie "powalczymy, sprobujemy, bedzie troche kosztowalo ale cos zrobimy". Chyba sie jednak przeliczylem...
Użytkownik Żbiku edytował ten post 08 czerwiec 2014 - 20:44
#353 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 21:02
... a ten swoje ...
Cóż ... poczekajmu na Irka
#354 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 21:09
Mialem zacytowac wczesniejszy post bujo, a nie Twoj, sorry.
Reasumujac, jakbym okazal sie cwaniaczkiem i upieral sie, ze kij strzelil na rybie to pracownia musi mi uznac gwarancje, zalatwic nowy blank i za friko przezbroic? Czyli po raz kolejny nieoplacalne bylo bycie uczciwym i przedstawienie sprawy zgodnie z prawda? To sie chyba nazywa uczciwe podejscie? Gdzies nawet czytalem na forum, ze w FC, jesli sie przyznasz od razu, ze kij strzelil z Twojej winy, to zaplacisz tylko te 30$ za blank + uzbrojenie nowego blanku w stare komponenty (+ oczywiscie wysylka nowego kija do mnie). I na to tez glownie liczylem. Ogolnie to liczylem chociaz na to, ze Pan Irek powie "powalczymy, sprobujemy, bedzie troche kosztowalo ale cos zrobimy". Chyba sie jednak przeliczylem...
Jak się łamie kij ze swojej winy(w tym przypadku słabo zabezpieczona przesyłka) to się bierze to na klatę. W tamtym roku połamałem dwa MHX i nawet przez myśl mi nie przeszło aby komuś z tego powodu zawracać głowę.
#355 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 21:13
#356 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 21:35
Jak się łamie kij ze swojej winy(w tym przypadku słabo zabezpieczona przesyłka) to się bierze to na klatę. W tamtym roku połamałem dwa MHX i nawet przez myśl mi nie przeszło aby komuś z tego powodu zawracać głowę.
Bo samemu odesłałeś? Jeżeli tak, to nie czytaj dalej
Jeżeli nie, to skoro po rejestracji i uszkodzeniu (bez znaczenia z czyjej winy) możemy go mieć nowego za 30 dol. to dlaczego nie skorzystać. Możesz załatwiać sam, ale i możesz spróbować skorzystać z przedstawiciela. I tu problem, bo podobno przedstawiciel temat olał.
Gdybym ja, łamiąc dwa blanki w cenie których ewentualna wymiana jest na 100% zawarta, miał być dumny z niezawracania komuś głowy, to bym mocna zaczął się zastanawiać czy ją w ogóle mam. Bez urazy kolego, ale tu nie ma powodu do dumy i chwalenia się. To jest kasa, którą ty straciłeś (sprezentowałeś mudholowi)
- pepso i krystiano1981r lubią to
#357 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 21:37
Witam.
Kilka miesięcy temu pękł mi pierścień w przelotce startowej (pewnie w wyniku upadku kija). Dzwonię do pracowni (nie FC) i pytam czy da się coś z tym zrobić
-proszę przysłać kij do nas
Następnego dnia wysłałem paczkę i czekałem na odpowiedź,która przyszła za niecały tydzień
-przelotka wymieniona,proszę o dane do wysyłki wędki
-dziękuję,ile płacę?
-nic
-jak to nic?
-wszystkie koszty pokrywa pracownia
-to chociaż za wysyłkę zapłacę?
-absolutnie nie a przy okazji odświeżyłem Panu rękojeść i delikatnie pociągnąłem cork-sealem
-dziękuję
-polecam się na przyszłość.
Takiego podejścia do klienta życzę Ci na przyszłość kol Żbiku,
- Guzu, Jozi, pepso i 7 innych osób lubią to
#358 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 21:41
Krystian to pochwal się jeszcze co to za pracownia była
To się nazywa podejście do klienta
#359 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 21:50
Bartek,nie chciałbym wywołać zarzewia jakiegoś konfliktu w tym temacie więc celowo nie napisałem nazwy pracowni,chodziło mi bardziej o to podejście do klienta,które sprawia,że chętnie wracamy do danej pracowni.
#360 OFFLINE
Napisano 08 czerwiec 2014 - 21:56
Nie, no bez jaj. Jeżeli wyślę beznadziejnie zabezpieczoną przesyłke i wędka się połamie lub nawet zginie, to sprzedawca blanku, czy wędki ma odpowiadać finansowo? Ten kraj ma do czegoś dojść? Chcecie zarżnać małe firmy swoją lekkomyślnością? Naprawdę trudno mi jest zrozumiec nieuzasadniony żal kolegi Żbika. A postepowanie konkurencyjnej firmy niekoniecznie było bezinteresowne. Odebrała klienta i o to tez chodzi w biznesie Jedna firma straciła klienta, a inna zyskała i biznes się kreci
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rodbuilding, pracownia
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
KanonNapisany przez Sławek Oppeln Bronikowski , 05 lut 2023 rodbuilding |
|
|
||
AUTORSKI
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
Naprawy, przeróbki i budowa wędeczekNapisany przez panpawel85 , 21 lis 2018 rodbuilding, wrapping, przebudowa i 1 więcej |
|
|
||
|
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
Ogłoszenia administracyjne - dział RBNapisany przez Del Toro , 11 gru 2017 rodbuilding |
|
|
|
|
TECH
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
SPIS TREŚCI DZIAŁU - tematy techniczne / blanki / inne tematy RBNapisany przez Del Toro , 07 gru 2017 rodbuilding |
|
|
|
AUTORSKI
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
Wojtka poj...Napisany przez gończy , 12 lut 2017 cage rods, autorski-rb, pracownia |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych