Nie, no bez jaj. Jeżeli wyślę beznadziejnie zabezpieczoną przesyłke i wędka się połamie lub nawet zginie, to sprzedawca blanku, czy wędki ma odpowiadać finansowo? Ten kraj ma do czegoś dojść? Chcecie zarżnać małe firmy swoją lekkomyślnością? Naprawdę trudno mi jest zrozumiec nieuzasadniony żal kolegi Żbika. A postepowanie konkurencyjnej firmy niekoniecznie było bezinteresowne. Odebrała klienta i o to tez chodzi w biznesie Jedna firma straciła klienta, a inna zyskała i biznes się kreci
O czym Ty Chlopie piszesz?? Przeczytales moje wczesniejsze posty? Czy ja gdzies napisalem o odpowiedzialnosci finansowej pracowni? Za wszystko placilbym ja, 30$ za blank, za przezbrojenie komponentow, za wysylke. FC mialo jedynie pomoc zalatwic nowy blank w ramach dozywotniej gwarancji Mudhole. To tak wiele? Przy tak ulozonych kontaktach FC z Mudhole to pryszcz dla nich i w najblizszej dostawie dostaliby nowy blank.
Takim postepowaniem to wlasnie FC sie zażyna, jak to okresliles. Stracili klienta bezpowrotnie na pewno.
I uwierz mi, ze w tym malym biznesie pracowni wedkarskich w Polsce to wlasnie takie postepowania i pomoc ze strony zupelnie "obcej" pracowni najbardziej procentuja na ich korzysc i przez to maja zaufanych stalych klientow.
Użytkownik Żbiku edytował ten post 08 czerwiec 2014 - 22:45