•      Logowanie »

Reklama

Ostatnie na blogu

Ostatnie komentarze

1180 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 15 minut)

1057 gości, 7 anonimowych

Novis, Faer, Marek z Marek, Google, koziol1006, fireblood, Bing, radeqs, spidi, sebik, lukanio, bieniu08, piotrekp, czarnawoda68, Jacek01, morales, Tomek1988, asp, tato1, robson12, Raf100, Guzu, TOMWIL, Tomsi, SzymonM, tetsu, jerrys, tomaszek11, scOOtt, Wesol, bar888, ZlapSeRybe, Tomasz1990, Zack, MaciejK, radeks, adriano, mav3rick, migdau, Andrzej Stanek, lark99, JeyJeyPop, BFS MONSTER, drChlubicz, RedJin, Klimas, markir, stanislaw66, tomspinn, stigibingo, Tommek, Krzysztof Inny, karpiu08, kolpi, spayol, Hecht_100, Elast93, sinus, Sławek77, kruz, Lukas 24, minnow, Adam K., ms80, Voiteh, BOB, cyprys19, fdt, MietekK, Zenitch, RybkaWoleju, Adminek, 1sid, skrzyp, #Nord, langeman, ubot, bart74, adam 13, krzysiek1, bubas, TomekSudety, daniel., Miru, SzczupakRzeczny, Łukasz 24, mario, Andrzej@45, Petycjusz, Siup, esox1972, pmiszk1, peryskop, amunris, Rexxx, guciolucky, bardzozlymisio, Elendil, kogut, pawelWPR, krzychun, ehhooo, hotpoint, Maniek600, DarekM, Wojtas090, bartosz311287, Łukasz Mk, maut, retman, Maciej1979, ciosekm.80, pit1982, Kacper33, grzesiekp., Szczupakos, rybarak, Sandre

Relacje

Zlot jerkbait.pl j.Dadaj 20-22.10.2017

29 gru 2017 14:40 | Relacje

W dniach 20-22.10.2017 kilkudziesięciu użytkowników portalu Jerkbait.pl wzięło udział w ogólnopolskim zlocie nad jeziorem Dadaj, pojawili się ludzie z wszystkich rejonów kraju i nie tylko bo jeden z kolegów przyjechał aż z Eindhoven.   ...

Przeczytaj historię    5 komentarzy    -----

Z dziejów wędkarstwa...."Informacje w spraw...

03 lut 2017 21:51 | Relacje

Dzięki uprzejmości Pana dr Stanisława Ciosa mamy możliwość zaprezentować Forumowiczom jerkbait.pl cykl artykułów opublikowanych w prywatnym periodyku "Pstrąg i Lipień" poświęconych historii naszego hobby. Cykl zatytułowaliśmy "Z dziejów wędkarstwa..." i adresujemy go do miłośników historii wędkarstwa - nie tylko polskiego. Miłej lektury !

Przeczytaj historię    18 komentarzy    -----

W jasną, islandzką noc.

11 wrz 2016 07:41 | Relacje

Cztery godziny lotu z Warszawy i w miarę świeży docierasz na Islandię – wyspę lodowców i wulkanów, targaną wiecznym wiatrem (Islandczycy znają 20 słów określający zamieć), poprzecinaną wodospadami, gejzerami i plażami z piaskiem ciemnym jak zimowy las....

Przeczytaj historię    13 komentarzy    -----

Lubelski Cierniczek......Relacja

09 maj 2016 19:30 | Relacje

Jest taka rzeka, która zaczyna swój bieg w Sulowie. Na odcinku około trzydziesto kilometrowym jest wodą krainy pstrąga i lipienia, to na niej w latach siedemdziesiątych utworzono Zalew Zemborzycki, w dół zaś od niego toczy swe wody w bezpośrednim sąsie...

Przeczytaj historię    3 komentarzy    -----

Weekend w Hertogenbosch

02 kwi 2016 21:15 | Relacje

Do tego wyjazdu, czaiłem się jak „jeż do szczotki” chyba przez trzy lata. Adam zapraszał, a ja zawsze znajdowałem jakieś argumenty, aby nie jechać. Ale widać moja pasja zbierania starego sprzętu, przyjęła już taką zaawansowaną postać chorobową, że dłuż...

Przeczytaj historię    35 komentarzy    -----

Idrijca – dzień dużego pstrąga

19 lut 2016 09:35 | Relacje

Publikujemy szósty artykuł konkursowy (z drugiej edycji konkursu ), w której do wygrania jest udział w wyprawie grupowej do Szwecji w maju 2016 roku dla dwóch autorów najlepszych artykułów. W ramach nagrody zwycięzcy mają zapewnione : zakwaterowanie, p...

Przeczytaj historię    13 komentarzy    -----

Moja rodzina na rybach - dzieci rysują

07 sty 2016 09:44 | Relacje

Wczorajsze spotkanie z okazji 10 lecia jerkbait.pl już za nami. Zapisze ono kolejną kartkę w historii naszego portalu. Tym razem nie tylko jako wspomnienia i relacje o tym jak rozpoczynaliśmy, co do tej pory osiągnęliśmy ale również jako wydarzenie, w...

Przeczytaj historię    10 komentarzy    -----

Kolumbia Brytyjska 2015

20 gru 2015 18:00 | Relacje

No i kolejna wizyta w Kanadzie za nami. Kolumbia Brytyjska 2015 przechodzi do historii rodzinnej jako pierwszy wyjazd, w którym udział wzięła przedstawicielka płci pięknej. Nie znajdziecie mojej Stokrotki na zdjęciach, gdyż albo znajdowała się po przec...

Przeczytaj historię    18 komentarzy    -----

Wyprawa na małe ryby......

14 lis 2015 18:00 | Relacje

W minione wakacje po raz pierwszy zabrałem 7-letnią córkę na prawdziwą wędkarską wyprawę do Szwecji. Nie było z nami ukochanej mamy ani młodszego rodzeństwa. Pojechał za to drugi odważny tata z nieco starszym od Poli bratankiem. Przez tydzień mieszkali...

Przeczytaj historię    37 komentarzy    -----

Kamienne Szczupaki..........

30 paź 2015 18:00 | Relacje

Cały wrzesień na wylocie­ W tym roku miałem szczęście spędzić większą część września poza domem, łowiąc ryby w szwedzkich szkierach. Czy było warto spędzić tyle czasu poza domem? Przeczytajcie i oceńcie sami! „Friendly guide” Na początku września poje...

Przeczytaj historię    25 komentarzy    -----

Wyjazd na N 63°

11 paź 2015 16:23 | Relacje

Trzy lata temu zacząłem jeździć pospiningować do Szwecj. Powody były dwa: ryby i czas. Ryby, bo chyba wielu z nas ma niedosyt w ilościach i wielkościach tego co można u nas połowić, a czas bo 6 dni przeznaczone tylko na łowienie to luksus, na który też...

Przeczytaj historię    21 komentarzy    -----

Stora Bellen 2015 - wyprawa jerkbait.pl

19 wrz 2015 16:06 | Relacje

Już od dłuższego czasu chodził za mną wyjazd do Szwecji bo brakowało mi szczupakowych łowów na płytkiej wodzie jakiego zaznałem ostatnio w 2008 roku na Syrsan. Jerkowanie na płyciznach w pewien sposób uzależnia, a widok atakującego jerka dużego szczupaka jest na pewno powodem, dla którego warto się tłuc za Bałtyk.

Przeczytaj historię    24 komentarzy    -----

Kolumbia Brytyjska, 2014

10 mar 2015 11:11 | Relacje

O mały włos, a wyjazd mógł się dla nas nieprzyjemnie zakończyć tuż po wylądowaniu w Vancouver. Nadgorliwa pani celniczka zarządała dokumentu potwierdzającego, że żona wyraziła zgodę na wyjazd dziecka do Kanady. Myślałem, że robi sobie ze mnie jaja, ale...

Przeczytaj historię    22 komentarzy    -----

Storsjon – Malmigen 2014 cz.2 - szwedzki zlot j...

01 sty 2015 22:38 | Relacje

Storsjon – Malmigen 2014 cz.2 - szwedzki zlot jerkbait.pl W ramach przygotowań do obchodów 10-lecia jerkbait.pl postanowiliśmy w tym roku przetestować koncepcję zlotu zagranicą. Idea, która za tym stoi jest taka żeby zlot był nie tylko okazją do spotk...

Przeczytaj historię    156 komentarzy    -----

Storsjon – Malmigen 2014 cz.1 - szwedzki zlot j...

28 gru 2014 22:05 | Relacje

Storsjon – Malmigen 2014 cz.1 - szwedzki zlot jerkbait.pl W ramach przygotowań do obchodów 10-lecia jerkbait.pl postanowiliśmy w tym roku przetestować koncepcję zlotu zagranicą. Idea, która za tym stoi jest taka żeby zlot był nie tylko okazją do spotk...

Przeczytaj historię    69 komentarzy    -----

Yukon 2014

28 gru 2014 11:45 | Relacje

Tak więc oto wróciłem po 10 latach stwierdzając z ulgą, iż w przeciwieństwie do mnie samego, Yukon pozostał bez zmian, takim jak go pamiętałem. Piękny, chyba jeszcze bardziej bezludny, dostojny i groźny dla lekkoduchów. Przesycony wielkimi, pustymi prz...

Przeczytaj historię    42 komentarzy    -----

Noen - test łowiska

23 gru 2014 13:49 | Relacje

Przygotowania Kiedy Leszek Ściborski z „Zewu Przygody” zaproponował redakcji jerkbait.pl przetestowanie jednego z jezior znajdującego się z ofercie biura, moje pierwsze pytanie brzmiało „czy możemy tam dotrzeć samolotem”? Wyprawy do Szwecji, od lat trw...

Przeczytaj historię    8 komentarzy    *****

W królestwie tajmienia

23 lip 2014 15:44 | Relacje

Po trzech dniach morderczej podróży, zmieniając kilka razy środki transportu, docieramy wreszcie nad upragnioną rzekę. Pogoda typowo niewędkarska – bezchmurne niebo i trzydziestostopniowy upał. Na szczęście komary i meszki prawie nie dokuczają. W „sybe...

Przeczytaj historię    20 komentarzy    *****

Zakazane Wyspy

03 maj 2014 16:40 | Relacje

Zakazane Wyspy Maciej Rogowiecki Wiele dobrych pomysłów urodziło się nad kubkiem parującej herbaty, choć z początku wcale się na to nie zanosi. Pamiętam jak w depresyjny, szaro –bury dzień zimą 2013 siedzieliśmy z Piotrem w biurze i główkowaliśm...

Przeczytaj historię    23 komentarzy    -----

Szczupaki na szybko

19 sty 2014 12:33 | Relacje

Szczupak…bez wątpienia jedna z moich ulubionych ryb!Uwielbiam łowić szczupaki i od wielu lat wyprawy w szwedzkie szkiery goszczą na stałe w moim corocznym, wędkarskim grafiku. Staram się odwiedzać naszych sąsiadów co najmniej kilka razy w roku wynajdu...

Przeczytaj historię    19 komentarzy    -----

Alaska 2013 cz II

03 sty 2014 12:31 | Relacje

Po kilku godzinach spływu natrafiliśmy na pierwsze obiecujące miejsca, czyli klasyczne poole z głębsza wodą, w których łososie mogły zrobić sobie przystanek. W ruch poszła artyleria ciężka, ale kingów ani widu ani słychu.   Jeden z bezrybnyc...

Przeczytaj historię    32 komentarzy    *****

Moje GT cz. II

31 gru 2013 11:30 | Relacje

Nie muszę Wam chyba tłumaczyć co czuje człowiek kiedy w pobliżu woda kryje tyle skarbów, a on musi cierpliwie czekać na kolejny sygnał o rozpoczęciu akcji. Ręce bolą , ale świerzbią. Analizuję to co się wydarzyło pierwszego dnia na morzu, a i w głowie...

Przeczytaj historię    15 komentarzy    *****

Moje GT

24 gru 2013 14:17 | Relacje

Od kiedy sięgam pamięcią każdy zagraniczny wyjazd starałem się połączyć z próbą poznania miejscowej ichtiofauny ... najlepiej poprzez kontakt za pośrednictwem wędki. Tak było i tym razem jednak postanowiłem się do tego przygotować bardziej drobiazgowo....

Przeczytaj historię    25 komentarzy    *****

Alaska 2013 cz. I

13 wrz 2013 21:55 | Relacje

Co roku obiecuję sobie, że przed podróżą za ocean porządnie się wyśpię, ale jak do tej pory sukcesów na tym polu nie odniosłem. Najczęściej rodzina zorganizuje mi jakieś atrakcje w stylu wybity ząb u dziecka i nocka na pogotowiu. Tym razem miało być in...

Przeczytaj historię    9 komentarzy    -----

Na ziemi reniferów

27 sie 2013 17:57 | Relacje

Po przydługim, acz rozrywkowym rejsie do Nyneshamn i blisko 13 godzinach spędzonych w samochodzie załadowanym „pod korek”, docieramy do Laponii zmaltretowani. Jest trzecia w nocy, a na zewnątrz ledwie półmrok, który jednak wystarczy aby podziwiać miejs...